Ik was dat verhaal op blog aan het lezenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef LXIV het volgende:
Wat is het nu opeens rustig hier!
Halsema (GroenLinks) haalt uit naar VVDquote:Femke Halsema, fractieleidster van oppositiepartij GroenLinks, zegt genoeg te hebben gehad van de "rechtse winter" en meent dat het huidige kabinet zijn beste tijd heeft gehad. Halsema hekelt de VVD, die "vooral campagne voert ten koste van anderen". Ook zouden VVD-bewindslieden hun posities misbruiken om de campagne te bespoedigen.
Daarbij doelde Halsema onder meer op minister Zalm van Financiën, die volgens haar de kwestie over de onroerendezaakbelasting voor campagnedoeleinden heeft uitgebuit. Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken zou willen scoren met een hard beleid, en heeft dat laten zien door de afhandeling van Taida Pasic en homoseksuele Iraniërs, zo meent de GroenLinks-leidster.
Halsema deed deze uitspraken tijdens de slotmanifestatie van de gemeenteraadsverkiezingen in Utrecht. Hans Wiegel heeft ze omgedoopt tot "de liberale roeptoeter van de VVD". De manier waarop hij D66 en minister Pechtold van Bestuursvernieuwing heeft behandeld, noemde ze "onsmakelijk". "De aanval op D66 heeft een politiek doel. De VVD wil polariseren en kennelijk snel nieuwe verkiezingen", aldus de politica.
De kabinetsmissie "meedoen, meer werk, minder regels" heeft uiteindelijk ook niets opgeleverd, stelde Halsema. Ze kijkt ook vooruit en is van mening dat de voortekenen van "een linkse lente" goed zijn. Wel hoopt ze dat de PvdA dan eindelijk de linkse kant kiest.
over hoe je familie zo rijk is gewordenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:21 schreef LXIV het volgende:
Welk verhaal?
Ze hebben het woord links in hun naam zitten dat geeft enig gebruiksrecht. maar dit ging volgens mij meer over de persoonlijke aanvallen van de vvd en hun manier van aandacht trekken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Halsema (GroenLinks) haalt uit naar VVD
Alsof ze zelf niet net zo hard meedoet met polariseren met haar infantiele linkse lente en rechtse winter![]()
.
Leuk dat je interesse toont! Dan kom je uit de Wijk, Drenthe, niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
over hoe je familie zo rijk is geworden.
Sigme!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé Alex, ook in de POL SC?
Van jou zou ik wel iets meer willen weten. Hoe ben jij op fok verzeild geraakt? Hoe oud ben je (ongeveer)? (Halverwege de 30, schat ik). Wat heb je voor opleiding, interesses?
Och, och, bang dat je ondergesneeuwd wordt?quote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Sidekick het volgende:
De Floripas-show is weer begonnen.
Dag laiverd!quote:
quote:
We zijn nog wel weg van elkaar, maar hij kan voorlopig niet meer terugkomen, helaas.quote:
Die ligt bij de proeflezer.quote:En je transciptie van de vervalsing?
Mutant, er wás geen cartoonrellen-sfeer. Helemaal niet. Geen méns over gehoord, niets over gezien. Niemand die zelfs maar vroeg of mijn hoogblonde liefste misschien een Deen was, niemand die vroeg hoe het stond met de rellen in Europa. Helemaal helemaal niets.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Geen last gehad van de cartoonrellen-sfeer daaro btw?
Waarom gingen die Denen dan meteen huilen? Negatief reisadvies enzo, veel Marokkanen in Marokko vonden dat echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Mutant, er wás geen cartoonrellen-sfeer. Helemaal niet. Geen méns over gehoord, niets over gezien. Niemand die zelfs maar vroeg of mijn hoogblonde liefste misschien een Deen was, niemand die vroeg hoe het stond met de rellen in Europa. Helemaal helemaal niets.
Gold er een negatief reisadvies Marokko voor Denen?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom gingen die Denen dan meteen huilen? Negatief reisadvies enzo, veel Marokkanen in Marokko vonden dat echt onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Gold er een negatief reisadvies Marokko voor Denen?
Nou gaan natuurlijk veruit de meeste toeristen naar de grote steden en de toeristische attracties, ik ben alleen in de woestijn geweest. Niet alleen het land, ook de mensen zijn in de woestijn heel anders dan in en ten noorden van de Atlas-gebergten. Misschien was er daar wel meer om te doen. Hoewel ik me niks kan voorstellen bij een negatief reisadvies, dat is nogal wat.
Om het verschil tussen mijn Marokko en dat van de meeste toeristen aan te geven, ik ben geen (geen, nul, geen enkele) tapijtjesverkoper tegengekomen.
Immers, anti-islam.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders = extreem rechts.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders = extreem rechts.
Heb je geen zin om een leuk topic in C&H over de Maart-revolutionairen uit 1848 te maken?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Volgens wikipedia niet helemaal:
[..]
bron
Fijn voor je! Jij hebt familie met een huis daar, toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Naja over 4 weekjes ben ik er ook weer, lekker aan het strand in Agadir voor 2 weekjes
![]()
Dus? Als je met een negerin zit te praten ben je in 1 keer geen rechts-extremistquote:
Ja, maar ik ga niet naar familie, ik ga gewoon op vakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn voor je! Jij hebt familie met een huis daar, toch?
Nou nou, wat een uitspatting. Ik zou zelf niet naar Agadir gaan als ik de keus had. Ga je nog wat rondreizen?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet naar familie, ik ga gewoon op vakantie4 sterrenhotel @ Agadir en lekker relaxen.
Ja, tenminste wat je onder rondreizen verstaat. Ik ga wel een kind of survival tochtje doen en nog wat met een quad e.d. Voor de rest voornamelijk een strandvakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nou, wat een uitspatting. Ik zou zelf niet naar Agadir gaan als ik de keus had. Ga je nog wat rondreizen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef MrX1982 het volgende:
Pro-islam Christendom is extreem achterlijk.
I slam.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eat this. Is lam(e). Het zit al in de naam. Zowel Engels als Nederlands.
Christ en dom. Ja het zit em al in de naam.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eat this. Is lam(e). Het zit al in de naam. Zowel Engels als Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |