B&B zeiden dit over de clip van een culthit uit 1994. Welk nummer?quote:'Hmhehehe, look at those guys Butthead, they're holdin' hands!'
'Huh huh, yeah. Cool! Huh huh...'
Nee, geen USA.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:52 schreef Berkery het volgende:
Blind melon - No rain?
Nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef ranja het volgende:
Blur - Song2? (ken de video niet)
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Berkery het volgende:
dEUS - Via?
Suds & Soda inderdaad. Waarin Tom Barman en SKC constant elkaar hand vast houden terwijl ze zingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef belsen het volgende:
dEUS - Suds 'n' soda, dan?
Alhoewel ik Lucilectric dacht...
Ja die bedoelde ik eigenlijk...met die Opel Kadett in de clipquote:
Een plaat waarin NEderlandse bands The Apers coveren, en een schijfje waarin buitenlandse bands The Apers coveren. Dacht ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef belsen het volgende:
The Apers vieren hun 10-jarig bestaan met het uitbrengen van twee albums.
Wat is er zo bijzonder aan deze albums?
Toet, toet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een plaat waarin NEderlandse bands The Apers coveren, en een schijfje waarin buitenlandse bands The Apers coveren. Dacht ik.
vonk ook wel een heel slim antwoord , maar ja je probeert eens wat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Een plaat waarin NEderlandse bands The Apers coveren, en een schijfje waarin buitenlandse bands The Apers coveren. Dacht ik.
Ja, zo heet hun groepje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
Opgezwolle?
Voor twee punten wil ik toch echt de juiste naam bij de juiste alias zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eehm... Sticks, Rico... verder weet ik het niet.
Delic dat was het jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef bigshadow het volgende:
Als ik me niet vergis:
Ricardo McDougal = Rico
Peter Blom = Delic
Junte Uiterwijk = Sticks
bigshadow+2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef bigshadow het volgende:
Als ik me niet vergis:
Ricardo McDougal = Rico
Peter Blom = Delic
Junte Uiterwijk = Sticks
Ik heb zo'n vermoeden dat dat wel even gaat duren... wat mij betreft parkeren die hap...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef jerver73 het volgende:
big shadow nog in de huis ik ben wel in voor iets van een beetje voed beck....
das inderdaad al de helft, het orgineel is van een dame en werd uitgebracht in 1981quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef peaceman het volgende:
Van wie het origineel is weet ik niet, maar het is gesampled in Music sounds better (with you)
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomenquote:
Haha ik was maar aan t dollen hoor.. zie ook de knipoogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Of Grobbel met Ranjaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?
Ha, de eewigdurende volledige lijstendiscussie......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef jerver73 het volgende:
staat me bij GLO en ? was in een dubbele punten topic en ging over het al dan niet constant volledig posten van lijsten of het "afmaken"van lijsten ...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
Opgezwolle - Eigen Wereld?
Dat iemand verwacht dat ik zoiets in m'n kast zou zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef jerver73 het volgende:
saffri duo?
het was niet aanvallend bedoelt hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaakquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaak
Niet persé.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?![]()
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebt![]()
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
Ik zeg ook maar even niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatar
je bedoelt kruder?quote:
Dat zou de vragen te makkelijk makenquote:
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef bartrid het volgende:
dat die irritante romeinse cijfers nu eindelijk eens weg moeten?
Begin maar met tellen danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zullen we het ook eens gaan hebben over het up-to-date houden van de stand......?
ja er moet toch wel wat te klagen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijn![]()
zoquote:Markand Steve
have been working together for over six years as recording artists, producers and remixers. The pair first met when they were both occupying the same rehearsal space in Ducie House, Manchester. The first meeting actually took place when Steve, who is the production strength of the duo, walked past Mark’s studio and informed him that his music was out of key, in the nicest possible way! The pair decided to embark on a partnership that has seen them work for six years and achieve critical and public acclaim for their work.
dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijn![]()
quote:
Nietquote:
quote:
Het ging over die verschrikkelijke win een x-box-avatar van timbob.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef jerver73 het volgende:
ben ik even weg blijk ik gelijk geen smaak meer te hebben , wat is er mider smaakvol aan de achterzijde van de maan?
overigens... audiobulleys of zo?
Ja die zie zag ik in elk topic nu zo'n 14 keer, vage actie van Fok! ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het ging over die verschrikkelijke win een x-box-avatar van timbob.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja die zie zag ik in elk topic nu zo'n 14 keer, vage actie van Fok! ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef Berkery het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: ik weet die van Timbob niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]Niemand volgens mij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: ik weet die van Timbob niet
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
zo, nu geef ik het wel weg hoorquote:&
emerged in the late '90s as a successor to the many stellar British production teams of the '90s, updating the rich urban grooves of Soul II Soul and Massive Attack with a bit more emphasis on classic hip-hop. The duo of Mark
and Steve
, often helped out by vocalist Veba, began recording together in 1995. Grand Central Records released several of their collaborative singles — as well as a few solo singles by
— beginning in 1996. The duo's debut album, Northern Sulphuric Soul, was released in late 1998. Sleepwalking (de cd van het plaatje) followed three years later. The duo hooked up with Kinetic in late 2001 to mastermind the hypnotic collection Anotherlatenight for
&
's chill out favorites like Riton, Dubble D, Capoeira Twins and more.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef jerver73 het volgende:
northern lite?
dat geeft een beetje het format van de naam weer zegmaarquote:&
emerged in the late '90s...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef timbob het volgende:
iemand die nog een gokje wil doen of zal ik maar een andere vraag erin gooien...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
da's 1 giant leap
Jep. Die herken ik ook...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
da's 1 giant leap
Ik zag ze toevallig vandaag op de frontpage van AMG staan, maar dat was dan ook voor het eerst dat ik er iets van zag.....quote:
Dat is dus al een verbetering ten opzichte van normaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik zag ze toevallig vandaag op de frontpage van AMG staan, maar dat was dan ook voor het eerst dat ik er iets van zag.....
Di's dus een wel-een-toevallig-van-gehoord-dus.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Er klopt trouwens niets meer van de topicnummering.
Klopt. De laatst opgemaakte stand dateert van 30 januari. Daarna heb jij pas je punt gehaald.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
Even over de puntentelling, heb laatst toch echt mijn eerste punt gehaald maar hij staat er niet bij
en hoe heet die?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het debuut van The Boys. Er klopt trouwens niets meer van de topicnummering.
Nope.quote:
Ja dat wist ik ook wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:54 schreef cafca het volgende:
Die is gewoon Selftitled, toch?
Ik vroeg welk album en van wie, vandaar de vraag... Maar ja wie moet nu de puntjes he....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
ik snapte peaceman zijn vraag dus ook niet helemaal......
bukgeit natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vroeg welk album en van wie, vandaar de vraag... Maar ja wie moet nu de puntjes he....
Niet elk debuut is selftitled naar mijn bescheiden mening...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
bukgeit natuurlijk
"Het debuut van the Boys" is een duidelijke verwijzing naar "welk album van wie" in mijn ogen.
gewoon wel doen, schijnt dat je dan beter wordt ... :--)quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef no1uknow het volgende:
Dit is echt zo ongeveer een 'besloten' club zeg
Ik zie telkens dezelfde mensen.
De vragen zijn mij een beetje te moeilijk meestal, dus ik doe nauwlijks meer mee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef bukgeit het volgende:
Broadcast. Ik zag haar links even voor een vent aan
nog 60 topicsquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:22 schreef Berkery het volgende:
Ha, het is weer bijna jubileumtopic-tijd![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef ranja het volgende:
Television?
Vooral de metalheads ja, en we hebben 600 daarom ook overgeslagen als ik het me allemaal goed herinner.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sommigen wilden deel 666 toch bejubelen? Eind maart overigens ook drie jaar trivia
Ah, ok. Hebben we echt deel 600 overgeslagen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
Sommigen wilden deel 666 toch bejubelen? Eind maart overigens ook drie jaar trivia
Goed plan... dan heeft iedereen zat tijd om een leuke vraag te knutselen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, ok. Hebben we echt deel 600 overgeslagen?
Dan gaan we wel te snel. Deel 666 had eigenlijk op 6 juni geopend moeten worden
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed plan... dan heeft iedereen zat tijd om een leuke vraag te knutselen!
Bijt jij je tanden maar stuk op Mark's Metal Mayhemquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.
3 goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:00 schreef ranja het volgende:
Sometimes It Snows in April - 1999
Little Red Corvette - Around the world in a day
Cream - Diamonds and pearls
I Would Die 4 U - Purple rain
U Got the Look - Sign of the times
4 goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef ranja het volgende:
of
Sometimes It Snows in April - Parade
Little Red Corvette - Around the world in a day
Cream - Diamonds and pearls
I Would Die 4 U - Purple rain
U Got the Look - Sign of the times
cafca+2quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:04 schreef cafca het volgende:
Little red corvette staat op 1999
* gaat weer mp3tjes met gluton aan elkaar plakkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.
Dat wordt weer een nieuwe top-track op last.fm : http://www.last.fm/music/Gambolputtyquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
* gaat weer mp3tjes met gluton aan elkaar plakken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe top-track op last.fm : http://www.last.fm/music/Gambolputty
1. Heet Gambolputtyquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Is dit voor 2 punten?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
1. Heet Gambolputty
2. Heeft een track uitgebracht die "Trivia Jubileumvraag" heet
3. Heeft een link met de Fok! Muziektriviagroep op last.fm
Wie zou het zijn?
Wat is Paul King?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat is Paul King...
Die staat altijd in mijn sigquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef bartrid het volgende:
Ranja, ik kan je gitaarbandjes met zangeres topic niet vinden, dus dan maar hier. Is The Like iets voor je? http://www.myspace.com/thelike
maar da's een oud topic en ik kon de recente niet vindenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Die staat altijd in mijn sig
En The Like ken ik, heb ik het album van
Oeps. Dank je, meteen aangepast.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
maar da's een oud topic en ik kon de recente niet vindenJune Gloom is hier in de UK redelijk aan het doorbreken, hij komt op diverse clipzenders voorbij en ze zijn ook al bij Popworld op Channel 4 geweest.
ik ken alleen die single en die is wel aardig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Oeps. Dank je, meteen aangepast.
Ik vind ze wel goed maar niet geweldig, soms een beetje 'light'.
Jongen, wat snelquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:41 schreef Mark het volgende:
Five Blind Boys from Alabama
Boy George
Waterboys
Boystown Gang
Boyzone
Mama's Boys
Quireboys
Fat Boys
Beastie Boys
Beach Boys
Viel me niet tegen, ik dacht er maar een handvol te kennenquote:
In een keer goed!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:50 schreef MadMaster het volgende:
Philip Bailey ?
opgezocht en dat is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:17 schreef schaap001 het volgende:
men without hats
Gaaf nummer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:24 schreef bartrid het volgende:
the safety dance!
gegoogled he?quote:Flaming Lips
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef cafca het volgende:
Flaming Lips?
Terug naar Uquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:31 schreef schaap001 het volgende:
ram jam
Die wilde ik eerst doen, maar wegens "te makkelijk" overgeslagenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
The Jam?
... omdat ie het ook is!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:47 schreef BeRightBack het volgende:
Die gozer rechts lijkt wel op die man van The Knack
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:02 schreef Prep2Fight het volgende:
Drummer van Yes?
geen idee hoe hij heet.
heb nu wel een idee hoe hij heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |