ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomenquote:
Haha ik was maar aan t dollen hoor.. zie ook de knipoogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ik zal volgende keer specificeren wat ik precies wil horen .. ik ben net een hele spannende discussie in de archieven tegen gekomen
Of Grobbel met Ranjaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ging die discussie toevallig tussen ranja en peaceman?
Ha, de eewigdurende volledige lijstendiscussie......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:09 schreef jerver73 het volgende:
staat me bij GLO en ? was in een dubbele punten topic en ging over het al dan niet constant volledig posten van lijsten of het "afmaken"van lijsten ...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef Neleos het volgende:
Opgezwolle - Eigen Wereld?
Dat iemand verwacht dat ik zoiets in m'n kast zou zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef jerver73 het volgende:
saffri duo?
het was niet aanvallend bedoelt hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaakquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef cafca het volgende:
Ja, je kunt van jerver niet verwachten dat hij meteen iedereens smaak kent.
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Iemand met zo'n avatar heeft sowieso geen smaak
Niet persé.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik zijn avatar niet herken, betekent dat dat ik wel smaak heb?![]()
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij daar moeite mee hebt![]()
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:36 schreef Charmian het volgende:
ow jee worden we nu op avatar beoordeeld![]()
Ik zeg ook maar even niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, alleen je smaak wordt beoordeeld adhv je avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |