quote:ZETELS NEDERLAND EINDUITSLAG
Z'06 Z'02 verschil
Zetels 8861 8821 40
CDA 1754 2050 - 296
PvdA 1988 1317 671
VVD 1246 1374 - 128
SP 333 157 176
LPF 10 4 6
GrLinks 401 415 - 14
D66 144 227 - 83
CU/SGP 635 599 36
Leefbaar 146 266 - 120
NCPN 7 8 - 1
FNP 54 50 4
LOG 1846 1873 - 27
LPG 276 223 53
LCG 21 23 - 2
Overig02 0 235 - 235
Shut up SCHquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou is er nog een tapje in het midden waar wat druppelSCH uitkomen
Jij bent meer van de partij die nog steeds niet weet waar de tap staatquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Shut up SCHJij weet net zo goed als ik dat ik meer uit de linker- dan de rechtertap drink
MSN is kaduuk lieverd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
SCH is zo druk dat ie vanavond vergeten is om z'n MSN aan te zetten. Of hij wilt de discussiers centraal houden dat kan ook.
Ja had dat even gMSNT dan hoe moet ik dat nou weten ?quote:
Ik heb geen vaste partij SCHatquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent meer van de partij die nog steeds niet weet waar de tap staat![]()
Je hebt mijn Maartje fantopic toch zo ook gevonden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja had dat even gMSNT dan hoe moet ik dat nou weten ?
Dat hoort bij een D66-erquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste partij SCHat
* Eilanden is een zwevert
OK netjes linksquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
GroenLinks en Nick SP, wij verdelen het altijd keurig
Vooral grappig dat Leefbaar Utrecht zo enorm heeft verloren, ik wist niet dat die partij zo had afgedaan, dacht eigenlijk dat het hier nog wel redelijk ging.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK netjes linksEen oom van me stond op de lijst voor de SP, ergens rond de 15e plaats ofzo. SP heeft het ook wel aardig in Utrecht gedaan
Ze hebben in de afgelopen periode best wat voor elkaar gekregen, zoals bijvoorbeeld de Culturele Zondagen en het referendum over koopzondagen, dus een dergelijk groot verlies is wat mij betreft niet terecht. Maar ze zijn van een schreeuwerige oppositiepartij een 'normale' partij geworden en misschien is dat niet wat hun kiezers willen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral grappig dat Leefbaar Utrecht zo enorm heeft verloren, ik wist niet dat die partij zo had afgedaan, dacht eigenlijk dat het hier nog wel redelijk ging.
Ze hebben met de PvdA aardig samengewerkt maar uiteindleijk hebben ze toch een gebrek aan profiel. En de zaken die jij opneomt zijn natuurlijk niet de echte dingen die mensen bezighouden. Vond het ook wel opvallend dat ze dat steeds als belangrijkste punt noemden, die culturele zondagen. Is toch een wat armoedig resultaat. Maar 3 zeteltjes nog, krabbelen ze de volgende keer weer wat op.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze hebben in de afgelopen periode best wat voor elkaar gekregen, zoals bijvoorbeeld de Culturele Zondagen en het referendum over koopzondagen, dus een dergelijk groot verlies is wat mij betreft niet terecht. Maar ze zijn van een schreeuwerige oppositiepartij een 'normale' partij geworden en misschien is dat niet wat hun kiezers willen.
Maar wat jij noemt is misschien ook wel de oorzaak van het verlies.. ze hebben behoorlijk wat keren lopen verkondigen dat de samenwerking in die 'regenboogcoalitie' zo goed verliep en dat dat wat hen betreft werd voortgezet. Ik denk niet dat de Utrechtse bevolking daar op zat te wachten en vernieuwing wilde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hebben met de PvdA aardig samengewerkt maar uiteindleijk hebben ze toch een gebrek aan profiel. En de zaken die jij opneomt zijn natuurlijk niet de echte dingen die mensen bezighouden. Vond het ook wel opvallend dat ze dat steeds als belangrijkste punt noemden, die culturele zondagen. Is toch een wat armoedig resultaat. Maar 3 zeteltjes nog, krabbelen ze de volgende keer weer wat op.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:48 schreef MaxPower het volgende:
Ik had mijn bril niet mee naar het stemhokje en zag bij de PvdA bovenaan Mark de Vries staan. Gelijk gestemd natuurlijk, maar hij blijkt Frank te heten. Zal z'n broer wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |