dat is voor de fans, niet voor de spelers !quote:
de trainer is ook fanquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is voor de fans, niet voor de spelers !
ik hoop het .... maar niet onvaarwaardelijk natuurlijk!quote:
als je toch gaat halen mag je voor mij ook wel een capputje meenemen !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:54 schreef dndiek het volgende:
ik ben toe aan koffie! iemand anders ook?
quote:
doe je goedquote:
en het regent ook nogquote:
en ik heb een lekke bandquote:
Ja, dat schijnt te heersen !quote:
werkze !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Wie woont er nog meer in een links bolwerk??
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
kan ik vandaag mijn pakketje verwachten ?quote:
Dat klinkt als Den Boschquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Arnhem -> PvdA, SP en GroenLinks een meerderheidDat was nou ook weer niet de bedoeling...
Ophokken die liezen zeg ik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:46 schreef Bjoro het volgende:
Ja, dat schijnt te heersen !
Bluezz: "En als u dan op uw vuist blaast, komt er dan een bobbeltje in uw lies ?"
... "Tja dat klopt, H5N1 noemen wij dat hier"
en anders preventief ruimen ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Een linkse regering zou in mijn ogen zeker het proberen waard zijn. Zelfs met mensen die jij flutmutsen noemt.
Wat voor muts is dat eigenlijk?
als TPG wil wel ja, heb het gisteren op het postkantoor afgegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kan ik vandaag mijn pakketje verwachten ?
toppie !quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
als TPG wil wel ja, heb het gisteren op het postkantoor afgegeven.
In G'cum ook, SP doet voor het eerst mee, scoort direct 15% aan stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:15 schreef Lionheaad het volgende:
Sinterklaas zeker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]met een strenge PvdAer op financien
![]()
quote:
viel spassquote:
Als je ergens zeker van kan zijn, is het wel dat BB in het meest frauduleuze land ter wereld nooit volgens de regels kan lopenquote:Big Brother van start in Nigeria
Al tientallen landen konden kennismaken met het Big Brother format. Voor het eerst is er nu ook een Nigeriaanse versie van start gegaan. Afgelopen zondagavond gingen twaalf deelnemers het huis binnen voor een periode van 91 dagen. De winnaar krijgt een cheque van 100.000 Dollar.
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Bjoro het volgende:
weet trouwens iemand op welke site je kijkcijfers kunt terugvinden ?
thanx man, hoe is het trouwens ?quote:
heb nog niet (terug) gelezen hoe het met Kady is....hoe was de operatie gegaan ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef DIGGER het volgende:
Goed, en druk op de zaak.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |