abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35760047
Ik leef nog !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35760177
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef du_ke het volgende:
Ik leef nog !
He du_ke, hoe was Tanger?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 maart 2006 @ 23:50:00 #78
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35760178
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef du_ke het volgende:
Ik leef nog !
Nog niet helemaal uitgezogen door een kapitalist?
pi_35760305
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:49 schreef sigme het volgende:

[..]

He du_ke, hoe was Tanger?
Mooie ervaring . Het is een vieze stinkede stad maar erg leuk om eens rond te lopen. We zijn ook in het bergdorp Chefchouan (oid) geweest met de frisse lucht en de betere sfeer aldaar was het een stuk beter toefen.

En hoe is jouw vakantie?
pi_35760342
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat was de duitse eenwording in de 19e eeuw.
Regionaliteit afschaffen, ein land, ein volk, ein kaiser ... en die andere gebieden horen ook bij "ons"
Die wens werd doordat lied opgewekt en praktisch vertaald in 'inpikken' ..
Wat de preciese intenties van de componist waren is niet meer van belang.. wel welke intenties het opwekte en rechtvaardigde...
Btw... de Duitsers willen die strofe niet terug om de reden dat zij inzien dat een foute denkwijze is.
nation-building was niet alleen aan Duitsland voorbehouden, het bijzondere van Duitsland alleen was dat van centralisatie nooit sprake is geweest in de 19e eeuw, de regio's werden dus wel gerespecteerd door het keizerrijk, ze hadden bv. eigen regeringen met bevoegdheden, iets wat overgenomen is uiteindelijk door de huidige bondsrepubliek
pi_35760389
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:50 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Nog niet helemaal uitgezogen door een kapitalist?
Je moet de arbeider zoveel geven dat hij net niet sterft maar ook geen puf meer overheeft om in opstand te komen en zich al te erg voort te planten.
  zondag 5 maart 2006 @ 23:59:40 #82
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35760539
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je moet de arbeider zoveel geven dat hij net niet sterft maar ook geen puf meer overheeft om in opstand te komen en zich al te erg voort te planten.
Complete manipulatie is effectiever en efficienter. Maar dat is maar voor een paar mensen weggelegd.
pi_35760614

Toch jammer dat dit soort plaatjes zo ongeveer uit het straatbeeld zijn verdwenen .
  maandag 6 maart 2006 @ 00:03:31 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35760659
Voor wie de hele tekst van het Flugblatt eens wil lezen:
The End Times are wild
pi_35760696
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:02 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]

Toch jammer dat dit soort plaatjes zo ongeveer uit het straatbeeld zijn verdwenen .
De Romeinen waren pas kek.
pi_35760730
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Mooie ervaring . Het is een vieze stinkede stad maar erg leuk om eens rond te lopen. We zijn ook in het bergdorp Chefchouan (oid) geweest met de frisse lucht en de betere sfeer aldaar was het een stuk beter toefen.

En hoe is jouw vakantie?
Chefchaouen, een redelijke stad trouwens, voor Marokaanse begrippen. Niet mijn favoriete gebied, dat noorden. Te druk, te weinig ontspannen. Ik vind de sfeer daar nog niks fijn.

Ik hou van het echt ontspannen (en dunbevolkte) zuiden. Waar ik dus ook geweest ben. Meeste tijd in Figuig en Guelmime doorgebracht.

Op de terugweg vanaf Tanger naar Tarifa gevaren. We hebben veel tijd besteed bij de douane, meer dan voorgaande jaren.

De vakantie was goed verder, lekker weer, fijn land. Het scheelt wel dat Marokko minder arm is dan tien jaar geleden, toen ik er voor het eerst was, en dat ik ook behoorlijk meer geld te besteden heb dan toen.

Ik ben terug, inmiddels. M'n liefste werd de laatste dagen nog even ziek. Jij nog last gehad van je gesteldheid?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_35760760
quote:
[afbeelding]

ze kregen van die open riolen schoon genoeg
  maandag 6 maart 2006 @ 00:08:17 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35760806
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]

Breng eens een bezoek aan Brugge!
The End Times are wild
pi_35760807
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Ja ik weet het ga me voor mijn afstuderen eens verdiepen in van die gedempte grachten en de pogingen ze we weer open te maken.
pi_35760811
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:06 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Bij du_ke hebben ze dat nog steeds, dus daar doelt hij niet op. =X
pi_35760835
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
Voor wie de hele tekst van het Flugblatt eens wil lezen:
[afbeelding]
Hé Alex, ook in de POL SC?

Van jou zou ik wel iets meer willen weten . Hoe ben jij op fok verzeild geraakt? Hoe oud ben je (ongeveer)? (Halverwege de 30, schat ik). Wat heb je voor opleiding, interesses?
pi_35760910
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef du_ke het volgende:
Ja ik weet het ga me voor mijn afstuderen eens verdiepen in van die gedempte grachten en de pogingen ze we weer open te maken.
Sinds wanneer ben jij reactionair?
  maandag 6 maart 2006 @ 00:12:23 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35760925
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef sigme het volgende:

Hé Alex, ook in de POL SC?

Van jou zou ik wel iets meer willen weten . Hoe ben jij op fok verzeild geraakt? Hoe oud ben je (ongeveer)? (Halverwege de 30, schat ik). Wat heb je voor opleiding, interesses?
De slowchats volg ik wel, maar post er maar weinig.
Hoe ik hier verzeild geraakt ben weet ik al niet meer. Wel dat ik er steeds vaker verzeild raak! . Mijn leeftijd heb je exact goed geraden! De laatste keer dat ik in de schoolbanken zat was op de KMA, al studeer ik nu ook nog. En voor wat mijn interesses betreft: alles waar ik hier zoal over post.
The End Times are wild
pi_35760956
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij reactionair?
meer een parkeerplaats voor zijn Drakenstein denk ik
pi_35760972
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef zakjapannertje het volgende:
het bijzondere van Duitsland alleen was dat van centralisatie nooit sprake is geweest in de 19e eeuw,
Ik dacht er wel een centralisatie was...alleen niet die zoals we in dat Nederland kennen.
Zover ik de duitse eenwording snapte werd er wel een centraal gezag gemaakt met aan het hoofd de Kaiser.
De USA is ook in naam een federatie van staten... in werkelijkheid is het een eenheidsstaat met een centraal gezag. De eigen wetgeving van de staten wordt gerespecteerd door het centrale gezag, maar het moet niet te veel onafhankelijk worden.
pi_35760981
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Chefchaouen, een redelijke stad trouwens, voor Marokaanse begrippen. Niet mijn favoriete gebied, dat noorden. Te druk, te weinig ontspannen. Ik vind de sfeer daar nog niks fijn.
Tja mijn referentiekader is beperkt. Vergeleken met Tanger vond ik het top .
quote:
Ik hou van het echt ontspannen (en dunbevolkte) zuiden. Waar ik dus ook geweest ben. Meeste tijd in Figuig en Guelmime doorgebracht.
Ook wel erg mooi zo te zien .
quote:
Op de terugweg vanaf Tanger naar Tarifa gevaren. We hebben veel tijd besteed bij de douane, meer dan voorgaande jaren.
Daar hadden we eigenlijk geen problemen zeker op de terugweg pas laten zien en doorlopen.
quote:
De vakantie was goed verder, lekker weer, fijn land. Het scheelt wel dat Marokko minder arm is dan tien jaar geleden, toen ik er voor het eerst was, en dat ik ook behoorlijk meer geld te besteden heb dan toen.

Ik ben terug, inmiddels. M'n liefste werd de laatste dagen nog even ziek. Jij nog last gehad van je gesteldheid?
Nee m'n gezondheid ging prima gelukkig . Wel na teugkomst wat bultjes hier en daar wsl gebeten door ongedierte in het niet bijzonder hygiënische en klantvriendelijke hostel. Het weer was bij ons ook echt top .
pi_35760984
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

De slowchats volg ik wel, maar post er maar weinig.
Hoe ik hier verzeild geraakt ben weet ik al niet meer. Wel dat ik er steeds vaker verzeild raak! . Mijn leeftijd heb je exact goed geraden! De laatste keer dat ik in de schoolbanken zat was op de KMA, al studeer ik nu ook nog. En voor wat mijn interesses betreft: alles waar ik hier zoal over post.
Wat bestudeer je nu dan?
pi_35761003
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat bestudeer je nu dan?
Hij produceert pr0n.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:15:41 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35761008
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef sigme het volgende:

Wat bestudeer je nu dan?
Nederlands en psychologie. Maar dat allebei meer voor de lol.

En jij? Vertel eens wat meer over jezelf?
The End Times are wild
pi_35761026
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:13 schreef zakjapannertje het volgende:
meer een parkeerplaats voor zijn Drakenstein denk ik
Interessant.

Elke stad zoals Venetië .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')