quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Weet ik niet, naar FOK traditie zal ik daarvoor moeten oordelen op grond van een foto!
ja rare christenen enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
POL wordt overgenomen door allerlei 'enge' types.![]()
![]()
en vieze stinkende linkse boomterroristen...quote:
Ik heb het maar afgezet, mijn ogen kunnen maar een beperkte hoeveelheid ellende weerstaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Airelle het volgende:
Kan geregeld worden... maar niet vanavond nog haha. Ik luister aandachtig naar mevrouw van der Laan.
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Ik heb wel compassie voor D'66.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik heb het maar afgezet, mijn ogen kunnen maar een beperkte hoeveelheid ellende weerstaan.![]()
D66 is niet wat mijn tranen roert, PvdA wel...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Ik heb wel compassie voor D'66.
Mijne is net leeg...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* Disciple_of_Guinness opent hier een beugeltje
Misschien moet ik minder van avatar veranderen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Maar wie ben jij
?
Ja goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* Disciple_of_Guinness opent hier een beugeltje
Hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hou je maar vast voor 4 jaar beste stuurlui aan wal.
Van die kerel rechts van Bos?quote:
Nee op die kwal in het midden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van die kerel rechts van Bos?
Nee, als D66'er ben ik blij dat de conservatieven de grote verliezers zijn en D66 komt er wel bovenop.
De Van Baalens, de Donners, de Pastors en de Van Aartsens van Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee op die kwal in het midden.
Wie versta je precies onder de conservatieven?
Hopelijk wordt het over een jaar weer rechtgezet, zo niet. Ik denk dat ik me dan niet meer met politiek wil bezighouden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een drama.
Enige positieve is het verlies van GL.
Het eens zo mooi, machtige en dappere Nederland. Waar is het gebleven.
Dat zijn er een hoop.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De Van Baalens, de Donners, de Pastors en de Van Aartsens van Nederland.
Hij's te liberaal om een conservatief te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De Van Baalens, de Donners, de Pastors en de Van Aartsens van Nederland.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het over een jaar weer rechtgezet, zo niet. Ik denk dat ik me dan niet meer met politiek wil bezighouden...en dat met mijn studie politicologie...
![]()
Dat klopt. Gelukkig wel. Al ben ik verre van blij dat hij de leider van de VVD is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij's te liberaal om een conservatief te zijn.
Het is een stroming waarvan zij zo ongeveer de prominenste vertegenwoordigers zijn, even de splinters daargelaten natuurlijk.quote:
Het is te hopen anders kan je net zo goed de politieke handdoek in de ring gooien en meedoen met de verkwanseling.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Pracissor het volgende:
Hopelijk wordt het over een jaar weer rechtgezet, zo niet. Ik denk dat ik me dan niet meer met politiek wil bezighouden...en dat met mijn studie politicologie...
![]()
Dus meer dan 80% van de allochtonen heeft gestemdquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
Wooot
80 % van de allochtonen heeft op de PVDA gestemd.
- Bron radio 1 -
Whehe, hoe triest eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
Wooot
80 % van de allochtonen heeft op de PVDA gestemd.
- Bron radio 1 -
Wat voor prutsers moeten daar wel niet in de GR zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:09 schreef du_ke het volgende:
Blanco zou de 2e partij zijn geworden in Delfzijn!
Joa, iets van beiden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hij's te liberaal om een conservatief te zijn.
Doe mij maar een conservatief, maar ik ben dan ook geen VVD'r.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig wel. Al ben ik verre van blij dat hij de leider van de VVD is.
Ik ook niet echt, eerlijk gezegd. Tenminste niet een stereotype VVD'er.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doe mij maar een conservatief, maar ik ben dan ook geen VVD'r.![]()
Wat is daar triest aan? Ze zijn het beu en veel ongelijk geef ik ze niet.quote:
Van alle allochtone stemmen is 80% na de PVDA gegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef RichardQuest het volgende:
Dus meer dan 80% van de allochtonen heeft gestemd
Hele affaire vond daar plaats... het was als in Sicilia zei een raadslid.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat voor prutsers moeten daar wel niet in de GR zitten.
Eigenlijk kun je dan wel spreken van een geslaagde integratie met de omgeving hè (allochtonen leven vaak in rode steden), gezien de landelijke trend. Ook qua opkomst begint het gelijk te lopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Van alle allochtone stemmen is 80% na de PVDA gegaan.
Tel daarbij Havana aan de Maas op en je hebt het script voor een slechte komedie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:11 schreef Pracissor het volgende:
Hele affaire vond daar plaats... het was als in Sicilia zei een raadslid.![]()
maar er is nog hoop voor de andere partijen:quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
quote:113 Teletekst di 07 mrt
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
` Bij de allochtone kiezers was de PvdA
duidelijk favoriet bij de verkiezingen
voor de gemeenteraad.80 procent van de
allochtonen die gingen stemmen,heeft op
de PvdA gestemd,blijkt uit een peiling
van de Universiteit van Amsterdam.
Van de Turken heeft 84 procent op de
PvdA gestemd.Van de Surinamers en
Antillianen koos 81 procent voor de
PvdA en van de Marokkanen 78.
Onderzoekers ondervroegen allochtonen
bij stembureaus in Amsterdam,Rotterdam,
Arnhem en Breda. De opkomst lag bij de
allochtonen ver onder het gemiddelde.
Ongeveer 37 procent van de allochtone
kiezers ging stemmen.
Ja, nu er wel sprake is van een integratie beleid, er wel wordt gekeken of men wel rechtmatig een uitkering bezit, er meer blauw op straat is etc. krijgt men natte voeten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je dan wel spreken van een geslaagde integratie met de omgeving hè (allochtonen leven vaak in rode steden), gezien de landelijke trend. Ook qua opkomst begint het gelijk te lopen.
Hoe definieerde radio 1 de verzamelnaam 'allochtonen' ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |