het is een gelede dumper, de tractor zonder vooras is de aandrijfkop. Tuurlijk valt ie om als je m af zou koppelen, dat is dan ook niet mogelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Kan ie wel rijden zonder een 'kar' achter zich? Dan valt ie toch om?
Tulpjes zijn tof.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
bloemetjes, bijtjes, liefde![]()
* BoJo strooit bloemetjes rond in de SC.
[afbeelding]
ga je ook weer op ijsjes tracterenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
bloemetjes, bijtjes, liefde![]()
* BoJo strooit bloemetjes rond in de SC.
[afbeelding]
Hij is wel erg geschikt als carnavalswagenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is een gelede dumper, de tractor zonder vooras is de aandrijfkop. Tuurlijk valt ie om als je m af zou koppelen, dat is dan ook niet mogelijk.
Heb je daar foto's van?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij is wel erg geschikt als carnavalswagen
er heeft welgeteld 15 minuten een Q4 voor 500 euro te koop gestaanquote:
Als hij z'n motor heeft gesloopt weet ik wel hoe de vlag er bij hangtquote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
er heeft welgeteld 15 minuten een Q4 voor 500 euro te koop gestaan![]()
Zag er goed uit van buiten alleen de motor scheen heen te zijn.
maar hij is verkocht.
advertentie
als je het geld en de ruimte zou hebben om hem volledig te reviseren dan heb je echt wel een goeie Q4quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als hij z'n motor heeft gesloopt weet ik wel hoe de vlag er bij hangt
En dat het een te duren auto is houd ook in dat er nooit onderhoud aan is gepleegt
vond het wel meevallen, was wel lekkerquote:
zeer lekkerquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
vond het wel meevallen, was wel lekker
hoewel ik zat aan de blue berry brownies en warme choco met slagroom![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik werd geil van dat ge"oeh" en "" van je
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat BoJo zelf zo smaakt![]()
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of zichzelf er te vaak mee ingesmeerd
wat doe jequote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat BoJo zelf zo smaakt![]()
Psst, de supermarkt is nog open!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:00 schreef Ballebek het volgende:
* Ballebek probeert Blackberry op te eten en komt tot conclusie dat hij daar niet van gemaakt is maar van plastic...
JA!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ons gehiempje verklappenIs het nu uit?
Nou, ik doe even niks op het moment.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om het er af te laten likken?
Doe jij wel eens wat anders dan het missionarisstandje?
Nou, misschien over een paar weekjes. Als het icoontje geluk brengt.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
Iemand toevallig ook een xbox en Forza Motorsport? zo ja, wil je met me spelen?
Waarom niet? Zlef niet met raket?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, ik doe even niks op het moment.
Maar ik zou mezelf niet dagelijks insmeren met ijs om het af te laten likken
ja, ja en neequote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
Iemand toevallig ook een xbox en Forza Motorsport? zo ja, wil je met me spelen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Psst, tot 22:00u zelfs
Ga nu eerst even naar Koemans
*opgeslagen*quote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIe staat nu in BoJo zn archief moet je maar rekenen
niet de 360quote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou, misschien over een paar weekjes. Als het icoontje geluk brengt.
*archiving....*quote:Op maandag 6 maart 2006 19:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen knipoog PI, dit is de echte shit Bo, ze meent het!
Wist ik wel hoorquote:
Moet je iemand zoeken die grondig kan likken.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
* Sjoem rilt.
Daar is het nu te koud voorEn dat spul plakt zo
Als jij betaaldquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
en nu die xbox gratis lijkt het hele forum wel fan![]()
Koop dan gewoon direct zo'n ding zeg pauperts
Ben je een necrofiel?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar dat maakt niks uit, we gaan een keer neucken.![]()
![]()
* BoJo zijn tong gaat alvast beginnen met de warming upquote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je iemand zoeken die grondig kan likken.
BoJo, jij?
En wat houdt dat in?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo zijn tong gaat alvast beginnen met de warming up![]()
Een lijk neuken kan ook..quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet terug krabbelen, het staat al opgeslagen en gearchiveerd
Ik heb aangenomen van je dat je liev bent.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat heb je ooit voor me gedaan/betekend?![]()
Geef me dan verdomme een XboXquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
je kent me niet eens
Geef me verdomme dan wel eens een eerlijke kans
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat hij er klaar voor staat, kijk maar -->![]()
![]()
Ik heb geeneens msnquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee liever niet, voeg me toe op msn dan regelen we het gelijk ff.![]()
da's niet genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb aangenomen van je dat je liev bent.
Nou, ik heb het programma nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 90, een lenen?
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VUquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
okay da's een beginquote:
nee *ril*quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Dangel het volgende:
ALs ik dood ben, wil je dan met mij neuken BoJo? Dan pleeg ik meteen zelfmoord
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?
Is het zó verslavend?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jawel, hele jonge, lieftst onder de 16
Je weet niet eens hoe ze er uiit zietquote:
nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tofquote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ze er uiit ziet
Ik ga naar mn kamer, krassen
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
ze hebben het over hetero sexquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
De Vlaamse Tattoo-scene?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tof![]()
![]()
![]()
Hugo z'n broertje is engquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?quote:
Zonder blauwe kleur vond ik je leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had er eerst een policyoverschriedende rotopmerking staan
Bustedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb hermandeperman en BoJo al zien gluren. Who's next
ben je te lelijk voor een foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik was een TVP aan het plaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
ikquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
quote:
quote:Ps. De bovenstaande foto heb ik even lekker anoniem gemaakt, omdat niet iedereen hoeft te weten wie ik ben. Weg foto!
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?
nog 13 dagenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder blauwe kleur vond ik je leuker
Ja en nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je daar nog mooie verhalen over?
Wat heb je toch in godsnaam aan die "top-100-zieligste-mensen-zonder-leven" rijtjesquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles voor een post. Ik moet en zal nummer 1 in de dagstand zijn
T houd je van de straatquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb je toch in godsnaam aan die "top-100-zieligste-mensen-zonder-leven" rijtjes
Ik heb ze wel, maar vertel ze niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel verhalen geen mooie of wel mooie maar geen verhalen?
Leuke dingen doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T houd je van de straatT is rotweer. Er staat al een overkille aan foto's op BB en genoeg in de pijplijn. Je meot toch wat
Leg uit!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil graag een nieuwe vermelding in de FAQ?
ach het maakt je wel onsterfelijk, daar kan geen BoJotje tegenopquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil graag een nieuwe vermelding in de FAQ?
Die ooit bijgewekrt gaat wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kan ook zelf een kijkje nemen in de PTA FAQ![]()
![]()
Nee, de gun-foto's maken je onsterfelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach het maakt je wel onsterfelijk, daar kan geen BoJotje tegenop![]()
Zo, de nieuwe FAQ. Klaarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Behandel iemand zoals hij is, en hij zal blijven zoals hij is. Behandel iemand zoals hij zou kunnen zijn, en hij wordt wie hij zou moeten zijn
BoJo had gister 139 posts alleen als in de SCquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
Als ik zo doorga met overal op reageren kom ik straks nog boven Alexxx uit![]()
gij spreekt nonsens ende leugenschquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
lul niet, ik heb wel eens eerder zien gaan, dit wordt al een latertje voor je
Ik vind het een beetje een MSN-naam voor een 14 jarige breezerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Behandel iemand zoals hij is, en hij zal blijven zoals hij is. Behandel iemand zoals hij zou kunnen zijn, en hij wordt wie hij zou moeten zijn
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, de gun-foto's maken je onsterfelijk
komt voor elkaarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, zet je 861 vast klaar?
zo veelquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo had gister 139 posts alleen als in de SC
waarvan 120 "ik verveel me" of niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo had gister 139 posts alleen als in de SC
Je hebt er zin in ehquote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, zet je 861 vast klaar?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarvan 120 "ik verveel me" of niet?
alleen moslimkippenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je schiet toch niet op kip eh?
Erger nog,m het is een forum onderschrift van BBquote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een MSN-naam voor een 14 jarige breezer
en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zakquote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarvan 120 "ik verveel me" of niet?
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zak![]()
Ik had het druk met andere foraquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een vriend van mij, Michiel, zegt om de 10 minuten altijd Hatseflats.
aapquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
nog ff de pics uploaden en 861 is klaar.
Zegt Bert Visscher dat dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,
beeetje jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erger nog,m het is een forum onderschrift van BB
zou wel humor zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een opluchting, kom ik de volgende keer naar Amsterdan in m'n kippenpak
Je weet echt niet hoe het er topografisch bij ligt onder Friesland ehquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,
Nee, dat is dan weer Limburgsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zegt Bert Visscher dat dan?
Goh.. Zegt ie ook "Pupke" tegen een poppetje?
ja zo kan ie nou wel weerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zak![]()
Nee da's Eindhovensquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zegt Bert Visscher dat dan?
Goh.. Zegt ie ook "Pupke" tegen een poppetje?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet echt niet hoe het er topografisch bij ligt onder Friesland eh
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, ik wil in m'n kippenpak met Arthur Eend op de foto
jij hebt er al 1 gehad, het is ook altijd nemen, nemen , nemen met jou he, wanneer geef je nou eens iets?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef Klonk het volgende:
domme kut naar LImbrug verhuisde Eeldenaren, zijn nog erger dan moffen en fransozen bij elkaar
AchjanhasfdoijwaefpoijawgeFriesenzijnookniettevolgendafentoedoiumwetohunraretypgedragquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halen
Ik heb je een hand gegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt er al 1 gehad, het is ook altijd nemen, nemen , nemen met jou he, wanneer geef je nou eens iets?![]()
Och, je doet maarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halen
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AchjanhasfdoijwaefpoijawgeFriesenzijnookniettevolgendafentoedoiumwetohunraretypgedrag
Jij zou naar Benschop komenquote:
Met of zonder mn stomavriendje?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou naar Benschop komen
En in de zomer ben ik wel weer in Friesland, maar da's dan wel wat warm voor m'n suit
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
Je wil echt grappen over puddingbuksen hebben eh?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
Aan het slaafse grenzendquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lex maakte een uitermate dijenkletsende grap en jij trapt erin![]()
![]()
!
Dat was niet de vraagquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.
Dan ziet je kont er uit als een puddingbroodje.
Daarom heb ik geen brommer en geen leren broek.
Sloten genoeg om de stoma te legen, dus het is mij om het evenquote:
WHAHAHAHAHA ik moest echt hardop lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.
Dan ziet je kont er uit als een puddingbroodje.
Daarom heb ik geen brommer en geen leren broek.
Als ik alleen in de Niva ga, kan ik ook nog een afspraak met Terberg maken. Mn stomavriendje is nogal een azijnpisser, daar wil ik tegeonver bruikbare contacten niet mee gezien wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sloten genoeg om de stoma te legen, dus het is mij om het even
Alhoewel ik de Niva prefereer uiteraard.
Ik heb geen leren broekenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom je m brengen? Op de brommer met je leren broek aan?
Whehehe, Niva it isquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik alleen in de Niva ga, kan ik ook nog een afspraak met Terberg maken. Mn stomavriendje is nogal een azijnpisser, daar wil ik tegeonver bruikbare contacten niet mee gezien worden
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb geen leren broeken
Is zonder ook goed?
Andermaal. Verkocht!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je nu een maal als je aan de andere kant van het land woont
Ik geloof toch dat jij in Rotterdam hebt gewoondquote:Op maandag 6 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je nu een maal als je aan de andere kant van het land woont
Mijn neus zit normaal niet in mijn stringquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?
Je bent op dreefquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?
Mijn neus zit wel eens in een stringquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn neus zit normaal niet in mijn string
ik ben niet te koop.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Andermaal. Verkocht!
Hierrrrrr met die M5!
Zijn neus dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn neus zit normaal niet in mijn string
ja. waarom denk je dat ik er niet meer woon?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat jij in Rotterdam hebt gewoond
Maar als je 't lief vraagt mag je me wel hebben hoor.quote:
Je kent me toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je tot in het irritante je niet-juiste standpunten blijft verdedigen?
Kutstad it is jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. waarom denk je dat ik er niet meer woon?kutstad. overinges is er nog een mogelijkheid dat ik binnenkort naar eindhoven verkas
ik me zelf verkopen? moet wel gek veel geboden worden wil ik er zelf mee akkoord gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles is te koop jongen, alles.
Je moet natuurlijk uren nadenken om niet al te stomme dingen terug te zeggenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
wat gaan jullie hard![]()
zit je een mailtje te beantwoorden zijn we al een pagina verder![]()
ga jij ook al naar autobouwstad nummer 1?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutstad it is ja
Utrecht
Maarre, als je in Eindhoven maar niet te dicht bij mij komt wonen
Dat zeg ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
ik me zelf verkopen? moet wel gek veel geboden worden wil ik er zelf mee akkoord gaan.
Zit jij in Eindhoven?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutstad it is ja
Utrecht
Maarre, als je in Eindhoven maar niet te dicht bij mij komt wonen
Je kent maar een piepklein deel van me, en dat is waarschijnlijk al meer dan je lief is.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je blijft me iedere dag weer verbazen, dus ik vraag me af in hoeverre ik je ken
ja, ach ik verkloot toch welquote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk uren nadenken om niet al te stomme dingen terug te zeggen
Stuur me het contract maarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar als je 't lief vraagt mag je me wel hebben hoor.
met wat kleine lettertjes voorbehouden
Kans is vrij groot aanwezig ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij ook al naar autobouwstad nummer 1?
Alledrie leuke steden.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kans is vrij groot aanwezig ja.
Moet kiezen tussen Enschede () Groningen (Allejeeeezus ver weg
) of Eindhoven...
ik heb tenminste met Alexxxx door Amsterdam gewandeltquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent maar een piepklein deel van me, en dat is waarschijnlijk al meer dan je lief is.
Nee ga naar Eindhoven per September denk ik...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Zit jij in Eindhoven?
mja. nog geen idee waar ik dan terecht kom, dus dat komt wel goed denk ik
Dacht ik eindelijk een stad gevonden te hebben zonder PTA Sc'ers..
En Sandraquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tenminste met Alexxxx door Amsterdam gewandelt![]()
Nah, je bent best een guitig menneke af en toequote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent maar een piepklein deel van me, en dat is waarschijnlijk al meer dan je lief is.
zandpad?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Sjoem het volgende:
Ik mag binnenkort elke week naar Utrecht geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |