quote:
Nietquote:
quote:
Het ging over die verschrikkelijke win een x-box-avatar van timbob.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:55 schreef jerver73 het volgende:
ben ik even weg blijk ik gelijk geen smaak meer te hebben , wat is er mider smaakvol aan de achterzijde van de maan?
overigens... audiobulleys of zo?
Ja die zie zag ik in elk topic nu zo'n 14 keer, vage actie van Fok! ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het ging over die verschrikkelijke win een x-box-avatar van timbob.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja die zie zag ik in elk topic nu zo'n 14 keer, vage actie van Fok! ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef Berkery het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: ik weet die van Timbob niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef Charmian het volgende:
[..]Niemand volgens mij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: ik weet die van Timbob niet
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
zo, nu geef ik het wel weg hoorquote:&
emerged in the late '90s as a successor to the many stellar British production teams of the '90s, updating the rich urban grooves of Soul II Soul and Massive Attack with a bit more emphasis on classic hip-hop. The duo of Mark
and Steve
, often helped out by vocalist Veba, began recording together in 1995. Grand Central Records released several of their collaborative singles — as well as a few solo singles by
— beginning in 1996. The duo's debut album, Northern Sulphuric Soul, was released in late 1998. Sleepwalking (de cd van het plaatje) followed three years later. The duo hooked up with Kinetic in late 2001 to mastermind the hypnotic collection Anotherlatenight for
&
's chill out favorites like Riton, Dubble D, Capoeira Twins and more.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef jerver73 het volgende:
northern lite?
dat geeft een beetje het format van de naam weer zegmaarquote:&
emerged in the late '90s...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef timbob het volgende:
iemand die nog een gokje wil doen of zal ik maar een andere vraag erin gooien...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
da's 1 giant leap
Jep. Die herken ik ook...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
da's 1 giant leap
Ik zag ze toevallig vandaag op de frontpage van AMG staan, maar dat was dan ook voor het eerst dat ik er iets van zag.....quote:
Dat is dus al een verbetering ten opzichte van normaalquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik zag ze toevallig vandaag op de frontpage van AMG staan, maar dat was dan ook voor het eerst dat ik er iets van zag.....
Di's dus een wel-een-toevallig-van-gehoord-dus.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Er klopt trouwens niets meer van de topicnummering.
Klopt. De laatst opgemaakte stand dateert van 30 januari. Daarna heb jij pas je punt gehaald.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:49 schreef MaJo het volgende:
Even over de puntentelling, heb laatst toch echt mijn eerste punt gehaald maar hij staat er niet bij
en hoe heet die?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het debuut van The Boys. Er klopt trouwens niets meer van de topicnummering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |