Maud heeft ook 2 oma's met ADSL !quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:02 schreef borisz het volgende:
[..]
2 digitale oma'sze hebben zelfs Adsl
![]()
mooi, geen Van Aartsen, geen Wiegel, misschien gaat de VVD dan weer eens de goede kant. Die conservatieve liberalen hebben we even niet nodig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:01 schreef clauwheee het volgende:
Och en Wiegel wil de landelijke politiek opeens niet meer in, wat een stelletje zeg.
Onder leiding van Wouter Bos met z'n mooie luchtkastelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had een nachtmerrie: Marijnissen en Halsema in de regering.
Viel dat even tegen toen ik wakker werd...
Maorijnissen ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik had een nachtmerrie: Marijnissen en Halsema in de regering.
Viel dat even tegen toen ik wakker werd...
Niet als je ziet dat het er waarschijnlijk volgend jaar van zal komen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:07 schreef dndiek het volgende:
Dan valt het toch mee als het een nachtmerrie was
Kindernamen [deel 15]quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
borisz, zoek die naam eens op. Wij zijn ook nog op zoek...
gezellig, het 'meest progressieve kabinet ooit'quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Niet als je ziet dat het er waarschijnlijk volgend jaar van zal komen...
eindelijkquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]Ik had het vorige topic eigenlijk: De uitslag.....van Clauwhee willen noemen
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...quote:
Ik ben voornamelijk blij dat mijn partij het nu toch weer goed doet en stiekem moet ik lachen dat het VVD-bolwerk giga op z'n plaat is gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt blij zijn met straks een regering met die flutmuts van een Halsema erin? Dat kun je niet menen clau...
Ze hadden thuis toch 2-1 verloren en dus bij 0-1 hadden ze er toch alsnog uitgelegenquote:Aangezien Chelsea slechts vier schoten op doel fabriceerde en niet eens een hoekschop had afgedwongen kreeg Mourinho de vraag voorgelegd of zijn tactiek niet té voorzichtig was. Daarmee was hij het niet eens, al was zijn uitleg zeer vreemd: 'Het was een duel waarin we wisten dat we één keer moesten scoren. Ik zei nog tegen de spelers, ook al scoren we in de 85ste, 86ste of 87ste minuut, dan zouden we grote kansen hebben. Maar als je in de 92ste minuut scoort, is het heel moeilijk.'
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.
Wat voor muts is dat eigenlijk?
Halsema gaat toch niet in een regering zitten, die blijft gewoon in de kamer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.
schoppen om het schoppen inderdaad, terwijl haar eigen inbreng nihil is !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Links mag best eens een keer van mij. Maar Halsema doet zó geforceerd (of misschien is ze wel zo, dat zou het alleen maar erger maken) haar best om overal tegenaan te schoppen dat ik er niet goed van word.
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
schoppen om het schoppen inderdaad, terwijl haar eigen inbreng nihil is !
o ja, 8 maart, dat is vandaag....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeiken
ze heeft 1x wat ingebracht en dardoor zit ze nu met die tweelingquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo, het is vrouwendag en dan gaan jullie Femke afzeiken
Volgens mij bedoelt hij dat ze nog een kans hadden gehad als de eerste goal 5 minuten voor tijd viel en niet diep in de blessuretijdquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef Bjoro het volgende:
Snapt die Mourinho er nou helemaal niets van ?
[..]
Ze hadden thuis toch 2-1 verloren en dus bij 0-1 hadden ze er toch alsnog uitgelegen
I just caaaaallllll to say.............quote:
ze hebben geen één corner afgedwongen........overtuigt niet van aanvalsdrift !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij bedoelt hij dat ze nog een kans hadden gehad als de eerste goal 5 minuten voor tijd viel en niet diep in de blessuretijd
Ik weet hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze hebben geen één corner afgedwongen........overtuigt niet van aanvalsdrift !
zullen we hem mailenquote:
ik zal hem even toevoegen op MSN en het hem uitleggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef dndiek het volgende:
j.mourinho@chelseafc.com ??
ok, dan wacht ik even met het mailtjequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal hem even toevoegen op MSN en het hem uitleggen
hij ignored mequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
ok, dan wacht ik even met het mailtje
.co.uk denk ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef dndiek het volgende:
j.mourinho@chelseafc.com ??
dat zien we volgend jaar wel weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Lionheaad het volgende:
Marijnissen minister van Sociale zaken![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ai luuuuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvv joeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |