abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35761034
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij reactionair?
Nou daar heeft dat gelukkig geen ruk mee te maken. Vind grachten mooi en met veel grachten is er minder ruimte voor lelijke auto's.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_35761066
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef du_ke het volgende:
Nou daar heeft dat gelukkig geen ruk mee te maken. Vind grachten mooi en met veel grachten is er minder ruimte voor lelijke auto's.
De term reactionair schrikt je misschien af maar het dekt wel de lading met je herintroductie van veel grachten .

Wanneer richten we weer een VOC op?
pi_35761095
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Interessant.

Elke stad zoals Venetië .
Niet elke maar in veel steden kan het geen kwaad enkele historische elementen opnieuw een plek te geven in het straatbeeld.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:20:14 #104
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35761111
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Interessant.

Elke stad zoals Venetië .
tja, dat krijg je he, als je je niet Kyoto houdt
pi_35761121
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:18 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De term reactionair schrikt je misschien af maar het dekt wel de lading met je herintroductie van veel grachten .

Wanneer richten we weer een VOC op?
Van veel grachten? als je lelijke jaren 60 bouw met een plas water meer uitstraling kan geven ben ik daar niet op voorhand tegen.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:22:00 #106
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35761150
Hehe, eindelijk één die het opgemerkt heeft.

Ook alvast even een warmmakertje gepost voor dat 'gemeenschapsdenken' topic.
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef sigme het volgende:
Hee!
Kom je snel terug? Ik wens je en de anderen in elk geval een goede nacht, ik zoek mijn bed weer op.
pi_35761157
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja mijn referentiekader is beperkt. Vergeleken met Tanger vond ik het top .
Uiteraard . Tanger is *niet* ontspannen.
quote:
[..]

Ook wel erg mooi zo te zien .
Ik kom nog wel met een paar foto'tjes.
quote:
[..]

Daar hadden we eigenlijk geen problemen zeker op de terugweg pas laten zien en doorlopen.
Pas laten zien en doorlopen? Pas laten zien en dóórlopen? Daar heb ik nog nóóit van gehoord. Zo gemakkelijk komen wij er nooit af. Ook omdat we een auto invoeren (en dus moeten uitvoeren). De douane wist mij deze keer bij binnenkomst van het land te vertellen dat ik in 1996 voor het eerst in Marokko geweest ben.. 10 jaar terug dus. En dit was de vierde keer, en ik hoop er nog wel een paar keer te komen.
quote:
[..]

Nee m'n gezondheid ging prima gelukkig . Wel na teugkomst wat bultjes hier en daar wsl gebeten door ongedierte in het niet bijzonder hygiënische en klantvriendelijke hostel. Het weer was bij ons ook echt top .
Fijn dat je het heelhuids doorstaan hebt. Ik ook, maar ik heb een plaatstalen maag en gietijzeren ingewanden. En geld genoeg voor fatsoenlijke hotels, hoewel er als laatste een tamelijk shabby hotel bijzat. 10 jaar geleden was het redelijk, maar sinds die tijd zijn noch de matrassen, noch de dekens ooit vervangen of gewassen. En de warme douche deed het al evenmin als 5 jaar terug .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_35761165
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:19 schreef du_ke het volgende:

Niet elke maar in veel steden kan het geen kwaad enkele historische elementen opnieuw een plek te geven in het straatbeeld.
Hier wat huiswerk voor je.. Veel succes
pi_35761204
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef zakjapannertje het volgende:
tja, dat krijg je he, als je je niet Kyoto houdt
Ja blijkbaar.

Sint Petersburg is toch gebaseerd op Amsterdam met die grachten misschien kan du_ke daar inspiratie opdoen.
pi_35761249
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:20 schreef du_ke het volgende:
Van veel grachten? als je lelijke jaren 60 bouw met een plas water meer uitstraling kan geven ben ik daar niet op voorhand tegen.
Ik ontken ook niet dat grachten lelijk zijn maar een tikkeltje reactionair is het wel.
pi_35761255
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nederlands en psychologie. Maar dat allebei meer voor de lol.
Nederlands heb ik ook ooit een blauwe maandag officieel bestudeerd, ik hield het twee maand vol. Dat was de hoogste opleiding die ik gevolgd heb (RuG).
quote:
En jij? Vertel eens wat meer over jezelf?
Ik ben zo'n twee jaar jonger dan jij, mijn avatar is mijn achterwerk, wat wil je weten?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 6 maart 2006 @ 00:25:59 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35761256
Done.

'trusten!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:29:18 #113
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35761318
Was Taida welwillend?
  maandag 6 maart 2006 @ 00:29:26 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_35761323
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Nederlands heb ik ook ooit een blauwe maandag officieel bestudeerd, ik hield het twee maand vol. Dat was de hoogste opleiding die ik gevolgd heb (RuG).
[..]

Ik ben zo'n twee jaar jonger dan jij, mijn avatar is mijn achterwerk, wat wil je weten?
Wel, na de opmerking over je achterwerk weet ik tenminste dat je een vrouw bent! Hoewel ik je als user natuurlijk al heel vaak gezien heb wist ik dat nog niet!

Waar kom je vandaan, waar woon je nu? Wat voor werk doe je? (Als je dat allemaal kwijt wil natuurlijk!)
The End Times are wild
pi_35761348
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Uiteraard . Tanger is *niet* ontspannen.
Het stonk er ook constant naar uitlaatgassen en dergelijke .
[..]
quote:
Ik kom nog wel met een paar foto'tjes.
[..]
[q]
Pas laten zien en doorlopen? Pas laten zien en dóórlopen? Daar heb ik nog nóóit van gehoord. Zo gemakkelijk komen wij er nooit af. Ook omdat we een auto invoeren (en dus moeten uitvoeren). De douane wist mij deze keer bij binnenkomst van het land te vertellen dat ik in 1996 voor het eerst in Marokko geweest ben.. 10 jaar terug dus. En dit was de vierde keer, en ik hoop er nog wel een paar keer te komen.
[..]
Ja pas laten zien stempeltje halen en dat papiertje met naam en reisdoel enzo inleveren stempel in je pas en doorlopen er stond wel een scan apparaat voor tassen waar ik die van mij ook door gegooid heb maar de bijbehorende beambte kon het allemaal niet veel schelen geloof ik . Ze waren de inkomende passagiers wel redelijk druk aan het controleren dat kan ook schelen natuurlijk.
Wil zeker ook nog wel een keer die kant op maar dan meer naar het zuiden idd en een paar koningssteden aandoen.
quote:
Fijn dat je het heelhuids doorstaan hebt. Ik ook, maar ik heb een plaatstalen maag en gietijzeren ingewanden. En geld genoeg voor fatsoenlijke hotels, hoewel er als laatste een tamelijk shabby hotel bijzat. 10 jaar geleden was het redelijk, maar sinds die tijd zijn noch de matrassen, noch de dekens ooit vervangen of gewassen. En de warme douche deed het al evenmin als 5 jaar terug .
Ja warm water ontbrak ook bij ons net als geregeld het koude water (dat ook regelmatig bruin werd). Douchen dus maar een paar dagen overgeslagen . Dekens waren echt super ranzig, was blij dat ik fleecedekentje mee had voor tussen mij en die deken . Wat ook wel praktisch was want deur en raam waar ik naast lag konden niet echt fatsoenlijk dicht en het koelde 's nachts wel flink af.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:31:14 #116
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35761355
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat grachten lelijk zijn maar een tikkeltje reactionair is het wel.
dit kan idd. niet gezond zijn
pi_35761387
quote:
Bedankt Dat zal wsl idd een van de projecten worden die ik in mijn onderzoek zal opnemen.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:32:56 #118
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35761390
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef NightH4wk het volgende:
Was Taida welwillend?
Dat is subjectief. Ik heb het van de signature van de nieuwsposter Mainport overgenomen, die schijnt bij haar op school te hebben gezeten ofzo. En ik vond het wel treffend.

Heb je die Taïda topics gezien? Hoe vaak je de tekst
quote:
Taïda opgerot, mooi!
tegenkomt is werkelijk beschamend.

Maar ik ging slapen, weltrusten!
pi_35761434
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Er zijn in het verleden behoorlijk wat (soms logische) stedebouwkundige blunders gemaakt. in veel gevallen is het nu tijd voor herinrichting van die gebieden dan kan het geen kwaad om naar het verleden te kijken. Het is zelfs logisch, een nieuw project hoeft geen kopie te zijn van vroeger maar het verleden biedt zeker inspiratie.
  maandag 6 maart 2006 @ 00:36:42 #120
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35761464
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:32 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat is subjectief. Ik heb het van de signature van de nieuwsposter Mainport overgenomen, die schijnt bij haar op school te hebben gezeten ofzo. En ik vond het wel treffend.

Heb je die Taïda topics gezien? Hoe vaak je de tekst
[..]

tegenkomt is werkelijk beschamend.

Maar ik ging slapen, weltrusten!
Ah, het ging dus over haar instelling op andere gebieden dus. =X
  maandag 6 maart 2006 @ 00:38:39 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35761499
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:36 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Ah, het ging dus over haar instelling op andere gebieden dus. =X
Probeer je wat te insinueren? Dan mag je het ook gewoon zeggen.
pi_35761501
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:35 schreef du_ke het volgende:
Er zijn in het verleden behoorlijk wat (soms logische) stedebouwkundige blunders gemaakt. in veel gevallen is het nu tijd voor herinrichting van die gebieden dan kan het geen kwaad om naar het verleden te kijken. Het is zelfs logisch, een nieuw project hoeft geen kopie te zijn van vroeger maar het verleden biedt zeker inspiratie.
Ik bedoel overigens dat grachten fraai zijn, foutje in mijn post .

Heel Nederland is een stedenbouwkundige ramp. Schuld van de babyboomers. Met als dieptepunt de vinexwijken .
pi_35761528
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wel, na de opmerking over je achterwerk weet ik tenminste dat je een vrouw bent! Hoewel ik je als user natuurlijk al heel vaak gezien heb wist ik dat nog niet!
Ghe. Een van de weinige dames hier. Ik heb nog steeds geen idee waarom er zou weinig vrouwen actief zijn in de serieuzere fora. Iemand een suggestie?
quote:
Waar kom je vandaan, waar woon je nu? Wat voor werk doe je? (Als je dat allemaal kwijt wil natuurlijk!)
Provincie Groningen, stad Groningen, softwaretester. En jawel hoor, ik geef en ik neem .

Waar ben jij gestationeerd en valt jouw werk onder defentie?
  maandag 6 maart 2006 @ 00:40:47 #124
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35761553
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Probeer je wat te insinueren? Dan mag je het ook gewoon zeggen.
Naja, dit krikt beter posts op.
pi_35761581
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:39 schreef sigme het volgende:

Ghe. Een van de weinige dames hier. Ik heb nog steeds geen idee waarom er zou weinig vrouwen actief zijn in de serieuzere fora. Iemand een suggestie?
Vrouwen rellen anders ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')