Ik heb zo'n vermoeden dat dat wel even gaat duren... wat mij betreft parkeren die hap...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef jerver73 het volgende:
big shadow nog in de huis ik ben wel in voor iets van een beetje voed beck....
das inderdaad al de helft, het orgineel is van een dame en werd uitgebracht in 1981quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef peaceman het volgende:
Van wie het origineel is weet ik niet, maar het is gesampled in Music sounds better (with you)
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomenquote:
Haha ik was maar aan t dollen hoor.. zie ook de knipoogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Of Grobbel met Ranjaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?
Ha, de eewigdurende volledige lijstendiscussie......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef jerver73 het volgende:
staat me bij GLO en ? was in een dubbele punten topic en ging over het al dan niet constant volledig posten van lijsten of het "afmaken"van lijsten ...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
Opgezwolle - Eigen Wereld?
Dat iemand verwacht dat ik zoiets in m'n kast zou zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef jerver73 het volgende:
saffri duo?
het was niet aanvallend bedoelt hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaakquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaak
Niet persé.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?![]()
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebt![]()
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
Ik zeg ook maar even niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatar
je bedoelt kruder?quote:
Dat zou de vragen te makkelijk makenquote:
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef bartrid het volgende:
dat die irritante romeinse cijfers nu eindelijk eens weg moeten?
Begin maar met tellen danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zullen we het ook eens gaan hebben over het up-to-date houden van de stand......?
ja er moet toch wel wat te klagen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijn![]()
zoquote:Markand Steve
have been working together for over six years as recording artists, producers and remixers. The pair first met when they were both occupying the same rehearsal space in Ducie House, Manchester. The first meeting actually took place when Steve, who is the production strength of the duo, walked past Mark’s studio and informed him that his music was out of key, in the nicest possible way! The pair decided to embark on a partnership that has seen them work for six years and achieve critical and public acclaim for their work.
dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moeten die weg? Dan is het gezeur daarover afgelopen, dat zou zonde zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |