abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35807373
vervolg van: [OUD SC] Het speeltuinbankje met wantjes aan.

zie nu pas dat ik 'm dichtgooide. plof allemaal gerust weer neer, ik moet nog even werken. bye!
pi_35807413
Pffff hehe, ik kan eindelijk weer zitten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35807462
Mijn dochter heeft me aangestoken, ik heb het gevoel als of ik een bijbaantje heb als zeehond bij Pieterburen, mijn neus zit vol, ik heb hoofdpijn en ik voel me lamlendig. Maar ik ben niet ziek hoor, in ieder geval geen koorts.
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 13:49:23 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_35807554
oej, toch vervelend Faja
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35807615
Hehehehehe word Pieterburen nu een foksontmoetingsplek
Beterschap.

Ik heb vannacht zowaar voor het eerst heeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen. Ik ben helemaal blij.

Morgen de technische keuring van het nieuwe huis. Mijn footoestel dit keer niet vergeten. Dan ga ik foto's van binnen maken. Ik ben benieuwd hoe de badkamer geworden is. Die zag er niet uit. Zat er al 35 jaar in. Vanaf de bouw dus. En de woningstichting zou hem opnieuw betegelen en er een nieuwe douche, wc en wasbak inzetten. En gelijk een wasmachine aansluiting maken. En dat terwijl we het huis gaan kopen. Best service.
En nu het zulk lekker weer is heb ik nog meer zin. Ik ben echt al tig keer veranderd kwa kleuren in het huis
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35807628
Ik heb echt een wondermiddel gevonden tegen die hoofdpijn, speedyfen heet dat (als ik het goed heb, is een paars doosje). Werkt nog sneller dan advil liquid caps. Maar ik zou graag wat meer door mijn neus kunnen ademen. Het vervelende ervan vindt ik dat ik 's avonds na het werk geen fut meer heb voor het huishouden en met name die berg was die steeds hoger wordt en echt een keer gestreken moet worden.
pi_35807704
Een zoutoplossing neusspray en blijven sprayen!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35807727
ben ik toch nog even: beterschap faja. al kan een moeder eigenlijk niet ziek worden volgens mijn man. wat klinkt dat toch leuk he, 'mijn man', en dat is ie nu alweer 3 jaar precies!

iemand een snoepje?
pi_35807799
Bix van h rte dan he
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:57:40 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35807852
Gefeliciteerd bix en G!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_35807911
Jessie ik wou dat ik tegen een neusspray kon maar ik krijg daar bloedneusen van en aangezien ze die al een keer of 3 hebben dicht moeten branden bespaar ik me liever die ellende. Het gaat van zelf wel weer over.

Bix, ik vind ook dat ik nooit ziek mag zijn want ik moet voor Morgaine zorgen en zeker nu mijn man op oefening is gaat het vrij moeilijk. Ik lig wel ontzettend vroeg in mijn bed iedere dag, zodra Morgaine slaapt ga ik ook naar bed toe. En nog van harte met je 3 jarig huwelijks-verjaardag. De mijne is al weer 4 juli as 3 jaar geleden.
pi_35807959
Gefeliciteerd Bix.

Zit ik meteen denken hoelang ik getrouwd ben, maar dat is ook al 2,5 jaar. Wat gaat het hard Ben in augustus alweer 3 jaar getrouwd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 maart 2006 @ 14:00:42 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35807964
Gefeliciteerd, Bix en MeneerBix. Mag ik die witte?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35808008
Maar in die zoutoplossing zit niet zo'n stofje wat je slijmvliezen dunner maakt he. Dat is gewoon water met zout.
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 7 maart 2006 @ 14:04:04 #15
2628 Karin
pi_35808085
Gefeliciteerd Bix en Ghaven

Lastig Faja om ziek te zijn terwijl je man weg is. Je kunt als moeder niet eens meer even lekker ziek zijn Beterschap!
pi_35808100
Ieks Martineke wat eng. Een stalker

Bix van

Boter op de bult ? Nooit van gehoord. Ik heb er niets opgedaan, ze leek er al snel geen last meer van te hebben. Maar ik ga het onthouden voor de volgende keer
pi_35808166
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef jessie het volgende:
Maar in die zoutoplossing zit niet zo'n stofje wat je slijmvliezen dunner maakt he. Dat is gewoon water met zout.
Ik weet het Jessie maar echt alles wat ik mijn neus in werk veroorzaakt een bloedneus. Net als te hard niesen en snuiten.
pi_35808209
Hmmm doe dan maar niks inderdaad Faja. Lastig!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35808216
Ik heb voor bulten trouwens zo een tube van vsm geloof ik met een smurfenblauwkleurig cremetje. Werkt ook perfect.
pi_35808274
Jessie, het gaat vast wel weer over hoor. Ik zou trouwens wel blij zijn als het weer wat warmer gaat worden want ik vind die kou echt 3 keer niks. Denk dat dat ook de reden is dat half nederland grieperig is.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:09:34 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35808283
Boter op je hoofd betekent toch echt iets anders. Al kan ik me wel voorstellen dat het vet in de boter wat verzachtend kan werken.
Lekker douchen!
pi_35808453
Bix al 3 jaar in de Haven

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:14:01 #23
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35808458
Kreeg altijd een koude gulden op mijn bult
pi_35808551
dankjulliewel allemaal!

en tip voor faja: stomen, stomen, en nog eens stomen!

hihi boter op je hoofd, was wel een mooie topictitel geweest.
pi_35808811
Bix dank voor de tip, helemaal niet eens bij stil gestaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')