quote:ZETELS NEDERLAND EINDUITSLAG
Z'06 Z'02 verschil
Zetels 8861 8821 40
CDA 1754 2050 - 296
PvdA 1988 1317 671
VVD 1246 1374 - 128
SP 333 157 176
LPF 10 4 6
GrLinks 401 415 - 14
D66 144 227 - 83
CU/SGP 635 599 36
Leefbaar 146 266 - 120
NCPN 7 8 - 1
FNP 54 50 4
LOG 1846 1873 - 27
LPG 276 223 53
LCG 21 23 - 2
Overig02 0 235 - 235
Shut up SCHquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou is er nog een tapje in het midden waar wat druppelSCH uitkomen
Jij bent meer van de partij die nog steeds niet weet waar de tap staatquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Shut up SCHJij weet net zo goed als ik dat ik meer uit de linker- dan de rechtertap drink
MSN is kaduuk lieverd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
SCH is zo druk dat ie vanavond vergeten is om z'n MSN aan te zetten. Of hij wilt de discussiers centraal houden dat kan ook.
Ja had dat even gMSNT dan hoe moet ik dat nou weten ?quote:
Ik heb geen vaste partij SCHatquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent meer van de partij die nog steeds niet weet waar de tap staat![]()
Je hebt mijn Maartje fantopic toch zo ook gevonden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja had dat even gMSNT dan hoe moet ik dat nou weten ?
Dat hoort bij een D66-erquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste partij SCHat
* Eilanden is een zwevert
OK netjes linksquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
GroenLinks en Nick SP, wij verdelen het altijd keurig
Vooral grappig dat Leefbaar Utrecht zo enorm heeft verloren, ik wist niet dat die partij zo had afgedaan, dacht eigenlijk dat het hier nog wel redelijk ging.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK netjes linksEen oom van me stond op de lijst voor de SP, ergens rond de 15e plaats ofzo. SP heeft het ook wel aardig in Utrecht gedaan
Ze hebben in de afgelopen periode best wat voor elkaar gekregen, zoals bijvoorbeeld de Culturele Zondagen en het referendum over koopzondagen, dus een dergelijk groot verlies is wat mij betreft niet terecht. Maar ze zijn van een schreeuwerige oppositiepartij een 'normale' partij geworden en misschien is dat niet wat hun kiezers willen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral grappig dat Leefbaar Utrecht zo enorm heeft verloren, ik wist niet dat die partij zo had afgedaan, dacht eigenlijk dat het hier nog wel redelijk ging.
Ze hebben met de PvdA aardig samengewerkt maar uiteindleijk hebben ze toch een gebrek aan profiel. En de zaken die jij opneomt zijn natuurlijk niet de echte dingen die mensen bezighouden. Vond het ook wel opvallend dat ze dat steeds als belangrijkste punt noemden, die culturele zondagen. Is toch een wat armoedig resultaat. Maar 3 zeteltjes nog, krabbelen ze de volgende keer weer wat op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze hebben in de afgelopen periode best wat voor elkaar gekregen, zoals bijvoorbeeld de Culturele Zondagen en het referendum over koopzondagen, dus een dergelijk groot verlies is wat mij betreft niet terecht. Maar ze zijn van een schreeuwerige oppositiepartij een 'normale' partij geworden en misschien is dat niet wat hun kiezers willen.
Maar wat jij noemt is misschien ook wel de oorzaak van het verlies.. ze hebben behoorlijk wat keren lopen verkondigen dat de samenwerking in die 'regenboogcoalitie' zo goed verliep en dat dat wat hen betreft werd voortgezet. Ik denk niet dat de Utrechtse bevolking daar op zat te wachten en vernieuwing wilde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben met de PvdA aardig samengewerkt maar uiteindleijk hebben ze toch een gebrek aan profiel. En de zaken die jij opneomt zijn natuurlijk niet de echte dingen die mensen bezighouden. Vond het ook wel opvallend dat ze dat steeds als belangrijkste punt noemden, die culturele zondagen. Is toch een wat armoedig resultaat. Maar 3 zeteltjes nog, krabbelen ze de volgende keer weer wat op.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik had mijn bril niet mee naar het stemhokje en zag bij de PvdA bovenaan Mark de Vries staan. Gelijk gestemd natuurlijk, maar hij blijkt Frank te heten. Zal z'n broer wel zijn.
Kameraadquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Verkiezingsavond gevolgd in het hoofdkwartier van de SP in Tilburg, geweldig. Hulde voor die partij.
Nieuw icoontje voor Sandman :quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Verkiezingsavond gevolgd in het hoofdkwartier van de SP in Tilburg, geweldig. Hulde voor die partij.
Die hebben het idd aardig gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Een rood kruis is inderdaad wel erg toepasselijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nieuw icoontje voor Sandman :
[afbeelding]
Fier vooruit, SP eigen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:06 schreef SCH het volgende:
Je hebt dus gewoon een linksdragende stijve lul Sandman?
Sloppelquote:
Gepostquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef DarkShine het volgende:
tong, zoals eerder gezegd. Er heeft iemand jou hulp nodig
[W2K3] IP instellingen.
Ik wist gewoon dat je die gast kon helpen!quote:
Als ie Geert Wilders had geheten had ie ook op hem gestemd. Inhoud maakt niet uit. Uiterlijk en iemand kennen wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Maar als die studievriend bij de CDA op de lijst had gestaan had je voor hen gestemd.
Ja. Op enig andere lijst had ie mn stem niet gekregen. Omdat inhoud wel degelijk van belang isquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Maar als die studievriend bij de CDA op de lijst had gestaan had je voor hen gestemd.
Pas maar op dat die diskettes van de AIVD niet weer in handen vallen van Peter Rudolf de Vries.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
Zo, ik sta nu ook op de lijst van de CIA.
De AIVD kan mij niks maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op dat die diskettes van de AIVD niet weer in handen vallen van Peter Rudolf de Vries.
Hoe briljantquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De PLN bestond echt, begin jaren 80 denk ik. Ze wouden Nederland verkopen aan Duitsland en België en dat zou elke nederlander een paar honderdduizend gulden opleveren.
Ik vind het nog steeds een prima plan!
U vergist zich.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
omgquote:
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:oi
vanavond met 10-0 gewonnenmet een beetje geluk staan we weer eerste
En tot nu toe 14 van de 15 wedstrijden gewonnen; 93,3%
[..]
[..]
omg![]()
![]()
Linn
Marianne
etc. etc.
Ik weit neit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe briljant![]()
@Popolon: [Honkbal] World Baseball Classic <== vraagje op jouw expertise gebied
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?
Met die 20 kilo-wegende fluitketel die over het ijs moet worden geschoven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef cultheld het volgende:
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?
in SPT zijn we al bezig over een ploegjequote:Op woensdag 8 maart 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Met die 20 kilo-wegende fluitketel die over het ijs moet worden geschoven?![]()
Ik wil wel vegertje worden in de nationale mannenploeg.
Zullen we die ploeg hier in Hools gaan oprichten voor de komende OS?
ik zal je binnenloodsen, ik kan het topic met het idee ff niet vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hey, ik wil ook meedoen, ik kan heel goed euh ....... euh .... nou vegen lijkt me wel wat ja
Doe mij dat topic rubbert, Vancouver, here I come
Daar kom ik bijna principieël niet meer, net als in het 40+-forum.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:16 schreef rubbereend het volgende:
in SPT zijn we al bezig over een ploegje
Curling is![]()
Dat zeg je.quote:
Wat is er leuk aan Curling?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zeg je.
Ik deed nogal lachwekkend over Curling voorafgaand maar ik bleef wel hangen als het op Eurosport was.
Curling is idd OK
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna principieël niet meer, net als in het 40+-forum.
Voor training van Linn, count me inquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal je binnenloodsen, ik kan het topic met het idee ff niet vinden
maar we willen vooral training van Linn
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zeg je.
Ik deed nogal lachwekkend over Curling voorafgaand maar ik bleef wel hangen als het op Eurosport was.
Curling is idd OK
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voor training van Linn, count me in![]()
Dat is ook weer waar. Curling deel ik in bij darten - snooker - formule 1 - atletiekquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je het door hebt is het echt leuk
[..]
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.
Voor iemand die voetballen niks vind is het niet meer dan 22 man die achter een bal aan hollen....
je vergeet kunstrijden op de schaatsquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Curling deel ik in bij darten - snooker - formule 1 - atletiek
Ik weet niet wat jij liever hebt maar ik pak liever een lekker wijf!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het door hebt is het echt leuk
[..]
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.
Voor iemand die voetballen niks vind is het niet meer dan 22 man die achter een bal aan hollen....
Ook datquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet kunstrijden op de schaats
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:25 schreef popolon het volgende:
Curling is snooker, maar dan op ijs.
[POL-FB] Modderen in POLquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[POL-FB] Modderen in POL
Zo, stelletje hooligans, dat krijg je ervan![]()
vrouwen hockeyquote:
Maar dan kijk je niet voor de sportquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar dan kijk je niet voor de sport![]()
Jeus de Boules dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]W alsof er gaten in het ijs zitten
Vreselijk. Wat zijn er toch veel kutsporten manquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
Of hoe dat gekke Franse spel ook heet.
Petanque of zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
Ah,toe,Rubbert,please,nu!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow, rubbert, kom es online, ik moet je wat vragen
Kobayashi: WK hotdog eten met 53 hotdogs.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niks zo spannend als het WK Schnitzel eten met helden als Freddy Schweinbein, Arturo Meatfreter en Benoit Saucijs
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Kobayashi: WK hotdog eten met 53 hotdogs.
[afbeelding]
Echte proleten.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Kebab zit er weer in. Ik ga u verlaten en zeg weltrusten.
Die kwaliteitsarme posts zijn we voorlopig ff van verlostquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Kebab zit er weer in. Ik ga u verlaten en zeg weltrusten.
quote:
vooral de manier waarop Werder eruit vloogquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer van Werder en Glasgow vooral
Ik ga trouwens pitten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:56 schreef popolon het volgende:
Chelsea en leuk voetbal.
Mooi dat ze eruit zijn.
quote:
bij jou ben ik nog jarigquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:11 schreef popolon het volgende:
Oh ja nog gefeliciteerd rubbert.
wow, geen taart? Cake dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:14 schreef popolon het volgende:
Alleen bier, ik lust geen taart.
Je bent nog een ruime 2.5 uur jarig.
ik zat al op die tekst te wachten jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens achter die befaamde billen aan liggen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]kut Chelski, goed dat Barça door is!
Je bent nog jarig.quote:
das een goeie, ik het het van mijn oma gehoord in een heel kort mailtje, maar daar staat alleen in dat het een meisje is. Naam volgt later vandaag denk ikquote:
2 digitale oma'squote:Op woensdag 8 maart 2006 08:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je oma mailt tenminste, digitale oma heb je.
Ik...maar dat is altijd al zo geweest hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Wie woont er nog meer in een links bolwerk??
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
Arnhem gaat steeds meer op Nijmegen lijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
Maud heeft ook 2 oma's met ADSL !quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:02 schreef borisz het volgende:
[..]
2 digitale oma'sze hebben zelfs Adsl
![]()
mooi, geen Van Aartsen, geen Wiegel, misschien gaat de VVD dan weer eens de goede kant. Die conservatieve liberalen hebben we even niet nodig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:01 schreef clauwheee het volgende:
Och en Wiegel wil de landelijke politiek opeens niet meer in, wat een stelletje zeg.
Onder leiding van Wouter Bos met z'n mooie luchtkastelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had een nachtmerrie: Marijnissen en Halsema in de regering.
Viel dat even tegen toen ik wakker werd...
Maorijnissen ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had een nachtmerrie: Marijnissen en Halsema in de regering.
Viel dat even tegen toen ik wakker werd...
Niet als je ziet dat het er waarschijnlijk volgend jaar van zal komen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef dndiek het volgende:
Dan valt het toch mee als het een nachtmerrie was
Kindernamen [deel 15]quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
borisz, zoek die naam eens op. Wij zijn ook nog op zoek...
gezellig, het 'meest progressieve kabinet ooit'quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet als je ziet dat het er waarschijnlijk volgend jaar van zal komen...
eindelijkquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]Ik had het vorige topic eigenlijk: De uitslag.....van Clauwhee willen noemen
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...quote:
Ik ben voornamelijk blij dat mijn partij het nu toch weer goed doet en stiekem moet ik lachen dat het VVD-bolwerk giga op z'n plaat is gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...
Ze hadden thuis toch 2-1 verloren en dus bij 0-1 hadden ze er toch alsnog uitgelegenquote:Aangezien Chelsea slechts vier schoten op doel fabriceerde en niet eens een hoekschop had afgedwongen kreeg Mourinho de vraag voorgelegd of zijn tactiek niet té voorzichtig was. Daarmee was hij het niet eens, al was zijn uitleg zeer vreemd: 'Het was een duel waarin we wisten dat we één keer moesten scoren. Ik zei nog tegen de spelers, ook al scoren we in de 85ste, 86ste of 87ste minuut, dan zouden we grote kansen hebben. Maar als je in de 92ste minuut scoort, is het heel moeilijk.'
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.
Wat voor muts is dat eigenlijk?
Halsema gaat toch niet in een regering zitten, die blijft gewoon in de kamer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.
schoppen om het schoppen inderdaad, terwijl haar eigen inbreng nihil is !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schoppen om het schoppen inderdaad, terwijl haar eigen inbreng nihil is !
o ja, 8 maart, dat is vandaag....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeiken
ze heeft 1x wat ingebracht en dardoor zit ze nu met die tweelingquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeiken
Volgens mij bedoelt hij dat ze nog een kans hadden gehad als de eerste goal 5 minuten voor tijd viel en niet diep in de blessuretijdquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef Bjoro het volgende:
Snapt die Mourinho er nou helemaal niets van ?
[..]
Ze hadden thuis toch 2-1 verloren en dus bij 0-1 hadden ze er toch alsnog uitgelegen
I just caaaaallllll to say.............quote:
ze hebben geen één corner afgedwongen........overtuigt niet van aanvalsdrift !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat ze nog een kans hadden gehad als de eerste goal 5 minuten voor tijd viel en niet diep in de blessuretijd
Ik weet hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze hebben geen één corner afgedwongen........overtuigt niet van aanvalsdrift !
zullen we hem mailenquote:
ik zal hem even toevoegen op MSN en het hem uitleggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef dndiek het volgende:
j.mourinho@chelseafc.com ??
ok, dan wacht ik even met het mailtjequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal hem even toevoegen op MSN en het hem uitleggen
hij ignored mequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
ok, dan wacht ik even met het mailtje
.co.uk denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef dndiek het volgende:
j.mourinho@chelseafc.com ??
dat zien we volgend jaar wel weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
Marijnissen minister van Sociale zaken![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ai luuuuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvv joeeeeeeeeeeeeee
dat is voor de fans, niet voor de spelers !quote:
de trainer is ook fanquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is voor de fans, niet voor de spelers !
ik hoop het .... maar niet onvaarwaardelijk natuurlijk!quote:
als je toch gaat halen mag je voor mij ook wel een capputje meenemen !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:54 schreef dndiek het volgende:
ik ben toe aan koffie! iemand anders ook?
quote:
doe je goedquote:
en het regent ook nogquote:
en ik heb een lekke bandquote:
Ja, dat schijnt te heersen !quote:
werkze !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
kan ik vandaag mijn pakketje verwachten ?quote:
Dat klinkt als Den Boschquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Ophokken die liezen zeg ik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
Ja, dat schijnt te heersen !
Bluezz: "En als u dan op uw vuist blaast, komt er dan een bobbeltje in uw lies ?"
... "Tja dat klopt, H5N1 noemen wij dat hier"
en anders preventief ruimen ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.
Wat voor muts is dat eigenlijk?
als TPG wil wel ja, heb het gisteren op het postkantoor afgegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan ik vandaag mijn pakketje verwachten ?
toppie !quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
als TPG wil wel ja, heb het gisteren op het postkantoor afgegeven.
In G'cum ook, SP doet voor het eerst mee, scoort direct 15% aan stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Sinterklaas zeker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]met een strenge PvdAer op financien
![]()
quote:
viel spassquote:
Als je ergens zeker van kan zijn, is het wel dat BB in het meest frauduleuze land ter wereld nooit volgens de regels kan lopenquote:Big Brother van start in Nigeria
Al tientallen landen konden kennismaken met het Big Brother format. Voor het eerst is er nu ook een Nigeriaanse versie van start gegaan. Afgelopen zondagavond gingen twaalf deelnemers het huis binnen voor een periode van 91 dagen. De winnaar krijgt een cheque van 100.000 Dollar.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Bjoro het volgende:
weet trouwens iemand op welke site je kijkcijfers kunt terugvinden ?
thanx man, hoe is het trouwens ?quote:
heb nog niet (terug) gelezen hoe het met Kady is....hoe was de operatie gegaan ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Goed, en druk op de zaak.,
TPG wilde inderdaad....net ontvangen !quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
als TPG wil wel ja, heb het gisteren op het postkantoor afgegeven.
Ik moet nog 3 maandpremie's terugkrijgen van CZ...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ben eindelijk uitgeschreven bij mijn zorgverzekeraar
Nou maar hopen dat ik ook ben ingeschreven bij mijn nieuwe
jaja, de telegraaf in topvormquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
OMFG!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
TPG wilde inderdaad....net ontvangen !
Zo zou je dat best kunnen typeren jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Bjoro het volgende:
ik kan er wel om lachen !
echt dom inderdaad vande Telegraaf of is dat een contaminatie ?
*ben onderweg !quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoor, kijk jij trouwens eensch even in het leerzame nieuwsposters topique
Ik moet er om lachen.quote:
zitten leuke namen tussen iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef pascalheister het volgende:
vette line-up bij pinkpop, heb er al weer zin in
Gezien je taalgebruik lijk je me toch meer iemand voor de Telegraafquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef borisz het volgende:
Telegraaf is sowieso een k*t krant ik lees liever de AD![]()
het AD danquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gezien je taalgebruik lijk je me toch meer iemand voor de Telegraaf![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef borisz het volgende:
[..]
het AD dan![]()
IK loop de telegraaf op zondag maar heb ik er niet mee te maken![]()
Morrisseyquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef pascalheister het volgende:
vette line-up bij pinkpop, heb er al weer zin in
Hmmm... ver uit de buurt blijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef rubbereend het volgende:
PLACEBO * KAISER CHIEFS * NELLY FURTADO
KASHMIR * HOOVERPHONIC * INFADELS
RED HOT CHILI PEPPERS
FRANZ FERDINAND * ANOUK * BLØF * MORRISSEY * THE FLAMING LIPS * EDITORS
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmmm... ver uit de buurt blijven
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef rubbereend het volgende:
PLACEBO * KAISER CHIEFS * NELLY FURTADO
KASHMIR * HOOVERPHONIC * INFADELS
RED HOT CHILI PEPPERS
FRANZ FERDINAND * ANOUK * BLØF * MORRISSEY * THE FLAMING LIPS * EDITORS
dat kan me allemaal zeer bekorendit is bijna een mustgo!
quote:De snelste route van Hoofddorp naar Landgraaf over 229,7 km in ongeveer 2 uur en 24 minuten
ik heb in de trein naar Pinkpop weleens bij mensen uit Den Helder gezetenquote:
Als het een opblaaspop was wist je het zeker welquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef Lionheaad het volgende:
Ik ben geen meisje en speel niet met poppen....
Dus wat moet ik nou met een roze pop....
Ik doe het alleen met het "echte" spulquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het een opblaaspop was wist je het zeker wel
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:45 schreef rubbereend het volgende:
ik heb in de trein naar Pinkpop weleens bij mensen uit Den Helder gezeten
Wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik doe het alleen met het "echte" spul![]()
Volgens dat grietje bij ONM zo'n 200 Euroquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat kost dat tegenwoordig eigenlijk?
Ik zelf wou wat meer vangen van haarquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens dat grietje bij ONM zo'n 200 Euro![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn nichtje uit den Helder is een vaste Pinkpop ganger !
ben jij er zo een ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zelf wou wat meer vangen van haar
Picszzss@!@@22@22!!1!111quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn nichtje uit den Helder is een vaste Pinkpop ganger !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |