da's niet genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb aangenomen van je dat je liev bent.
Nou, ik heb het programma nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 90, een lenen?
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VUquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
okay da's een beginquote:
nee *ril*quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Dangel het volgende:
ALs ik dood ben, wil je dan met mij neuken BoJo? Dan pleeg ik meteen zelfmoord
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?
Is het zó verslavend?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jawel, hele jonge, lieftst onder de 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |