quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Kobayashi: WK hotdog eten met 53 hotdogs.
[afbeelding]
Echte proleten.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Kebab zit er weer in. Ik ga u verlaten en zeg weltrusten.
Die kwaliteitsarme posts zijn we voorlopig ff van verlostquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:45 schreef tong80 het volgende:
Kebab zit er weer in. Ik ga u verlaten en zeg weltrusten.
quote:
vooral de manier waarop Werder eruit vloogquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer van Werder en Glasgow vooral
Ik ga trouwens pitten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:56 schreef popolon het volgende:
Chelsea en leuk voetbal.
Mooi dat ze eruit zijn.
quote:
bij jou ben ik nog jarigquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:11 schreef popolon het volgende:
Oh ja nog gefeliciteerd rubbert.
wow, geen taart? Cake dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:14 schreef popolon het volgende:
Alleen bier, ik lust geen taart.
Je bent nog een ruime 2.5 uur jarig.
ik zat al op die tekst te wachten jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens achter die befaamde billen aan liggen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]kut Chelski, goed dat Barça door is!
Je bent nog jarig.quote:
das een goeie, ik het het van mijn oma gehoord in een heel kort mailtje, maar daar staat alleen in dat het een meisje is. Naam volgt later vandaag denk ikquote:
2 digitale oma'squote:Op woensdag 8 maart 2006 08:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je oma mailt tenminste, digitale oma heb je.
Ik...maar dat is altijd al zo geweest hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Wie woont er nog meer in een links bolwerk??
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
Arnhem gaat steeds meer op Nijmegen lijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Wie woont er nog meer in een links bolwerk??
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |