Aan het slaafse grenzendquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lex maakte een uitermate dijenkletsende grap en jij trapt erin![]()
![]()
!
Dat was niet de vraagquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.
Dan ziet je kont er uit als een puddingbroodje.
Daarom heb ik geen brommer en geen leren broek.
Sloten genoeg om de stoma te legen, dus het is mij om het evenquote:
WHAHAHAHAHA ik moest echt hardop lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.
Dan ziet je kont er uit als een puddingbroodje.
Daarom heb ik geen brommer en geen leren broek.
Als ik alleen in de Niva ga, kan ik ook nog een afspraak met Terberg maken. Mn stomavriendje is nogal een azijnpisser, daar wil ik tegeonver bruikbare contacten niet mee gezien wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sloten genoeg om de stoma te legen, dus het is mij om het even
Alhoewel ik de Niva prefereer uiteraard.
Ik heb geen leren broekenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom je m brengen? Op de brommer met je leren broek aan?
Whehehe, Niva it isquote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik alleen in de Niva ga, kan ik ook nog een afspraak met Terberg maken. Mn stomavriendje is nogal een azijnpisser, daar wil ik tegeonver bruikbare contacten niet mee gezien worden
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb geen leren broeken
Is zonder ook goed?
Andermaal. Verkocht!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je nu een maal als je aan de andere kant van het land woont
Ik geloof toch dat jij in Rotterdam hebt gewoondquote:Op maandag 6 maart 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
dat krijg je nu een maal als je aan de andere kant van het land woont
Mijn neus zit normaal niet in mijn stringquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?
Je bent op dreefquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een string op de brommer?/ Meisje, word je dan niet verkouden?
Mijn neus zit wel eens in een stringquote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn neus zit normaal niet in mijn string
ik ben niet te koop.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Andermaal. Verkocht!
Hierrrrrr met die M5!
Zijn neus dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mijn neus zit normaal niet in mijn string
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |