Van Baalen hebben ze nog en die geniet redelijk back-up van de partij. Ik vind het ook een prima vent, maar hij heeft niet zo'n lekker koppie als Bos he.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:45 schreef pberends het volgende:
Ze hebben echt niemand meer. Of ze moeten iemand de kamer inloodsen die nog niet in de kamer of kabinet zit.
Zalm, Verdonk, Rutte, Kamp, Van Aartsen, Wiegel...
Ik denk dat ze Fortuyn opgraven... was een goede vriend van Wiegel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Van Baalen hebben ze nog en die geniet redelijk back-up van de partij. Ik vind het ook een prima vent, maar hij heeft niet zo'n lekker koppie als Bos he.![]()
Pastors mogen ze wel binnen loodsen.![]()
Hij is ingebalsemd, dus dat scheeltquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Fortuyn opgraven... was een goede vriend van Wiegel.
Ik ben een van de weinige die zegt, maar ik kaarte zelf eerder al Zsolt Szabo aan. Ik heb die man een paar keer aan het woord gehoord en hij is erg prettig om naar te luisteren, brengt verjonging en heeft ook charisma.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef pberends het volgende:
Van Baalen is een Wilders, een havik, en de VVD heeft daar natuurlijk wel achterban, maar niet genoeg om boven de 20 zetels te halen. Geen optie dus.
Ik denk dat hij op veel kiezers te arrogant overkomt..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef speknek het volgende:
Misschien is Hoogervorst wat?
Yeah, 44 jaar en verjongingquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinige die zegt, maar ik kaarte zelf eerder al Zsolt Szabo aan. Ik heb die man een paar keer aan het woord gehoord en hij is erg prettig om naar te luisteren, brengt verjonging en heeft ook charisma.![]()
quote:Eind juni 2004 vraagt Zsolt Szabó staatssecretaris Medy van der Laan om uitleg over de inzet van open source-software bij het department. Szabó wil 'OSS-fetisjismen' voorkomen.
Hij wil een 2partijenstelsel, bij elke verkiezing CDA en PvdA. De VVD wil hij dus opheffen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef speknek het volgende:
Misschien is Hoogervorst wat?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
Rita wil alleen als Hirsi Ali uit de fractie vertrekt... wordt uitgewezen.
Arroganter dan Wiegel of van Aartsen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef kevin85 het volgende:
Ik denk dat hij op veel kiezers te arrogant overkomt..![]()
Tjah..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Arroganter dan Wiegel of van Aartsen?
Van Aartsen kan zijn arrogantie niet compenseren met humor, Wiegel kan dat wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Tjah..
Wiegel is een verhaal apart.
Die is zo arrogant dat het tot een kunst verheven wordt.
Bij Van Aartsen was het wel een probleem denk ik.
Die dochter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:58 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind dit toch eigenlijk wel een prachtige First Family...
[afbeelding]
Wiegel arrogant? Ik ken genoeg lui die arroganter zijn dan wiegel, en die ook minstens net zoveel debatingtrucjes kennen. Dat dat in den haag zoveel opzien baart, tsja, in het land der blinden....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef kevin85 het volgende:
Tjah..
Wiegel is een verhaal apart.
Die is zo arrogant dat het tot een kunst verheven wordt.
Ik noem een Marcel van Dam..quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Wiegel arrogant? Ik ken genoeg lui die arroganter zijn dan wiegel, en die ook minstens net zoveel debatingtrucjes kennen. Dat dat in den haag zoveel opzien baart, tsja, in het land der blinden....
Heej goed ideequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef rubbereend het volgende:
als Rutte ook niet wil kan het leuk wordendan gaat iedere gek zich aanmelden de komende weken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |