quote:
De term reactionair schrikt je misschien af maar het dekt wel de lading met je herintroductie van veel grachtenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef du_ke het volgende:Nou daar heeft dat gelukkig geen ruk mee te maken. Vind grachten mooi en met veel grachten is er minder ruimte voor lelijke auto's.
Niet elke maar in veel steden kan het geen kwaad enkele historische elementen opnieuw een plek te geven in het straatbeeld.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant.
Elke stad zoals Venetië.
tja, dat krijg je he, als je je niet Kyoto houdtquote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant.
Elke stad zoals Venetië.
Van veel grachten? als je lelijke jaren 60 bouw met een plas water meer uitstraling kan geven ben ik daar niet op voorhand tegen.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De term reactionair schrikt je misschien af maar het dekt wel de lading met je herintroductie van veel grachten.
Wanneer richten we weer een VOC op?
Hee!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef sigme het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja mijn referentiekader is beperkt. Vergeleken met Tanger vond ik het top.
Ik kom nog wel met een paar foto'tjes.quote:[..]
Ook wel erg mooi zo te zien.
Pas laten zien en doorlopen? Pas laten zien en dóórlopen? Daar heb ik nog nóóit van gehoord. Zo gemakkelijk komen wij er nooit af. Ook omdat we een auto invoeren (en dus moeten uitvoeren). De douane wist mij deze keer bij binnenkomst van het land te vertellen dat ik in 1996 voor het eerst in Marokko geweest ben.. 10 jaar terug dus. En dit was de vierde keer, en ik hoop er nog wel een paar keer te komen.quote:[..]
Daar hadden we eigenlijk geen problemen zeker op de terugweg pas laten zien en doorlopen.
Fijn dat je het heelhuids doorstaan hebt. Ik ook, maar ik heb een plaatstalen maag en gietijzeren ingewanden. En geld genoeg voor fatsoenlijke hotels, hoewel er als laatste een tamelijk shabby hotel bijzat. 10 jaar geleden was het redelijk, maar sinds die tijd zijn noch de matrassen, noch de dekens ooit vervangen of gewassen. En de warme douche deed het al evenmin als 5 jaar terugquote:[..]
Nee m'n gezondheid ging prima gelukkig. Wel na teugkomst wat bultjes hier en daar wsl gebeten door ongedierte in het niet bijzonder hygiënische en klantvriendelijke hostel. Het weer was bij ons ook echt top
.
Hier wat huiswerk voor je.. Veel succesquote:Op maandag 6 maart 2006 00:19 schreef du_ke het volgende:
Niet elke maar in veel steden kan het geen kwaad enkele historische elementen opnieuw een plek te geven in het straatbeeld.
Ja blijkbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef zakjapannertje het volgende:
tja, dat krijg je he, als je je niet Kyoto houdt
Ik ontken ook niet dat grachten lelijk zijn maar een tikkeltje reactionair is het wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef du_ke het volgende:
Van veel grachten? als je lelijke jaren 60 bouw met een plas water meer uitstraling kan geven ben ik daar niet op voorhand tegen.
Nederlands heb ik ook ooit een blauwe maandag officieel bestudeerd, ik hield het twee maand vol. Dat was de hoogste opleiding die ik gevolgd heb (RuG).quote:Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederlands en psychologie. Maar dat allebei meer voor de lol.
Ik ben zo'n twee jaar jonger dan jij, mijn avatar is mijn achterwerk, wat wil je weten?quote:En jij? Vertel eens wat meer over jezelf?
Wel, na de opmerking over je achterwerk weet ik tenminste dat je een vrouw bent! Hoewel ik je als user natuurlijk al heel vaak gezien heb wist ik dat nog niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nederlands heb ik ook ooit een blauwe maandag officieel bestudeerd, ik hield het twee maand vol. Dat was de hoogste opleiding die ik gevolgd heb (RuG).
[..]
Ik ben zo'n twee jaar jonger dan jij, mijn avatar is mijn achterwerk, wat wil je weten?
Het stonk er ook constant naar uitlaatgassen en dergelijkequote:Op maandag 6 maart 2006 00:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Uiteraard. Tanger is *niet* ontspannen.
Ja pas laten zien stempeltje halen en dat papiertje met naam en reisdoel enzo inleveren stempel in je pas en doorlopen er stond wel een scan apparaat voor tassen waar ik die van mij ook door gegooid heb maar de bijbehorende beambte kon het allemaal niet veel schelen geloof ikquote:Ik kom nog wel met een paar foto'tjes.
[..]
[q]
Pas laten zien en doorlopen? Pas laten zien en dóórlopen? Daar heb ik nog nóóit van gehoord. Zo gemakkelijk komen wij er nooit af. Ook omdat we een auto invoeren (en dus moeten uitvoeren). De douane wist mij deze keer bij binnenkomst van het land te vertellen dat ik in 1996 voor het eerst in Marokko geweest ben.. 10 jaar terug dus. En dit was de vierde keer, en ik hoop er nog wel een paar keer te komen.
[..]
Ja warm water ontbrak ook bij ons net als geregeld het koude water (dat ook regelmatig bruin werd). Douchen dus maar een paar dagen overgeslagenquote:Fijn dat je het heelhuids doorstaan hebt. Ik ook, maar ik heb een plaatstalen maag en gietijzeren ingewanden. En geld genoeg voor fatsoenlijke hotels, hoewel er als laatste een tamelijk shabby hotel bijzat. 10 jaar geleden was het redelijk, maar sinds die tijd zijn noch de matrassen, noch de dekens ooit vervangen of gewassen. En de warme douche deed het al evenmin als 5 jaar terug.
dit kan idd. niet gezond zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat grachten lelijk zijn maar een tikkeltje reactionair is het wel.
Bedanktquote:Op maandag 6 maart 2006 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hier wat huiswerk voor je.. Veel succes
Dat is subjectief. Ik heb het van de signature van de nieuwsposter Mainport overgenomen, die schijnt bij haar op school te hebben gezeten ofzo. En ik vond het wel treffend.quote:
tegenkomt is werkelijk beschamend.quote:Taïda opgerot, mooi!
Er zijn in het verleden behoorlijk wat (soms logische) stedebouwkundige blunders gemaakt. in veel gevallen is het nu tijd voor herinrichting van die gebieden dan kan het geen kwaad om naar het verleden te kijken. Het is zelfs logisch, een nieuw project hoeft geen kopie te zijn van vroeger maar het verleden biedt zeker inspiratie.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat grachten lelijk zijn maar een tikkeltje reactionair is het wel.
Ah, het ging dus over haar instelling op andere gebieden dus. =Xquote:Op maandag 6 maart 2006 00:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik heb het van de signature van de nieuwsposter Mainport overgenomen, die schijnt bij haar op school te hebben gezeten ofzo. En ik vond het wel treffend.
Heb je die Taïda topics gezien? Hoe vaak je de tekst
[..]
tegenkomt is werkelijk beschamend.
Maar ik ging slapen, weltrusten!
Probeer je wat te insinueren? Dan mag je het ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ah, het ging dus over haar instelling op andere gebieden dus. =X
Ik bedoel overigens dat grachten fraai zijn, foutje in mijn postquote:Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef du_ke het volgende:
Er zijn in het verleden behoorlijk wat (soms logische) stedebouwkundige blunders gemaakt. in veel gevallen is het nu tijd voor herinrichting van die gebieden dan kan het geen kwaad om naar het verleden te kijken. Het is zelfs logisch, een nieuw project hoeft geen kopie te zijn van vroeger maar het verleden biedt zeker inspiratie.
Ghe. Een van de weinige dames hier. Ik heb nog steeds geen idee waarom er zou weinig vrouwen actief zijn in de serieuzere fora. Iemand een suggestie?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel, na de opmerking over je achterwerk weet ik tenminste dat je een vrouw bent! Hoewel ik je als user natuurlijk al heel vaak gezien heb wist ik dat nog niet!
Provincie Groningen, stad Groningen, softwaretester. En jawel hoor, ik geef en ik neemquote:Waar kom je vandaan, waar woon je nu? Wat voor werk doe je? (Als je dat allemaal kwijt wil natuurlijk!)
Naja, dit krikt beter posts op.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Probeer je wat te insinueren? Dan mag je het ook gewoon zeggen.
Vrouwen rellen anders ?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef sigme het volgende:
Ghe. Een van de weinige dames hier. Ik heb nog steeds geen idee waarom er zou weinig vrouwen actief zijn in de serieuzere fora. Iemand een suggestie?
Nee hoor Nederland is helemaal geen stedebouwkundige ramp ok er zijn veel dingen mis gegaan maar dat is overal het geval maar verder doet Nederland het heel aardig en is men in het buitenland eerder jaloers op ons dan andersom.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik bedoel overigens dat grachten fraai zijn, foutje in mijn post.
Heel Nederland is een stedenbouwkundige ramp. Schuld van de babyboomers. Met als dieptepunt de vinexwijken.
Dan zal het gras bij de buren wel groener zijn maar Vinex wijken zijn wel afschuwelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:42 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor Nederland is helemaal geen stedebouwkundige ramp ok er zijn veel dingen mis gegaan maar dat is overal het geval maar verder doet Nederland het heel aardig en is men in het buitenland eerder jaloers op ons dan andersom.
Uitgaand is meestal iets sneller dan inkomend, en voor voetvolk hebben ze niet het meest interesse. Wij zijn 2 uur bezig geweest met binnenkomen en meer dan een uur met uitgaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het stonk er ook constant naar uitlaatgassen en dergelijke.
[..]
[..]
Ja pas laten zien stempeltje halen en dat papiertje met naam en reisdoel enzo inleveren stempel in je pas en doorlopen er stond wel een scan apparaat voor tassen waar ik die van mij ook door gegooid heb maar de bijbehorende beambte kon het allemaal niet veel schelen geloof ik. Ze waren de inkomende passagiers wel redelijk druk aan het controleren dat kan ook schelen natuurlijk.
Ik sla al die steden over. Helemaal. Nooit niks van gezien. Ga ik wel later als ik bejaard ben bekijken. Met een georganiseerde bus enzo. Mijn moeder gaat volgende week, twee weken, met een georganiseerde reis. Ik ben benieuwd.quote:Wil zeker ook nog wel een keer die kant op maar dan meer naar het zuiden idd en een paar koningssteden aandoen.
Ja, 's nachts is het flink fris. Voor mij scheelt het enorm dat ik meer te besteden heb én dat ik wat bekend ben en dus een aantal betere plaatsen (campings, hotels) ken.quote:[..]
Ja warm water ontbrak ook bij ons net als geregeld het koude water (dat ook regelmatig bruin werd). Douchen dus maar een paar dagen overgeslagen. Dekens waren echt super ranzig, was blij dat ik fleecedekentje mee had voor tussen mij en die deken
. Wat ook wel praktisch was want deur en raam waar ik naast lag konden niet echt fatsoenlijk dicht en het koelde 's nachts wel flink af.
Klopt daaromtrend is het een en ander mis gegaan maar emotieloze eenheidsworst kom je overal ter wereld tegen. Dat het hier lukt om zelfs rond de grote steden nog op sommige plekken nog een open landschap te behouden is vrij bijzonder hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan zal het gras bij de buren wel groener zijn maar Vinex wijken zijn wel afschuwelijk.
De emotieloze eenheidsworst.
Ooit in België geweest?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan zal het gras bij de buren wel groener zijn maar Vinex wijken zijn wel afschuwelijk.
De emotieloze eenheidsworst.
Helemaal vanuit Groningen gestudeerd aan de RuG? Dat is natuurlijk RijksUniversiteitGroningen, ik zat aan Gent te denkenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Een van de weinige dames hier. Ik heb nog steeds geen idee waarom er zou weinig vrouwen actief zijn in de serieuzere fora. Iemand een suggestie?
[..]
Provincie Groningen, stad Groningen, softwaretester. En jawel hoor, ik geef en ik neem.
Waar ben jij gestationeerd en valt jouw werk onder defentie?
Sigme is terugquote:Op maandag 6 maart 2006 00:48 schreef DionysuZ het volgende:
Als u het mij toestaat zal ik in dezen topic enen terugvind post plaatsen, met welken ik dezen topic zo spoedig mogelijk terug zal kunnen vinden.
N.B.: TVP
Ik ken een woonplaats, mijn woonplaats waar ze bijna elk stukje groen gaan volbouwen met huizen.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef du_ke het volgende:
Klopt daaromtrend is het een en ander mis gegaan maar emotieloze eenheidsworst kom je overal ter wereld tegen. Dat het hier lukt om zelfs rond de grote steden nog op sommige plekken nog een open landschap te behouden is vrij bijzonder hoor.
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef Yildiz het volgende:
Ooit in België geweest?
Ach ik zie ook wel het zal zeker nog een paar jaar duren.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Uitgaand is meestal iets sneller dan inkomend, en voor voetvolk hebben ze niet het meest interesse. Wij zijn 2 uur bezig geweest met binnenkomen en meer dan een uur met uitgaan.
[..]
Ik sla al die steden over. Helemaal. Nooit niks van gezien. Ga ik wel later als ik bejaard ben bekijken. Met een georganiseerde bus enzo. Mijn moeder gaat volgende week, twee weken, met een georganiseerde reis. Ik ben benieuwd.
[..]
Ja dat klopt wij troffen het dus niet geweldigquote:Ja, 's nachts is het flink fris. Voor mij scheelt het enorm dat ik meer te besteden heb én dat ik wat bekend ben en dus een aantal betere plaatsen (campings, hotels) ken.
Kom je daar weg? Ergens wegkomen is enorm gronings, en betekent 'vandaan komen'.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helemaal vanuit Groningen gestudeerd aan de RuG? Dat is natuurlijk RijksUniversiteitGroningen, ik zat aan Gent te denken. Ben ook eerder op Vlaanderen georiënteerd.
Stroe ligt op de Veluwe, zegt mijn liefste (mijn topografische kennis is nul).quote:Op dit moment zit ik in het godvergeten oord Stroe. (Dat ligt nergens nabij), en werk idd nog steeds voor defensie.
In Nederland heeft men dat nog redelijk weten te beperken tot aangewezen zones. In Belgie bouwt men redelijk lukraak wat nog veel en veel meer ruimte vreet.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken een woonplaats, mijn woonplaats waar ze bijna elk stukje groen gaan volbouwen met huizen.
Paar jaar geleden fietste je nog tussen de weilanden naar een buurgemeente nog even en je fiets van woonwijk naar woonwijk. Nu moet ik zeggen dat de wijken die ze hier bouwen best mooi zijn.
Had ik jou al ritueel begroet?quote:
Ik woon in Bergen op Zoom. De meest Vlaamse stad van Nederland. Antwerpen is voor mij de dichtstbijzijnde grote stad, vandaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:52 schreef sigme het volgende:
Kom je daar weg? Ergens wegkomen is enorm groningens, en betekent 'vandaan komen'.
Stroe ligt op de Veluwe, zegt mijn liefste (mijn topografische kennis is nul).
Volgens mij heb jij dan je hele volwassen leven tot nu bij Defentie doorgebracht. Geeft dat niet een heel rare kijk op de wereld?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Had ik jou al ritueel begroet?,
.
Bevalt het leven in het blauw?
Hmm Brussel is bouwesthetisch een drama. Een grote chaos.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef du_ke het volgende:
In Nederland heeft men dat nog redelijk weten te beperken tot aangewezen zones. In Belgie bouwt men redelijk lukraak wat nog veel en veel meer ruimte vreet.
Wat is ngtss?quote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
,
(ngtss ngtss)
Nee, geen flikker aan. Al die xenofoobjes zijn als de dood dat ze iets kostbaars kwijtraken
sorry, ik bedoel natuurlijk Uhn tssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |