80% van de stemmers die stemt op de PvdA zou ik geen landelijke trend noemen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dan wel spreken van een geslaagde integratie met de omgeving hè (allochtonen leven vaak in rode steden), gezien de landelijke trend. Ook qua opkomst begint het gelijk te lopen.
Ja, de stemmende allochtonen ontvangen allemaal onrechtmatig een uitkering en zijn bang voor de politie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja, nu er wel sprake is van een integratie beleid, er wel wordt gekeken of men wel rechtmatig een uitkering bezit, er meer blauw op straat is etc. krijgt men natte voeten?![]()
Wees blij je mag weer jarenlang de beste stuurman aan de wal spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het over een jaar weer rechtgezet, zo niet. Ik denk dat ik me dan niet meer met politiek wil bezighouden...en dat met mijn studie politicologie...
![]()
Ze zijn Nederlandser dan de autochtonen Nederlanders!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
80% van de stemmers die stemt op de PvdA zou ik geen landelijke trend noemen.
Talenten idd maar daar zit meer pijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat voor prutsers moeten daar wel niet in de GR zitten.
Goeie vraag.... enige uitleg zal morgen wel in de krant staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe definieerde radio 1 de verzamelnaam 'allochtonen' ?
Ik denk niet volgens de CBS-definities.
Het was eigenlijk een slechte poging tot een cynische verdraaiing van jouw blije post.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, de stemmende allochtonen ontvangen allemaal onrechtmatig een uitkering en zijn bang voor de politie.
Wat zei je ook alweer over bluesdude en z'n stigmatrekjes?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, de stemmende allochtonen ontvangen allemaal onrechtmatig een uitkering en zijn bang voor de politie.
Wat zei je ook alweer over bluesdude en z'n stigmatrekjes?
Oh wacht, daar is de nar weer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
![]()
Touché
Hij zei dat ik Rourke een nazi noemde.... een stigmatisering die hij niet kan 'bewijzen', ondanks dat ik hem die fucking link op een presenteerblaadje gaf..
M'n topic is gedegradeerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
huh? Hier verder? Verdomme, ik snap geen fuck van dat nieuwe beleid
Nou, 'we' hebben gewonnen. Ook GroenLinks.. Misschien krijgen we eindelijk een college zonder de VVD
Ik heb geen post gezien met een link...quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oh wacht, daar is de nar weer.![]()
Ik gaf je toch wel degelijk de link... daarnaast weet ik het niet waar jij het over hebt met je 'fucking link'... maar geef je daarmee toe dat je hem voor nazi uitmaakte.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef skunkah het volgende:
PvdA heeft zijn eigen doelgroep gecreeerd, hulde voor een partij die zoiets kan!
Kijk maar één topic terug, ik heb eigenlijk weinig zin om een discussie met jou voort te zetten, maar dat melde ik een paar uur terug ook al alleen wist je me toch nog te verleiden tot het opzoeken van jouw uitspraken. Maar nu ga ik bijna slapen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb geen post gezien met een link...
Kun je die quote en link nog eens plaatsen dan?
welke?quote:
Deze natuurlijk zo'n vies recycle teken ervoorquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik zal je helpen met het" bewijs" inzake Rourke.
Begin maar hier te lezen:
[POL-FB] Voor censuur, wees hier
ik heb al namens jou en anderen geklaagd. Ik vind het ook geen panquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze natuurlijk zo'n vies recycle teken ervoor.
Wie stelt dat dan elke keer in? Of moeten jullie het doen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik heb al namens jou en anderen geklaagd. Ik vind het ook geen pan
Gaat het over het icoontje, of de plaats op de lijst? (relevant topic in verkiezingstijd)quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik heb al namens jou en anderen geklaagd. Ik vind het ook geen pan
Het is voor ons gedaan inderdaad. De doelstelling, fuck knows.. Het staat wel achter de schermen, want iemand vindt het blijkbaar handig, maar eigenlijk zorgt het m.i. alleen maar voor ergernis..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie stelt dat dan elke keer in? Of moeten jullie het doen?
Voor mij om beiden het is naar mijn idee gewoon een lekker lopende topicreeks waarbij een andere status niet echt toegevoegde waarde heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Gaat het over het icoontje, of de plaats op de lijst? (relevant topic in verkiezingstijd)
Ik heb toch voortdurend gekeken vanavond en geen quote met link gezien..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Kijk maar één topic terug, ik heb eigenlijk weinig zin om een discussie met jou voort te zetten, maar dat melde ik een paar uur terug ook al alleen wist je me toch nog te verleiden tot het opzoeken van jouw uitspraken. Maar nu ga ik bijna slapen.![]()
Is er wel een polslowchatter die het zo handig vind? Ik niet..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
Het is voor ons gedaan inderdaad. De doelstelling, fuck knows.. Het staat wel achter de schermen, want iemand vindt het blijkbaar handig, maar eigenlijk zorgt het m.i. alleen maar voor ergernis..
geen idee, start een burgerinitiatief zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is er wel een polslowchatter die het zo handig vind? Ik niet..
het staat nu onder, net boven de gesloten topics.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Gaat het over het icoontje, of de plaats op de lijst? (relevant topic in verkiezingstijd)
Deze burger start hierbij een initiatief..quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
geen idee, start een burgerinitiatief zou ik zeggen![]()
Mijn steun heb je.
Ja sorry, er is geen NWS SC, om er een nieuw topic voor te openen vind ik overdreven, 't is niet geschikt voor Klein/Grappig nieuws, en 'k zit me te vervelen...quote:Teri Hatcher, one of the stars of ABC's "Desperate Housewives," says in the upcoming issue of Vanity Fair that her uncle sexually molested her 35 years ago.
The 41-year-old actress says she learned in 2002 that a 14-year-old victim of her uncle had committed suicide. Concerned that he would escape charges of molestation, Hatcher approached the prosecutors.
"This is something I've tried to hide my whole life," Hatcher tells the magazine, which hits newsstands Friday with the actress on the cover.
"I was just blown away by this young girl's pain," she says. "I thought, boy, that's really close to being me. Any day of the week I could feel that sort of pain. I haven't tried to kill myself, but I've certainly thought about it."
After Hatcher came forward, her uncle, Richard Hayes Stone, then 64-years-old, pleaded guilty to four counts of child molestation in the case of the 14-year-old victim and received 14 years in prison.
Chuck Gillingham, the Santa Clara County deputy district attorney in California, said, "Without Teri, this case would have been dismissed."
quote:At a news conference, U.S. Secretary of State Condoleezza Rice and Russian Foreign Minister Sergei Lavrov departed from their past practice of keeping their differences behind closed doors and exchanged complaints about the other's policies.
In sommige gevallen werkt het best. Maar in het kleine subforum POL, die echt vol staat met onzinnige topics, waar nauwelijks in wordt gereageerd, is het alleen maar ergenis opwekkend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het idee is juist dat het onhandig is. Offtopic geouwehoer, waar de SC voor is, hoort niet boven maar onder, net zoals een afvalputje.
volgens mij bedoelde ze "kut." Dat zou de lading beter dekken. "Pet" is een understatement.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:53 schreef Doderok het volgende:
Wat in hemelsnaam is "pet"???
Had ze niets beters kunnen bedenken? Ze verliezen elke keer, je zou verwachten dat ze weten hoe het hoort...![]()
Vol met beugeltjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Owke... Rotterdam
#plan 01 : Invoeren smulbos.
Pfff, als Rutte lijsttrekker wordt, ga ik het nog lastig krijgenquote:Van Aartsen stapt op, Wiegel keert niet terug
DEN HAAG - Jozias van Aartsen is opgestapt als fractievoorzitter van de VVD in de Tweede Kamer vanwege de teleurstellende uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen voor de liberalen. In een persverklaring liet VVD-erelid Hans Wiegel weten niet terug te keren naar de politiek...
Van Aartsen geeft woensdag om 11.00 uur een persconferentie, waarschijnlijk in perscentrum Nieuwspoort in Den Haag. Het aftreden van de fractievoorzitter werd bekendgemaakt door zijn woordvoerder.
Volgens de zegsman heeft de VVD-leider zijn besluit op eigen initiatief genomen. ‘We hebben intensief en met een grote eensgezindheid campagne gevoerd. Het resultaat is van ons allemaal. Maar er is maar één die de gezamenlijke verantwoordelijkheid op zich kan nemen. En dat ben ik’, aldus Van Aartsen in een persverklaring.
Hij blijft volgens zijn woordvoerder wel actief in de Tweede Kamer na zijn terugtreden als fractievoorzitter. Totdat een nieuwe fractievoorzitter is gekozen, neemt Bibi de Vries, de huidige vice-fractievoorzitter, de honneurs van Van Aartsen waar.
VVD-erelid Hans Wiegel liet woensdagmorgen weten niet terug te keren naar de landelijke politiek. Dat meldde hij in een persverklaring. De vroegere VVD-leider had begin vorig jaar al aangegeven dat hij in maart 2006, na de gemeenteraadsverkiezingen, een beslissing zou nemen over een eventuele terugkeer in de landelijke politiek.
‘Na zorgvuldige overweging van persoonlijke en politieke aard, is de heer Wiegel thans tot zijn besluit gekomen’, aldus de verklaring. ‘De heer Wiegel betuigt zijn groot respect aan de gisterenavond afgetreden fractievoorzitter, Jozias van Aartsen’. Wiegel laat verder weten dat hij ‘op dit moment’ geen nadere mededelingen zal doen.
Van Aartsen toonde zich tijdens de verkiezingsavond nog redelijk positief over een ANP/NOS-peiling van Maurice de Hond die uitwees dat bij landelijke verkiezingen de VVD slechts twee zetels zou verliezen. Op grond van het onderzoek zou de partij in de Tweede Kamer van 28 naar 26 zetels gaan. Coalitiegenoot CDA zou 13 van zijn 44 Kamerzetels kwijtraken en D66 zou teruggaan van 6 naar 4.
De liberale fractieleider vond de cijfers best meevallen, omdat in eerdere peilingen een grotere achteruitgang werd voorspeld. Van Aartsen: ‘Gemeenteraadsverkiezingen zijn altijd moeilijk voor de VVD. We verwachten nooit een geweldige uitslag. De raadsverkiezingen zijn sowieso heel moeilijk voor de regeringspartijen. Wij zijn nog het meest stabiel.’
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben ervoor iets te gebruiken waar dat handig is, en niet waar het niet handig is. Dat dat inconsequent is zal me worst wezen. Het is met een beetje mazzel consequent prettig voor usersquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:06 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar de active topiclist wemelt van de slowchattopics zonder recycle teken.
Blijkbaar is het toch niet in heel het forum doorgevoerd. Stop deze nonsens aub. Doe het consequent of doe het niet.
-knip-
and the list goes on and on...
Zijn vrouwen eigenlijk doorgaans handig en consequent?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik ben ervoor iets te gebruiken waar dat handig is, en niet waar het niet handig is. Dat dat inconsequent is zal me worst wezen. Het is met een beetje mazzel consequent prettig voor users.
Er is dan ook nog niks definitief, we zijn gister pas begonnen met het erover te hebben. In de FB zei ik overigens ook al dat het min of meer verzonnen was voor de subfora met veel centrale topics/reeksen, dus dat ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In sommige gevallen werkt het best. Maar in het kleine subforum POL, die echt vol staat met onzinnige topics, waar nauwelijks in wordt gereageerd, is het alleen maar ergenis opwekkend.
Bovendien slecht voor mijn RSI!
http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00218804quote:DEN HAAG (ANP) - Het VVD-erelid Hans Wiegel keert niet terug naar de landelijke politiek. Dat heeft Wiegel woensdagmorgen laten weten in een persverklaring.
De vroegere VVD-leider had begin vorig jaar al aangegeven dat hij in maart 2006, na de gemeenteraadsverkiezingen, een beslissing zou nemen over een eventuele terugkeer in de landelijke politiek. ,,Na zorgvuldige overweging van persoonlijke en politieke aard, is de heer Wiegel thans tot zijn besluit gekomen'', aldus de verklaring.
,,De heer Wiegel betuigt zijn groot respect aan de gisterenavond afgetreden fractievoorzitter, Jozias van Aartsen''. Wiegel laat verder weten dat hij ,,op dit moment'' geen nadere mededelingen zal doen.
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zijn vrouwen eigenlijk doorgaans handig en consequent?![]()
Nou, ik heb me dus gelukkig verslapenquote:*** Van Aartsen stapt op, Wiegel keert niet terug ***
Jozias van Aartsen is opgestapt als fractievoorzitter van de VVD in de Tweede Kamer vanwege de teleurstellende uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen voor de liberalen. In een persverklaring liet VVD-erelid Hans Wiegel weten niet terug te keren naar de politiek...
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article240926.ece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |