ja. waarom denk je dat ik er niet meer woon?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat jij in Rotterdam hebt gewoond

Maar als je 't lief vraagt mag je me wel hebben hoor.quote:

Je kent me toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je tot in het irritante je niet-juiste standpunten blijft verdedigen?

Kutstad it is jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. waarom denk je dat ik er niet meer woon?kutstad. overinges is er nog een mogelijkheid dat ik binnenkort naar eindhoven verkas

ik me zelf verkopen? moet wel gek veel geboden worden wil ik er zelf mee akkoord gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles is te koop jongen, alles.

Je moet natuurlijk uren nadenken om niet al te stomme dingen terug te zeggenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
wat gaan jullie hard![]()
zit je een mailtje te beantwoorden zijn we al een pagina verder![]()

ga jij ook al naar autobouwstad nummer 1?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutstad it is ja
Utrecht
Maarre, als je in Eindhoven maar niet te dicht bij mij komt wonen

Dat zeg ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
ik me zelf verkopen? moet wel gek veel geboden worden wil ik er zelf mee akkoord gaan.

Zit jij in Eindhoven?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutstad it is ja
Utrecht
Maarre, als je in Eindhoven maar niet te dicht bij mij komt wonen

Je kent maar een piepklein deel van me, en dat is waarschijnlijk al meer dan je lief is.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je blijft me iedere dag weer verbazen, dus ik vraag me af in hoeverre ik je ken

ja, ach ik verkloot toch welquote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk uren nadenken om niet al te stomme dingen terug te zeggen

Stuur me het contract maarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar als je 't lief vraagt mag je me wel hebben hoor.
met wat kleine lettertjes voorbehouden

Kans is vrij groot aanwezig ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij ook al naar autobouwstad nummer 1?

Alledrie leuke steden.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kans is vrij groot aanwezig ja.
Moet kiezen tussen Enschede () Groningen (Allejeeeezus ver weg
) of Eindhoven...

ik heb tenminste met Alexxxx door Amsterdam gewandeltquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent maar een piepklein deel van me, en dat is waarschijnlijk al meer dan je lief is.

Nee ga naar Eindhoven per September denk ik...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Zit jij in Eindhoven?
mja. nog geen idee waar ik dan terecht kom, dus dat komt wel goed denk ik
Dacht ik eindelijk een stad gevonden te hebben zonder PTA Sc'ers..

En Sandraquote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb tenminste met Alexxxx door Amsterdam gewandelt![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |