Ja dat wist ik ook wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:54 schreef cafca het volgende:
Die is gewoon Selftitled, toch?
Ik vroeg welk album en van wie, vandaar de vraag... Maar ja wie moet nu de puntjes he....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
ik snapte peaceman zijn vraag dus ook niet helemaal......
bukgeit natuurlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vroeg welk album en van wie, vandaar de vraag... Maar ja wie moet nu de puntjes he....
Niet elk debuut is selftitled naar mijn bescheiden mening...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
bukgeit natuurlijk
"Het debuut van the Boys" is een duidelijke verwijzing naar "welk album van wie" in mijn ogen.
gewoon wel doen, schijnt dat je dan beter wordt ... :--)quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef no1uknow het volgende:
Dit is echt zo ongeveer een 'besloten' club zeg
Ik zie telkens dezelfde mensen.
De vragen zijn mij een beetje te moeilijk meestal, dus ik doe nauwlijks meer mee
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef bukgeit het volgende:
Broadcast. Ik zag haar links even voor een vent aan
nog 60 topicsquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:22 schreef Berkery het volgende:
Ha, het is weer bijna jubileumtopic-tijd![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef ranja het volgende:
Television?
Vooral de metalheads ja, en we hebben 600 daarom ook overgeslagen als ik het me allemaal goed herinner.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sommigen wilden deel 666 toch bejubelen? Eind maart overigens ook drie jaar trivia
Ah, ok. Hebben we echt deel 600 overgeslagen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef bukgeit het volgende:
Sommigen wilden deel 666 toch bejubelen? Eind maart overigens ook drie jaar trivia
Goed plan... dan heeft iedereen zat tijd om een leuke vraag te knutselen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ah, ok. Hebben we echt deel 600 overgeslagen?
Dan gaan we wel te snel. Deel 666 had eigenlijk op 6 juni geopend moeten worden
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed plan... dan heeft iedereen zat tijd om een leuke vraag te knutselen!
Bijt jij je tanden maar stuk op Mark's Metal Mayhemquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.
3 goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:00 schreef ranja het volgende:
Sometimes It Snows in April - 1999
Little Red Corvette - Around the world in a day
Cream - Diamonds and pearls
I Would Die 4 U - Purple rain
U Got the Look - Sign of the times
4 goed.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef ranja het volgende:
of
Sometimes It Snows in April - Parade
Little Red Corvette - Around the world in a day
Cream - Diamonds and pearls
I Would Die 4 U - Purple rain
U Got the Look - Sign of the times
cafca+2quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:04 schreef cafca het volgende:
Little red corvette staat op 1999
* gaat weer mp3tjes met gluton aan elkaar plakkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik heb al een monstrueuze vraag in gedachten. Zweten zullen jullie.
Dat wordt weer een nieuwe top-track op last.fm : http://www.last.fm/music/Gambolputtyquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:28 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
* gaat weer mp3tjes met gluton aan elkaar plakken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe top-track op last.fm : http://www.last.fm/music/Gambolputty
1. Heet Gambolputtyquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Is dit voor 2 punten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |