abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35852789
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik denk dat ze Fortuyn opgraven... was een goede vriend van Wiegel.
Hij is ingebalsemd, dus dat scheelt
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:52:58 #182
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35852802
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef pberends het volgende:
Van Baalen is een Wilders, een havik, en de VVD heeft daar natuurlijk wel achterban, maar niet genoeg om boven de 20 zetels te halen. Geen optie dus.
Ik ben een van de weinige die zegt, maar ik kaarte zelf eerder al Zsolt Szabo aan. Ik heb die man een paar keer aan het woord gehoord en hij is erg prettig om naar te luisteren, brengt verjonging en heeft ook charisma.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:20:36 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_35853813
Misschien is Hoogervorst wat?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35853916
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat hij op veel kiezers te arrogant overkomt..
pi_35854143
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik ben een van de weinige die zegt, maar ik kaarte zelf eerder al Zsolt Szabo aan. Ik heb die man een paar keer aan het woord gehoord en hij is erg prettig om naar te luisteren, brengt verjonging en heeft ook charisma.
Yeah, 44 jaar en verjonging .
quote:
Eind juni 2004 vraagt Zsolt Szabó staatssecretaris Medy van der Laan om uitleg over de inzet van open source-software bij het department. Szabó wil 'OSS-fetisjismen' voorkomen.
.
pi_35854181
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef speknek het volgende:
Hij wil een 2partijenstelsel, bij elke verkiezing CDA en PvdA. De VVD wil hij dus opheffen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:33:25 #187
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35854295
Nicolai of Rutte zijn de namen die je het vaakst hoort. Het zal een van die twee worden denk ik.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:34:30 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35854339
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Yeah, 44 jaar en verjonging .
[..]

.
Bos is ook een dikke veertiger, maar ziet er toch een stuk dynamisher uit als Van Aartsen.
pi_35854714
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
Rita wil alleen als Hirsi Ali uit de fractie vertrekt... wordt uitgewezen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:44:05 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_35854721
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef kevin85 het volgende:
Ik denk dat hij op veel kiezers te arrogant overkomt..
Arroganter dan Wiegel of van Aartsen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35854911
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Arroganter dan Wiegel of van Aartsen?
Tjah..
Wiegel is een verhaal apart.
Die is zo arrogant dat het tot een kunst verheven wordt.

Bij Van Aartsen was het wel een probleem denk ik.
pi_35855105
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Tjah..

Bij Van Aartsen was het wel een probleem denk ik.
Van Aartsen kan zijn arrogantie niet compenseren met humor, Wiegel kan dat wel.
pi_35855264
Ik vind dit toch eigenlijk wel een prachtige First Family...

pi_35855315
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind dit toch eigenlijk wel een prachtige First Family...

[afbeelding]
Die dochter.
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:02:52 #195
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35855456
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Steijn het volgende:

[..]

Die dochter.
Zou wat zijn als die met Kalou als 'nieuw vriendje' komt aanzetten bij mams.
pi_35855587
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:
Tjah..
Wiegel arrogant? Ik ken genoeg lui die arroganter zijn dan wiegel, en die ook minstens net zoveel debatingtrucjes kennen. Dat dat in den haag zoveel opzien baart, tsja, in het land der blinden....
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:07:15 #197
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35855650
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Wiegel arrogant? Ik ken genoeg lui die arroganter zijn dan wiegel, en die ook minstens net zoveel debatingtrucjes kennen. Dat dat in den haag zoveel opzien baart, tsja, in het land der blinden....
Ik noem een Marcel van Dam..
pi_35856880
Van Aartsen verweet D66 in het Afghanistandebat dat D66 teveel poldert in de Nederlandse binnenkamer. Vervolgens vertrekt Dittrich om het Afghanistan-debacle. Daarna verliest bij de VVD bij de lokale verkiezingen en stapt Jozias "teveel polderen binnen de Nederlandse huiskamer" Van Aartsen op.

.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 maart 2006 @ 20:46:43 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35857309
als Rutte ook niet wil kan het leuk worden dan gaat iedere gek zich aanmelden de komende weken!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35857440
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
als Rutte ook niet wil kan het leuk worden dan gaat iedere gek zich aanmelden de komende weken!
Heej goed idee
pi_35857615
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
In twee vandaag zag ik een snelle poll voorbijflitsen waaruit te zien was dat Rutte maar net boven van Aartsen stond qua populariteit bij VVD'ers. Fat chance, dus.
pi_35857755
Hmmz, Frank de Grave en de voorzitter van de JOVD waren net openlijk aan het zagen aan de stoelpoten van Hirsi Ali, die volgens hun verantwoordelijk zou zijn voor het weglopen van veel achterban.

Het lijkt erop dat de interne strijd nu pas echt goed gaat losbarsten!
pi_35857855
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Kozzmic het volgende:
Hmmz, Frank de Grave en de voorzitter van de JOVD waren net openlijk aan het zagen aan de stoelpoten van Hirsi Ali, die volgens hun verantwoordelijk zou zijn voor het weglopen van veel achterban.

Ik ben ook geen fan van Hirsi Ali, maar met zulke uitspraken veroorzaak je wel steeds meer een twee splitsing in de partij (als die er nog niet was). Dit lijkt me niet echt goed voor de partij en voor de regering.
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:16:44 #204
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35858714
quote:
Mark Rutte gedoodverfde VVD-leider

ANP

DEN HAAG - Mark Rutte wordt waarschijnlijk de nieuwe leider en lijsttrekker van de VVD. De 39-jarige staatssecretaris van Onderwijs volgt dan Jozias van Aartsen op, die woensdag aftrad na de zware nederlaag bij de gemeenteraadsverkiezingen. Rutte heeft woensdag gezegd zich beschikbaar te willen stellen. Formeel geeft hij donderdag defintief uitsluitsel.

Andere serieuze kandidaten voor het VVD-lijsttrekkerschap lijken er niet te zijn. Defensieminister Kamp, die ook veel werd genoemd, liet woensdag weten niet in de markt te zijn. Hij wil zijn karwei op zijn departement afmaken.

De VVD-leden kiezen begin juli een nieuwe lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen van mei volgend jaar. Bekeken wordt nog of die lijsttrekkersverkiezing vervroegd kan worden.

Onduidelijk is wie de VVD-fractie gaat leiden tot de nieuwe lijsttrekker officieel bekend is. Rutte liet woensdag doorschemeren dat dat wat hem betreft een ‘tussenpaus’ wordt. Pas als hij als lijsttrekker is aangewezen, zou hij naar de Tweede Kamer willen vertrekken.

Na het aftreden van Van Aartsen nam vicefractievoorzitter Bibi de Vries woensdag het fractieleiderschap op zich. Mogelijk blijft zij enkele maanden ‘op de winkel passen’. De Vries wordt door ingewijden ook genoemd als nieuwe staatssecretaris van Onderwijs, wanneer Rutte die functie neerlegt.

Het aftreden van Van Aartsen kwam woensdag voor vrijwel iedereen totaal onverwacht. Dinsdagavond, na het bekend worden van de verkiezingsuitslag, zei Van Aartsen nog dat het resultaat hem wel meeviel.

Woensdag maakte hij bekend dat hij voor de uitslag een ondergrens had gehanteerd. Bij een verlies van meer dan 100 zetels zou hij opstappen. Het werden er 128. Als een van de zeer weinigen was Rutte, campagneleider bij de raadsverkiezingen, op de hoogte van die ondergrens.

Van Aartsen zei woensdag de volledige verantwoordelijkheid voor de desastreus verlopen raadsverkiezingen op zich te nemen. ‘De kiezer geeft en de kiezer neemt, soeverein als de zee.’ Van Aartsen, maar ook andere VVD-prominenten als minister Hoogervorst van Volksgezondheid, onderstreepten dat de verkiezingsnederlaag niet te wijten was aan de door Rutte geleide campagne. Zonder die campagne zou het resultaat waarschijnlijk nog slechter geweest zijn, stelden ze.

Niet alleen Van Aartsen gooide woensdag de handdoek in de ring, ook zijn goede vriend Wiegel houdt het voor gezien. De vroegere partijleider maakte bekend dat hij niet zal terugkeren in de politiek. Van Aartsen was van plan geweest Wiegel te vragen als premierkandidaat als hijzelf lijsttrekker zou worden. Ook over Wiegel als lijsttrekker werd wel gespeculeerd.

Bron: De Volkskrant
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:19:44 #205
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35858839
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]
Geweldig dat ze dat nu al weten he ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:20:54 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35858900
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Kozzmic het volgende:

En dan Dales eroverheen, dat polarisatie 'soms wel goed is'. Hoe bedoelt u 'één partijlijn'?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_35858906
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Geweldig dat ze dat nu al weten he ?
Het zou wel mooi zijn
God..
Ik heb wel heel veel vertrouwen in Rutte

Hoe moet hij dat ooit waarmaken..
pi_35859050
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]
Na Rutte zou er toch geen Staatssecretaris van Onderwijs komen? (als het aan Rutte ligt wel te verstaan)
pi_35859083
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn
God..
Ik heb wel heel veel vertrouwen in Rutte

Hoe moet hij dat ooit waarmaken..
Hij zal iig meer stemmen trekken dan Van Aartsen...en nu kunnen ze iemand anders op de campagne zetten
pi_35860123
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij zal iig meer stemmen trekken dan Van Aartsen...en nu kunnen ze iemand anders op de campagne zetten
Veel minder kan niet... het lijkt me sterk dat hij de verkiezingen voor de VVD zal gaan winnen.... daarvoor ontbreekt het gewoon aan voldoende charisma in deze tijden waar de verpakking belangrijker is dan de inhoud, en waar je met een vlotte babbel verder komt dan met goed onderbouwde partijpunten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')