da's niet genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 19:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb aangenomen van je dat je liev bent.
Nou, ik heb het programma nietquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er een stuk of 90, een lenen?
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VUquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klopt, ik ken iemand die gruwelijk ziek is geworden en waarvan haar baarmoeder geamputeerd is nadat ze met haar vriend geneukt had. En dat alles weer nadat hij een lijk geneukt had in de VU![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
okay da's een beginquote:
nee *ril*quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Dangel het volgende:
ALs ik dood ben, wil je dan met mij neuken BoJo? Dan pleeg ik meteen zelfmoord
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je broertje ook met levende mesnen neukte?
Is het zó verslavend?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay da's een begin
Maar je bent al zo wereldvreemd, als ik je nou een Xbox geef wordt dat alleen nog maar erger![]()
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jawel, hele jonge, lieftst onder de 16
Je weet niet eens hoe ze er uiit zietquote:
nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tofquote:Op maandag 6 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, je moet wel verrekte weinig levenservairng hebben wil je je broertje zn penis in je lichhaam accepteren uiteraard.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ze er uiit ziet
Ik ga naar mn kamer, krassen
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
ze hebben het over hetero sexquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
Ah het gaat over neuken, dan ben ik er ook weer
De Vlaamse Tattoo-scene?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
nah binnen het wereldje waar hij zich bevind vinden veel mensen hem best tof![]()
![]()
![]()
Hugo z'n broertje is engquote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie wil je, Sjoem of Hugo zn broertje?
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?quote:
Zonder blauwe kleur vond ik je leukerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had er eerst een policyoverschriedende rotopmerking staan
Bustedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb hermandeperman en BoJo al zien gluren. Who's next
ben je te lelijk voor een foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
Ik was een TVP aan het plaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
ikquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef Sjoem het volgende:
quote:
quote:Ps. De bovenstaande foto heb ik even lekker anoniem gemaakt, omdat niet iedereen hoeft te weten wie ik ben. Weg foto!
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Psst, er zijn vrouwen bij, dan zouden we toch doen dat we hetero waren, om zo een trio'tje te kunnen bewerkstelligen?
nog 13 dagenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zonder blauwe kleur vond ik je leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |