Als ie Geert Wilders had geheten had ie ook op hem gestemd. Inhoud maakt niet uit. Uiterlijk en iemand kennen wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Maar als die studievriend bij de CDA op de lijst had gestaan had je voor hen gestemd.
Ja. Op enig andere lijst had ie mn stem niet gekregen. Omdat inhoud wel degelijk van belang isquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Maar als die studievriend bij de CDA op de lijst had gestaan had je voor hen gestemd.
Pas maar op dat die diskettes van de AIVD niet weer in handen vallen van Peter Rudolf de Vries.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
Zo, ik sta nu ook op de lijst van de CIA.
De AIVD kan mij niks maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas maar op dat die diskettes van de AIVD niet weer in handen vallen van Peter Rudolf de Vries.
Hoe briljantquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
De PLN bestond echt, begin jaren 80 denk ik. Ze wouden Nederland verkopen aan Duitsland en België en dat zou elke nederlander een paar honderdduizend gulden opleveren.
Ik vind het nog steeds een prima plan!
U vergist zich.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef VoreG het volgende:
De curling dames van Nederland zijn niet echt zoals curling dames horen te zijn
omgquote:
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:oi
vanavond met 10-0 gewonnenmet een beetje geluk staan we weer eerste
En tot nu toe 14 van de 15 wedstrijden gewonnen; 93,3%
[..]
[..]
omg![]()
![]()
Linn
Marianne
etc. etc.
Ik weit neit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe briljant![]()
@Popolon: [Honkbal] World Baseball Classic <== vraagje op jouw expertise gebied
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?
Met die 20 kilo-wegende fluitketel die over het ijs moet worden geschoven?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:10 schreef cultheld het volgende:
Dat waren toch die vrouwen in die Oranje pakjes bij dat programma van Van Nieuwkerk vanavond?
in SPT zijn we al bezig over een ploegjequote:Op woensdag 8 maart 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Met die 20 kilo-wegende fluitketel die over het ijs moet worden geschoven?![]()
Ik wil wel vegertje worden in de nationale mannenploeg.
Zullen we die ploeg hier in Hools gaan oprichten voor de komende OS?
ik zal je binnenloodsen, ik kan het topic met het idee ff niet vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hey, ik wil ook meedoen, ik kan heel goed euh ....... euh .... nou vegen lijkt me wel wat ja
Doe mij dat topic rubbert, Vancouver, here I come
Daar kom ik bijna principieël niet meer, net als in het 40+-forum.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:16 schreef rubbereend het volgende:
in SPT zijn we al bezig over een ploegje
Curling is![]()
Dat zeg je.quote:
Wat is er leuk aan Curling?quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zeg je.
Ik deed nogal lachwekkend over Curling voorafgaand maar ik bleef wel hangen als het op Eurosport was.
Curling is idd OK
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna principieël niet meer, net als in het 40+-forum.
Voor training van Linn, count me inquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal je binnenloodsen, ik kan het topic met het idee ff niet vinden
maar we willen vooral training van Linn
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zeg je.
Ik deed nogal lachwekkend over Curling voorafgaand maar ik bleef wel hangen als het op Eurosport was.
Curling is idd OK
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Voor training van Linn, count me in![]()
Dat is ook weer waar. Curling deel ik in bij darten - snooker - formule 1 - atletiekquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je het door hebt is het echt leuk
[..]
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.
Voor iemand die voetballen niks vind is het niet meer dan 22 man die achter een bal aan hollen....
je vergeet kunstrijden op de schaatsquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Curling deel ik in bij darten - snooker - formule 1 - atletiek
Ik weet niet wat jij liever hebt maar ik pak liever een lekker wijf!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je het door hebt is het echt leuk
[..]
dat is niet uit te leggen, een sport pakt je of niet.
Voor iemand die voetballen niks vind is het niet meer dan 22 man die achter een bal aan hollen....
Ook datquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet kunstrijden op de schaats
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:25 schreef popolon het volgende:
Curling is snooker, maar dan op ijs.
[POL-FB] Modderen in POLquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[POL-FB] Modderen in POL
Zo, stelletje hooligans, dat krijg je ervan![]()
vrouwen hockeyquote:
Maar dan kijk je niet voor de sportquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar dan kijk je niet voor de sport![]()
Jeus de Boules dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]W alsof er gaten in het ijs zitten
Vreselijk. Wat zijn er toch veel kutsporten manquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
Of hoe dat gekke Franse spel ook heet.
Petanque of zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Jeus de Boules dan.
Ah,toe,Rubbert,please,nu!quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow, rubbert, kom es online, ik moet je wat vragen
Kobayashi: WK hotdog eten met 53 hotdogs.quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Niks zo spannend als het WK Schnitzel eten met helden als Freddy Schweinbein, Arturo Meatfreter en Benoit Saucijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |