en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zakquote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarvan 120 "ik verveel me" of niet?
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zak![]()
Ik had het druk met andere foraquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een vriend van mij, Michiel, zegt om de 10 minuten altijd Hatseflats.
aapquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
nog ff de pics uploaden en 861 is klaar.
Zegt Bert Visscher dat dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,
beeetje jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Erger nog,m het is een forum onderschrift van BB
zou wel humor zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een opluchting, kom ik de volgende keer naar Amsterdan in m'n kippenpak
Je weet echt niet hoe het er topografisch bij ligt onder Friesland ehquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kijkt hij de vaak Bert Visscher. En dat mogen limburgers niet. Julie hebben Hans Teeuwen al. En Theo Maasen,
Nee, dat is dan weer Limburgsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zegt Bert Visscher dat dan?
Goh.. Zegt ie ook "Pupke" tegen een poppetje?
ja zo kan ie nou wel weerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
en de andere 19: Ik moet iets kopen, het geld brand in m'n zak![]()
Nee da's Eindhovensquote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zegt Bert Visscher dat dan?
Goh.. Zegt ie ook "Pupke" tegen een poppetje?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet de 'waarom is Sjoem er zo lang neit geweest, ik wil neuekn'-posts.
Jawel. maar je kunt zo mooi Brabo's en LImbos op de kast ajegen, doro ze doro elkaar te halenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet echt niet hoe het er topografisch bij ligt onder Friesland eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |