Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, ik wil in m'n kippenpak met Arthur Eend op de foto
jij hebt er al 1 gehad, het is ook altijd nemen, nemen , nemen met jou he, wanneer geef je nou eens iets?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef Klonk het volgende:
domme kut naar LImbrug verhuisde Eeldenaren, zijn nog erger dan moffen en fransozen bij elkaar
AchjanhasfdoijwaefpoijawgeFriesenzijnookniettevolgendafentoedoiumwetohunraretypgedragquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halen
Ik heb je een hand gegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt er al 1 gehad, het is ook altijd nemen, nemen , nemen met jou he, wanneer geef je nou eens iets?![]()
Och, je doet maarquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halen
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AchjanhasfdoijwaefpoijawgeFriesenzijnookniettevolgendafentoedoiumwetohunraretypgedrag
Jij zou naar Benschop komenquote:
Met of zonder mn stomavriendje?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij zou naar Benschop komen
En in de zomer ben ik wel weer in Friesland, maar da's dan wel wat warm voor m'n suit
Als je in de diarree bent, en je rijdt op een brommer met een leren broek aan, en je moet ineens poepen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
Je wil echt grappen over puddingbuksen hebben eh?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef Sjoem het volgende:
Puddingbroodje. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |