abonnement Unibet Coolblue
pi_35763074
Hallo allemaal sorry maar moet hier echt even wat kwijt. het gaat over het country dansen van 11 februari waarin er in de verslagen sommige mensen erg omlaag zijn gehaald jammer.
Ik heb met monique toen afgesproken dat wij de avond zouden regelen omdat ik het geld bij elkaar had gehaald ( nu 10.000 euro) omdat john heel graag wilde komen heb ik dat kunnen regelen theo wilde dit eigenlijk niet hebben maar ik heb mijn best gedaan dat dit wel kon, ondanks alles wordt ik zwart gemaakt door hem en vind ik erg jammer. In de verlagen stond dat iedereen john zijn ploeg goed vond, is inderdaad zo maar wij waren maar met vier mensen waar niet eens het demo team door ziekte en ik had met monique afgesproken dat wij niet veel mensen van de demo mee zouden nemen zodat er meer gasten binnen mochten (45 gasten) onze demo verliep inderdaad rommelig mede ook door mij omdat ik erg zenuwachtig was, dit kwam omdat ik was gewaarschuwd dat john de avond zou gaan overnemen wat hij ook geprobeerd heeft maar 1 van mijn sponsoren heeft aan de bel getrokken. er wordt gezegt dat hij de muziek heeft geregeld, niet waar wij hadden onze laptop bij ons en md speler john wilde graag zijn laptop ook meenemen dus zei ik moet je doen leuk maar WIJ hadden dus zelf ook onze muziek. Hij zei dat er geen concurentie was in het line dance is ook zo van onze kant maar iemand heeft een topic voor mij geopend op de talpa site dat ze het zo goed vonden van het geld toen was meneer john van de wild horses country line dancers dus gepikeerd dat hij niet werd genoemd sorry hoor dit gaat om de kindertjes en niet om het line dance.
wat jullie hier op het forum ook vonden mijn gasten vonden het top en hebben erg genoten, gelukkig heb ik van sommige van jullei berichtjes gehad dat ze hadden gehoord dat john zijn dansers aan het opstoken was, en probeerde alles te lijden ik vind het ook een groot compliment dat ze mij een leuker persoon vonden dan john. ik dans voor mijn hobby en geef les, heb overigens nooit les gehad van john ben daar misschien 4 keer geweest en dans al 7 jaar dit heb ik geleerd van nathalie. en ieder zijn mening vind ik prima het was nietmeer onze avond dus werd onze demo erg rommelig en dit geen excuus hoor wij hebben er liever lol in dan dat we door iedereen zo goed gevonden willen worden.
sorry maar vind dit zo walchelijk zijn nu een maand later en wordt nog overal zwart gemaakt.
ga jij mij dus maar vertellen john wat jij voor de kindertjes van mappo mondo huis hebt gedaan, juist helemaal niks...... en dansen iedereen wilde met mij mee daarheen ik had jou hoger ingeschat en geen kleutermetaliteit.gelukkg weet ik dat de mensen die weten wat ik er voorover heb gehad trots op mij zijn en dat vind ik toch echt het belangrijkste hoor het liever van mensen met hersens dan commentaar van mensen zonder hersens..
zo dat ben ik kwijt sorry hoor maar het moest even
pi_35763092
Waar gaat dit over
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35763104
dit gaat over het country dansen van 11 februari ik krijg nu allemaal berichtjes daarover vandaar deze toppic
pi_35763113
country dansen

maar waar gaat dit over

feedback is meestal wel geschikt
pi_35763119
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:37 schreef countrymarianne het volgende:
dit gaat over het country dansen van 11 februari ik krijg nu allemaal berichtjes daarover vandaar deze toppic
Ik zal mijn vraag verduidelijken
Who the fuck is John
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35763125
ik krijg de afgelopen tijd veel berichtjes van mensen. ik heb drie avonden geregeld in het big brother hotel dankzij mijn sponsoren deze hebben het erg naar hun zin gehad. nu krijg ik na een maand van iedereen berichtjes dat john de gasten van de andere dansclub iedereen berichtjes aan het sturen is en over mij aan het klagen is... ik ben dit een beetje zat dus vandaar hier uitleg voor degene die het willen lezen
pi_35763126
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:37 schreef countrymarianne het volgende:
dit gaat over het country dansen van 11 februari ik krijg nu allemaal berichtjes daarover vandaar deze toppic
nou top hoor countrymarianne , met zo'n naam kun je daar idd wel eens berichjes over krijgen

als ik nou een modje was zou ik dit topic even voor je in feedback zetten. (of opslot gooien )
pi_35763133
John is de man die dacht dat hij de avond kon regelen maar sponsoren hebben daar een stokje voor gestoken niet dat ik het erg vond maar zij hebben tot slot van rekeing zoveel geld betaald en niet voor john
pi_35763134
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:40 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

nou top hoor countrymarianne , met zo'n naam kun je daar idd wel eens berichjes over krijgen

als ik nou een modje was zou ik dit topic even voor je in feedback zetten. (of opslot gooien )
Nee ik zie wel potentie in een countrymariannetopic
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35763145
  maandag 6 maart 2006 @ 02:42:32 #11
2018 PC eend
relativist
pi_35763147
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:40 schreef countrymarianne het volgende:
John is de man die dacht dat hij de avond kon regelen maar sponsoren hebben daar een stokje voor gestoken niet dat ik het erg vond maar zij hebben tot slot van rekeing zoveel geld betaald en niet voor john
Is John soms een gelovig man of wat?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35763150
ik dacht dat je hier een topic mocht openen als je dat wil en als je wat dwars zit dus bij deze, en ik hoef geen applaus of te horen hoe goed ik het heb gedaan hoor. ik heb het voor de kindertjes gedaan maar vind het n iet zo leuk ik ben echt dag en nacht bezig geweest dat iemand dat zo de grond in schopt dus vandaar sorry
  maandag 6 maart 2006 @ 02:44:16 #13
2018 PC eend
relativist
pi_35763156
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:43 schreef countrymarianne het volgende:
ik dacht dat je hier een topic mocht openen als je dat wil en als je wat dwars zit dus bij deze, en ik hoef geen applaus of te horen hoe goed ik het heb gedaan hoor. ik heb het voor de kindertjes gedaan maar vind het n iet zo leuk ik ben echt dag en nacht bezig geweest dat iemand dat zo de grond in schopt dus vandaar sorry
Nu komen we ergens, wie was de boosdoender?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35763158
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:40 schreef countrymarianne het volgende:
John is de man die dacht dat hij de avond kon regelen maar sponsoren hebben daar een stokje voor gestoken niet dat ik het erg vond maar zij hebben tot slot van rekeing zoveel geld betaald en niet voor john
Ok, countrymarianne ik zal het even overleggen met de Endemol directie en de nodige maatregelen nemen.
Je wil dus geen berichtjes meer ontvangen?

Tot die tijd moet je maar even binnen blijven met de hoofdschakelaar uit en ramen en deuren gesloten.
Ik kan op dit moment niet in staan voor countrydansers en de eventuele wraakacties die ze tegen je ondernemen.

Hopelijk loopt het goed af countrymarianne
pi_35763170
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:43 schreef countrymarianne het volgende:
ik dacht dat je hier een topic mocht openen als je dat wil en als je wat dwars zit dus bij deze, en ik hoef geen applaus of te horen hoe goed ik het heb gedaan hoor. ik heb het voor de kindertjes gedaan maar vind het n iet zo leuk ik ben echt dag en nacht bezig geweest dat iemand dat zo de grond in schopt dus vandaar sorry
Ik snap het best.
John heeft van tevoren contact opgenomen met Petra, waardoor Mieke in het ongewisse bleef over de plannen van John. Wies, op haar beurt, had haar countrydance schoenen al aangetrokken maar daar had John niet zo''n trek in. Immers: John had iedereen eerst verzocht om gezamenlijk te gaan omkleden.

Ik vraag me alleen af of Sien wel een leuke avond heeft gehad na dat incident met die cocktailprikkers...........
pi_35763172
nou boosdoener wil ik niet zeggen maar weet niet of je de countryavond heb gevolgt, veel mensen die het gevolgt hebben hebben precies gezien wat daar gebeurde. een gast john dus waar ik zelf voor heb gezorgt dat hij mee kon voor 25 euro per persoon terwijl het eigenlijk 100 pp was. heeft een beetje rare dingen ove rmij gezegt die avond en dat vind ik niet erg daar sta ik boven maar om na een maand nog steeds rare emails naar mensen te sturen hoe goed hij wel niet was vind ik walgelijk laat hem maar beetje geld voor de kindertjes binnen halen dan is ie pas goed iemand de grond intrappen is makkelijker
pi_35763173
Waar maak je je druk om zeg...
Onderschriftloos
pi_35763179
tref je begrijpt het denk ik niet zo goed ik bedoel john een dansen niet john jones
pi_35763182
en melke ik maakte me niet druk maar na een maand van die mailtjes ben je het een keer zat
pi_35763184
countrymarianne kun je me even je mail adres geven?
voor je eigen veiligheid lijkt het me het beste dat ik nu onmiddelijk de nodige maatregelen neem.
pi_35763190
hoe bedoel je dat pony
pi_35763197
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:47 schreef countrymarianne het volgende:
tref je begrijpt het denk ik niet zo goed ik bedoel john een dansen niet john jones
We bedoelen toch dezelfde John. Die van het country dancen, toch ?
  maandag 6 maart 2006 @ 02:49:31 #23
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_35763198
Dus dan gaan we gewoon maar even al het vuilnis op straat zetten over de hele kwestie, terwijl het echt iets is waar niemand hier ook maar iets van weet of ook maar enig idee heeft waar het over gaat. Laat staan dat we weten wie de hele John zou zijn?

Ik weet niet waar FOK! exact terecht gekomen is tussen de vete die ene John tegen jou zou voeren, of wie al die berichtjes jouw stuurt, maar ik denk niet dat je hier iets mee verder komt.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 6 maart 2006 @ 02:49:40 #24
2018 PC eend
relativist
pi_35763200
quote:
Op maandag 6 maart 2006 02:46 schreef Tref het volgende:

[..]

Ik snap het best.
John heeft van tevoren contact opgenomen met Petra, waardoor Mieke in het ongewisse bleef over de plannen van John. Wies, op haar beurt, had haar countrydance schoenen al aangetrokken maar daar had John niet zo''n trek in. Immers: John had iedereen eerst verzocht om gezamenlijk te gaan omkleden.

Ik vraag me alleen af of Sien wel een leuke avond heeft gehad na dat incident met die cocktailprikkers...........
Ik zei toch dat dit potentie had
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 02:50:19 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35763206
Marianne, zou je wat meer lees tekens kunnen gebruiken en even precies kunnen uitleggen wat je klachten zijn die je ontvangt? Ik kan er over heen lezen (sorry daarvoor) en heb toen ook meegekregen dat Monique je moest afbellen....
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')