nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tofquote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ze er uiit ziet
Ik ga naar mn kamer, krassen
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
ze hebben het over hetero sexquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
De Vlaamse Tattoo-scene?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tof![]()
![]()
![]()
Hugo z'n broertje is engquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?quote:
Zonder blauwe kleur vond ik je leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had er eerst een policyoverschriedende rotopmerking staan
Bustedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb hermandeperman en BoJo al zien gluren. Who's next
ben je te lelijk voor een foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik was een TVP aan het plaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
ikquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
quote:
quote:Ps. De bovenstaande foto heb ik even lekker anoniem gemaakt, omdat niet iedereen hoeft te weten wie ik ben. Weg foto!
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?
nog 13 dagenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder blauwe kleur vond ik je leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |