De ervaring leert dat ie wel vol komtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef gaai het volgende:
Een 'ouwehoer' met alleen een OP vin'k ook een beetje jammer.........![]()
![]()
Twijfel ik niet aanquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De ervaring leert dat ie wel vol komt
Morgen... tijdens kantooruren. Dan wordt het weer druk hier![]()
Ik ga ook zo. Is dat nou een verstandige film voor het slapen gaan? brrrrr.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:08 schreef gaai het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan![]()
Fokken in de baas' tijd.....
Ik nestel me in m'n bedje met m'n katjes en kijk nog even naar 'The hand that rocks the cradle' voor ik in slaap val......![]()
Tot morgen![]()
Haaiquote:
Was van plan om te gaan slapen meer een beetje gitaarmuziek is eigenlijk best welkomquote:
ik heb (gitaar)muziek aanquote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was van plan om te gaan slapen meer een beetje gitaarmuziek is eigenlijk best welkom
Ja, zie je.... daar ben ik van in slaap gevallenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef draculettetje het volgende:
smakelijk bak dromenvanger!
Ik ga er nu vandoor, dag allemaal tot over een week of 2![]()
Ik ben nooit klaar. Ik denk echt niet dat er een dag zal komen dat ik zal zeggen: zo, nu ben ik klaar. Ergens zal ik toch weer de kolder in mijn kop krijgen en vinden dat nu alles paars of groen of zebra of weet ik veel wat moet.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:38 schreef draculettetje het volgende:
hihihi daar was ik stiekem toch nog even,
wou gister nog tegen nok zeggen: dus jij bent kwa kleur in je huis misschien nog wel lang niet klaar, ofzoiets, alleen dingetje was vol enzo en ik ongeduldig en een wachtend bedje!
Ha maar nu heb ik het dan toch nog gezegd......
zou wel mooi zijn ha ha ha, maar denk ut nie,quote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als je thuis komt is het hele huis klaar.... slimme meid.
Zal wel lukken, thank you very much!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef draculettetje het volgende:
smakelijk bak dromenvanger!
Ik ga er nu vandoor, dag allemaal tot over een week of 2![]()
kom je hier ook nog even kijken? en of helpen ha ha ha, moet ook nog appeltjesgroen en nog meer oranje en nog een onbekende kleurquote:Op maandag 6 maart 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaar. Ik denk echt niet dat er een dag zal komen dat ik zal zeggen: zo, nu ben ik klaar. Ergens zal ik toch weer de kolder in mijn kop krijgen en vinden dat nu alles paars of groen of zebra of weet ik veel wat moet.
als er leuke mensen daar zijn bij mij op zaal zal dat wel lukken......quote:Op maandag 6 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal wel lukken, thank you very much!!!!!
Tot de volgende keer!!!
Have a nice time
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:56 schreef draculettetje het volgende:
goed nu moet ik nog rennen ook ha ha ha
daaaaag
Snurken rules. Met een redelijk ritme is het net een slaapliedje waarop ik heeeerlijk kan wegdrijven.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:00 schreef CarDani het volgende:
Ik heb tot 1 uur (zegge: ÉÉn uur !!!) wakker gelegen door dat gesnurk![]()
Nu heb ik een slaapstreep die waarschijnlijk een hele dag blijft zitten.![]()
Wist niet dat je naar het ziekenhuis moestquote:Op maandag 6 maart 2006 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als er leuke mensen daar zijn bij mij op zaal zal dat wel lukken......
Ha, zwarte poesquote:
Dat is een kreukel in mijn gezicht van het slapen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Snurken rules. Met een redelijk ritme is het net een slaapliedje waarop ik heeeerlijk kan wegdrijven.
Slaapstreep? wazzda?
ooowww, zo'n ding waar ik de strijkbout voor gebruik. Dus jij volgt je eigen advies niet op. (robijntje)quote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dat is een kreukel in mijn gezicht van het slapen.Die loopt nu verticaal van mijn linkeroog over mijn wang.
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowww, zo'n ding waar ik de strijkbout voor gebruik. Dus jij volgt je eigen advies niet op. (robijntje)
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:11 schreef CarDani het volgende:
[..]
erg he. Robijn werkt bij mij niet meer. Ik moet iets uitvinden waardoor ik het strak kan spannen.
Jaaaa, ik wil een FACELIFT![]()
Tis hier vandaag Klaagbaak, Barraquote:Op maandag 6 maart 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Ach...valt nog meequote:Op maandag 6 maart 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ook. Maar ik ben alleen niet bereid om zoveel pijn te lijden.
Heb soms het gevoel dat ik in 3 jaar tijd 10 jaar heb ingehaald. Tot mijn 31/32ste leek ik altijd piepjong. Toen kreeg ik knauw op knauw op knauw en toen was het afgelopen. Strijkbouttijd. Niet dat het daarvoor zo makkelijk was, maar het had alleen geen effect op mijn geizcht. Nu heb ik dus nog steeds het lijf dat ik op mijn 14de ook had maar alleen een oudere kop![]()
maar ik heb niets te klagen!quote:
NEEJJJJJJ....ik ben niet zwanger. mijn kleine meid is alweer 7 maandjesquote:Op maandag 6 maart 2006 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf wat me opvalt waarom is bijna elke vrouw in TRU zwanger? :
Ook niet zwanger.....jongste is alweer 5quote:Op maandag 6 maart 2006 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf wat me opvalt waarom is bijna elke vrouw in TRU zwanger? :
Owww gelukkigquote:Op maandag 6 maart 2006 09:22 schreef gaai het volgende:
*gezellig meedanst![]()
Ook omdat ik blijkbaar niet de enige ben met een vel vol striemen, gedeelde smart enzo....![]()
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Ook niet zwanger.....jongste is alweer 5![]()
En ik word ook niet meer zwanger.......![]()
Ik dacht dat jij een man was?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik zit nog wel vol striemenheb weer eens taekwondo gedaan
en dat voel je
van teakwondo krijg je ook striemenquote:
AH....ik dacht alquote:Op maandag 6 maart 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van teakwondo krijg je ook striemen
nee had me outfit niet bij me dus heb met blote borst gedaanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier is weer een leuk mens![]()
mooie avatar Droompje
Hey barb.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier is weer een leuk mens![]()
mooie avatar Droompje
Ehm.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hey barb.
heb jij zwangerschapsstriemen?![]()
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:38 schreef gaai het volgende:
Neeeeeee.....niet weer een sneeuwstorm![]()
Als het vanmiddag maar weer ophoudt......ik moet shorty nog weer van school halen![]()
Ow en als iemand nog een potje 'zin' over heeft.....ik moet nog boodschappen doen en mijn zin is op..........![]()
Hier vanochtend ook.......'k was vol goeie moed en m'n potje 'zin' was ook nog vol.........quote:
Ah, gelukkig, weer een deelgenootquote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm.
Die had ik al toen ik nog geeneens zwanger was![]()
(afvallen/aankomen)
quote:
Werk je in Zwolle dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]JAAAA ik zie het ook!
wil niet weer ingesneeuwt zitten in zwolle![]()
Welkom bij het clubje....quote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm.
Die had ik al toen ik nog geeneens zwanger was![]()
(afvallen/aankomen)
quote:
Ja. Alleen we kunnen niet van die leuke heupbroeken aanquote:
Dat doe ik lekker wel.....( ze zitten zo lekker ) ....alleen heb ik er wel altijd een langere trui/t-shirt bij aan.....geen blote-buik-geneuzel voor mijquote:Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja. Alleen we kunnen niet van die leuke heupbroeken aan![]()
Wanneer zijn die krengen nou eens uit de mode?
quote:
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb ook cellulite :S
maar dat is sinds ik een stuk ben afgevallen stukken minder geworden!
alleen tsja, nu word ik weer dikker (plaatselijk)![]()
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.quote:
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....quote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?
Tjee.....zou het?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.![]()
Dat is pure gedachtenkracht......quote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....
Zit echt in je cellen vastgespijkerd geloof ik
Het is geloof wel bewezen dat het met sommige crèmes minder kan worden
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat is pure gedachtenkracht......![]()
We zitten hier in Truth tenslotte![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat is pure gedachtenkracht......![]()
We zitten hier in Truth tenslotte![]()
Ja, je kan ze afbreken met zo'n ozonbehandeling (warmtebaden). Maar die behandelingen zijn niet te betalen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....
Zit echt in je cellen vastgespijkerd geloof ik
Het is geloof wel bewezen dat het met sommige crèmes minder kan worden
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 10:01 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, je kan ze afbreken met zo'n ozonbehandeling (warmtebaden). Maar die behandelingen zijn niet te betalen.
Met oefeningen kan je ze ook wel wegkrijgen.![]()
Veel cellulitis kan leiden tot spataders.![]()
gelukkig heb ik het nog niet.maar elke vrouw krijgt het toch?
Ja, maar er ligt veel ganzenpoep. Straks rij ik er doorheen met de wagen. Brr ik ben er toch wel huiverig voor.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
die ganzen vliegen ook over je huis heen
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het alquote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef CarDani het volgende:
[..]
heb je die wel eens geprobeerd? Hij is wel duur.![]()
Ja, weinig grapefruit en peulvruchten. En veel beweging. Nou heb ik met het eerste niet zo veel problemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het al) en ik heb begrepen dat een crème die je óp je huid smeert daar niets aan kan veranderen.......eetgewoonten veranderen schijnt beter te helpen.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijk)
Gaan we nu op die tour?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, standje stoel. Goed voor je billuh....![]()
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer etenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het al) en ik heb begrepen dat een crème die je óp je huid smeert daar niets aan kan veranderen.......eetgewoonten veranderen schijnt beter te helpen.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, standje stoel. Goed voor je billuh....![]()
Ja daagquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer eten![]()
Gewoon lange broek aandoen, zie je het ook nietquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijk)
O jee...Barra krijgt weer zinquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm billen
ff wat anders weet 1 van jullie nog een leuk hotelletje om heen te gaan?
Ja, maar het vermindert vooral je portemonneequote:Op maandag 6 maart 2006 10:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Zijn daar geen wonder zalfjes voor?
Voor die cellulatities.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer eten![]()
Romantisch in een tent. Of in de autoquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm billen
ff wat anders weet 1 van jullie nog een leuk hotelletje om heen te gaan?
Nee dat bedoel ik niet: als je spataderen hebt (ik heb ze (nog) niet) dan vererger je het als je met je benen over elkaar zit. Dat is niet goed voor je bloedsomloop. Zo kun je het ook krijgen trouwens!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gewoon lange broek aandoen, zie je het ook niet![]()
Hmmmm....zullen we naar zo'n modder/algenmaskerkuuroord gaan op kosten van truth?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daag![]()
En ik vind het meer olifantenhuidzo noemen ze het toch ook?
Alleen dan zonder die rimpels en niet zo stug![]()
hotelquote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef CarDani het volgende:
[..]
Romantisch in een tent. Of in de auto![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm....zullen we naar zo'n modder/algenmaskerkuuroord gaan op kosten van truth?
Hebben we wel verdiend toch?![]()
![]()
Ja, is waar.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet: als je spataderen hebt (ik heb ze (nog) niet) dan vererger je het als je met je benen over elkaar zit. Dat is niet goed voor je bloedsomloop. Zo kun je het ook krijgen trouwens!
's ochtends hebben jullie toch een ODOL?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hotelmet bad!
en nee ik krijg geen zin het is maandag ochtendmijn "zin"spier slaapt nog
Ik dacht dat mannen juist 's-ochtends eh..... naja....lamaquote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hotelmet bad!
en nee ik krijg geen zin het is maandag ochtendmijn "zin"spier slaapt nog
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen juist 's-ochtends eh..... naja....lama![]()
Da's geen lama hoor. Da's een koequote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Barra wil ook ff lekker trainen en daarna sauna-en!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef gaai het volgende:
Ja, ik ga even een rondje fitness doen en meteen daarna wat boodschapjes meenemen......
Ik heb iig al besloten dat er iets gehaald gaat worden voor het eten vanaaf......vanmiddag brainstormen met 'the gang' over wat het dan moet worden![]()
Waar maken jullie je zorgen om mbt heupbroeken?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat doe ik lekker wel.....( ze zitten zo lekker ) ....alleen heb ik er wel altijd een langere trui/t-shirt bij aan.....geen blote-buik-geneuzel voor mij![]()
Niet alleen mannenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
koffie en in bed blijven liggenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet alleen mannen![]()
Als de wekker afgaat heb ik maar zin in een ding hoor
Op mijn kop welquote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daag![]()
En ik vind het meer olifantenhuidzo noemen ze het toch ook?
Alleen dan zonder die rimpels en niet zo stug![]()
Neu... Engels ontbijt. Eggs and sausagequote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koffie en in bed blijven liggen
alleen in het weekend als ik uitgeslapen benquote:Op maandag 6 maart 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... Engels ontbijt. Eggs and sausage![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen in het weekend als ik uitgeslapen ben
ey oprotten jij met die icon! ik wil winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik doe ook mee met de prijsvraag
Ik wilde eerst mijn lente-zomer icoon behouden maar dat kan 21 maart nog altijdDie x-box 360 is ff belangrijker
En de zon schijnt nu ook ineens
Let the sun shine
Give me that x-box
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga EW opstoken om voor de prijs te gaan. Hij wil dat ding wel hoor. En ik zal hem niet kopen
Ikke ga winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey oprotten jij met die icon! ik wil winnen
grapje hoor droomik gun hem jou ook
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet wel dat als je hem wint ik 2x per week op bezoek kom om te kunnen spelen he
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ikke ga winnen
Nee ik win hem of niet, dat is de vraag.
Maar goed, ik win een andere keer wel als ik hem nu niet win dus. Maar liever nu dus
Ik moet om 13:30 voor mijn twee-wekelijkse virus-scan en fire-wall zometeen. Krijg dan een middel in mijn lichaam gezet om gedachtes schoon te houdenMet een naald dus
![]()
Ik noem dat altijd de fire-wall. Tis niet altijd nodig maar nog een tijdje wel.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan mag je dat met EW regelen (mag ik bij jou komen spelen?
)
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik hem win mag je ook wel bij mij komen spelen hoor
en good luck met je firewall
Depakine is toch tegen epilepsie?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms is het pijnlijk en dan weer niet, ligt eraan hoe diep de naald gaat
Maar ik ben eraan gewend, in het begin was het op de tong bijten en nu niet meer.
Tis nog maar voor 1 jaar. En dan ga ik op 333 mg depakine verder.
6 pillen van 333
Zal ff de verpakking van depakine erbij nemen om volledig te zijn
Yepquote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Depakine is toch tegen epilepsie?
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
Maar toevallig zijn ze erachter gekomen dat het de stemming stabiel houdt, dus het hele denken en voelen en ervaren is hemels genot met het middel.
Bij het middel krijg je bloedwaardes die eens per half jaar opgenomen moeten worden.
Tussen de 40-100 moet de waarde zijn.
En ik zit meestal rond de 80-90. Laatste keer 78.
Dokter weet niet hoe het helemaal in elkaar zit. Dat moet ik nog uitleggen volgens hem
Als ik weet hoe het zit, mag ik het vertellen
ey dude hows life? hoest met de vrouw?quote:
quote:
quote:
waarom hebben jij en Droom dezelfde avatars?quote:
klik er maar eens opquote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom hebben jij en Droom dezelfde avatars?
heb het geprobeerd maar die site is geblokkeerd hier (ben op mijn werk)quote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klik er maar eens op![]()
we doen mee met een prijsvraag om een xbox360 te winnen
De vrouw is een beetje verkoudenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey dude hows life? hoest met de vrouw?
jij dus ookquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De vrouw is een beetje verkoudenmaar she'll live
![]()
Ha Metroquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De vrouw is een beetje verkoudenmaar she'll live
![]()
ey eyquote:
ik vind het altijd erg schattig van jou dat je altijd even reageertquote:
neequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg schattig van jou dat je altijd even reageert![]()
Vrouwen.........quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee
Ik mocht d'r niet zoenen omdat ze bang was dat ik ziek zou worden
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Vrouwen.........![]()
Ik begrijp het wel.....mannen zijn altijd zóveel zieliger als ze ziek zijn, dat vrouwen dat koste wat kost willen voorkomen....![]()
Hey! De uitzondering op de regel.......quote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!![]()
mijn pappa wel!die is echt een mietje
zo dan is dat ook weer duidelijk
quote:
ik vind het juist aardig en heel attentquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het kan ook snel op je zenuwen gaan werken
dat is idd vaak het geval jaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Vrouwen.........![]()
Ik begrijp het wel.....mannen zijn altijd zóveel zieliger als ze ziek zijn, dat vrouwen dat koste wat kost willen voorkomen....![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind het juist aardig en heel attent![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:25 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, eindelijk bericht.... kan volgende week woensdag op gesprek komen voor het uiteindelijke gesprek voor DE baan.![]()
Haaaa, eindelijk bericht.... kan volgende week woensdag op gesprek komen voor het uiteindelijke gesprek voor DE baan.![]()
Ik neem aan dat ik dan een verpletterende indruk ga maken en het dan wel hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 12:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus het laatste gesprek? En weet je of je dan ook gelijk uitsluitsel krijgt?
daar zou ik idd vanuit gaan jaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dan een verpletterende indruk ga maken en het dan wel hoor![]()
![]()
![]()
Ik kruip pas mijn bed in als ik half dood benquote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!![]()
mijn pappa wel!die is echt een mietje
zo dan is dat ook weer duidelijk
ik stop alleen met lopen als ik om de 30 min over me nek gaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kruip pas mijn bed in als ik half dood benhehe, dus hoge koorts ofzo anders loopt ik gewoon door
Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef gaai het volgende:
[..]
joepiedepoepiedejippiejaajee
![]()
wat voor baan?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar zou ik idd vanuit gaan jaHet is natuurlijk wel erg fijn voor ze dat jij voor ze wilt werken!
![]()
Joh! Wat ontzettend cool !quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijn![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
[..]
Joh! Wat ontzettend cool !![]()
Ik zal even aan je denken volgende week....![]()
Ik hoop dat je me volgende week woensdag echt kunt feliciterenquote:
Okeej dan....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat valt dan niet te vergeten. Mezelf kennende post ik wel net voor ik ga dat jullie allemaal de fingers crossed moeten houden
(at gunpoint
)
quote:
tegenwoordig wel ja..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef CarDani het volgende:
Spannend !!!
je bent al een heel eind als je op gesprek mag komen.![]()
heb je wel eens gesolliciteerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja..
zal ik jullie eens wat vertellen... ik ben nog nooit afgewezen!
hehequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
ik ben in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Net in Heerlen was een of andere idioot in t-shirt zonder mouwen
Dacht zeker stoer te zijn.
Of hij was van de wereld.
Ik ben ook in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik ben in Heerlen geboren![]()
niet opgegroeid verder of zo
hoe gaat het hier![]()
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompjequote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook in Heerlen geboren
En woon in Brunssum.
Het is hier rustig. En veel nep-gangsters die hun imago van tmf kopieren. Van die kinderen van 16-20 die denken stoer te zijn![]()
Ik was voor de gein eens aan het letten op kleding ook, schijnt bij die jongeren erg belangrijk te zijn. Schoeisel en kleding. Mij interesseert dat geen ene ruk meer.
Al loop ik met een vuilniszak als het ware, maar ik koop wel degelijke kleding maar er hoeft geen merk op te staan. Merk-kleding is sowieso zinloos en te duur. En vaak niet eens van hoogstaande kwaliteit.
Maar goed, zo ben ik ook geweest vroeger.
Soms als ik over straat loop, voel ik me echt volwassenMaar dan ga ik ook richting de 30. Maar goed, je ziet steeds vaker de jonge generatie rondlopen op straat. Alsof de 30 plussers binnen blijven meer.
Inderdaad toevalligquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompje
enne, mijn ouders en ik hebben ook een jaar in Brunssum gewoond. Mijn moeder komt oorspr uit R'dam en m'n vader uit Italië
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel sterkte gewenst aan haar
Ik zit ff in een dip...kan gebeuren..maar niet lang meer, ik ga gewoon door![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dank je...
Ook een trein heeft even tijd nodig om stil te staan
Een rubberboom met kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef vamperotica het volgende:
Update van de zoessie....
ze ligt na diverse misprikken weer aangesloten... Andere arts, ihm.... die wil een soort buisje in dr been om t vocht af te tappen of zoiets... maar daar hoortze morgen meer van... En ze heeft kiespijn.
waarschijnlijk gewoon een "evenindegatenhoudenontstekingkje"quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een rubberboom met kiespijn![]()
Ik neem maar aan de de kiespijn niet aan haar zieke achterpootje gerelateerd is?
hahah... Ik heb t gevoel dat dat 1 van de weinige dingen is die nog wel werkt bij mijn autootje...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, tochquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zal ik morgen oppassen met naar me werk rijden
Geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, toch![]()
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wélquote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk
![]()
ens zijn stoer
maar denk niet dat ik Gaai tegen kom op de ijselallee
hint hint HINTquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef gaai het volgende:
[..]
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wél![]()
Shorty zit op speciaal schooltje dus ik ben met de auto zo'n 10 minuten onderweg, op de fiets een minuutje of 20 ( zonder tegenwind )....dit in tegenstelling tot die lange, die zit op 2 minuten lopen op school![]()
Zo oneerlijk allemaal........![]()
kom ik helaas niet langsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef gaai het volgende:
[..]
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wél![]()
Shorty zit op speciaal schooltje dus ik ben met de auto zo'n 10 minuten onderweg, op de fiets een minuutje of 20 ( zonder tegenwind )....dit in tegenstelling tot die lange, die zit op 2 minuten lopen op school![]()
Zo oneerlijk allemaal........![]()
..... (vul teleurgestelde krachtterm in naar keuze)quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom ik helaas niet langsen met de files in zwolle de laatste dagen denk ik ook niet dat me baas blij zal zijn met mijn omweg
Gewoon iets vroeger van huis weg gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom ik helaas niet langsen met de files in zwolle de laatste dagen denk ik ook niet dat me baas blij zal zijn met mijn omweg
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef gaai het volgende:
[..]
..... (vul teleurgestelde krachtterm in naar keuze)![]()
Jah, da's ook zo wat hè......ze worden toch wel tussen 8:15 en 8:30 op school verwacht.......vanaf de Zwartewaterallee is het nog maar een piepeindje rijden naar school..... dan heb ik het grootste gedeelte al gefietst.......quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe laat moeten ze er zijn dan?
Jaaa, hij's wel lief, hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Jah, da's ook zo wat hè......ze worden toch wel tussen 8:15 en 8:30 op school verwacht.......vanaf de Zwartewaterallee is het nog maar een piepeindje rijden naar school..... dan heb ik het grootste gedeelte al gefietst.......![]()
Ach het idee was leuk en je hebt er iig tóch even over nagedacht........![]()
![]()
Neej, er zit niks anders op dan gewoon toegeven dat je een zak bent en vervolgens iets hééééél liefs doenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben echt een ongelofelijke klootzak.. liz moest vandaag afrijden en ik ben het gewoon vergeten!
dat leg je niet uit!
maar ze is wel geslaagd
jaaa, extra lief om het echt heel erg goed te maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej, er zit niks anders op dan gewoon toegeven dat je een zak bent en vervolgens iets hééééél liefs doen![]()
Je was natuurlijk heel lief en schuldbewust. Dat helptquote:Op maandag 6 maart 2006 18:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ze was niet zo boos :pviel allemaal weer mee
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je was natuurlijk heel lief en schuldbewust. Dat helpt
O ja, dat nieuwe icoontje. Maar dan staan we wel altijd onderaan bij de slotjes. Daar vergeten veel mensen te kijken. Zal best even wennen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben weg....
Lekker tv kijken.
Vergeten jullie niet het nieuwe icoon te gebruiken bij het volgende topic
In med staat welk icoon je moet gebruiken
Dag
Misschien dat ik nog ergens anders ff ga kijken op fok!
Maar denk het niet.
Die staat nog ongelezen in m'n kast.....bij de rest van m'n 'nog-te-lezen' boeken.....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:JEEEJ heb net het juvenalis dilemma uitgelezen
leuk boek
Gouden tip.......quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zet ze op alfabetische volgorde en begin bij"a"
quote:
Ik vond het maar een rare dag vandaag.quote:
...mja.... ik ook wel.... erg.. rusteloos... zoveel ideen en gedachtes in me hoofd... beetje moeite met ze rangschikken en prioriteiten toekennen e.d.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het maar een rare dag vandaag.
neeej ik kan dat denk ik ook nietmeer hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:05 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......![]()
Ik ben kapót......40minuten fietsen als je't niet bent gewend.....'s ochtends.....op een nuchtere maag........ik ben een mietje![]()
Maar het is hééérlijk weer !![]()
Wordquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
Fietsen sucks
Ontvoerd door een misselijkmakende koppijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:56 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....
Iedereen ingesneeuwd vannacht?
of ontvoerd door aliens?
Of heeft er iemand met mijn klokken, wekkers en telefoon geknoeid en is het stiekum midden in de nacht?
Word?quote:
Ja, ik denk ik doe de 'stoere-neger-speak'........quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ontvoerd door een misselijkmakende koppijn![]()
Moet er binnenkort ook aan geloven denk ik.... En ik heb niet eens een fiets...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:05 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......![]()
Ik ben kapót......40minuten fietsen als je't niet bent gewend.....'s ochtends.....op een nuchtere maag........ik ben een mietje![]()
Maar het is hééérlijk weer !![]()
Sorry... past niet bij je. Je bent toch een bountyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik doe de 'stoere-neger-speak'........![]()
zonder succes, blijkt.....![]()
Ik heb ook alleen maar junkybikesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Moet er binnenkort ook aan geloven denk ik.... En ik heb niet eens een fiets...
Tenminste... niet 1 waar ik ook veilig kinderen op mee kan slepen!
Doe eerst een paar gouden kettingen on en laat een gouden tand zetten. Doe dan een hotpants aan en ga naar een bubblingparty. Misschien werkt hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik doe de 'stoere-neger-speak'........![]()
zonder succes, blijkt.....![]()
Neej ik weet het......er trapt nooit iemand in, eigenlijk........quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sorry... past niet bij je. Je bent toch een bounty![]()
Aaaaargh!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe eerst een paar gouden kettingen on en laat een gouden tand zetten. Doe dan een hotpants aan en ga naar een bubblingparty. Misschien werkt het
(heb ooit met een oude antilliaanse tante van me naar een videoband van zo'n party zitten kijken. Heb me halfdood gelachen om haar luidruchtige commentaren. Moet ik nu opeens aan denken)
Mijn EW-tje doet het ook wel eens na. Voor de grap. Past ook niet bij hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej ik weet het......er trapt nooit iemand in, eigenlijk........![]()
![]()
Ach..... valt best wel mee. Als je maar zorgt dat je ruim voor het einde (met alle drama's) weg bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:21 schreef gaai het volgende:
[..]
Aaaaargh!
Ben ooit wel's op zo'n fuifje geweest........heb me zelden zó niet op m'n plaats gevoeld.......![]()
Ow ja, dat kan ik ook goed......wat vooral leuk is om een fries accent te doen ( als negerin zijnde dan hè ) ....die blik van mensen....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben best goed in spraakpatronen overnemen
ik kan ook vloeiend schots en iers. heeerlijk taaltje is dat
verder spreek ik ook plat enzo dus denk dat ik Z-A ook snel onder de knie krijg
Aye..... kan die taal niet uitstaan. De enige van wie ik dat kon hebben was MaGogo, mijn zeer antieke Afrikaanse "moeder" . Die vroeger bij de boeren opgegroeid was op de boerderij en het dus vloeiend sprak. Vooral als ze de kinderen kwam uitfoeteren. Ze kon geweldig schelden in het Afrikaans. Gewoon eigenlijk omdat dergelijke scheldwoorden in het Xhosa niet voorradig warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow ja, dat kan ik ook goed......wat vooral leuk is om een fries accent te doen ( als negerin zijnde dan hè ) ....die blik van mensen....![]()
Zuid Afrikaans wil ik ook nog eens goed leren......dat vind ik echt een gewéldig taaltje![]()
Jaaaa, zat 3 weken tussen de Schotten en het was er. Maar ook daar is best veel verschil tussen de regio'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben best goed in spraakpatronen overnemen
ik kan ook vloeiend schots en iers. heeerlijk taaltje is dat
verder spreek ik ook plat enzo dus denk dat ik Z-A ook snel onder de knie krijg
We leven nogquote:
Nog wel.....quote:
quote:
freaky shit ... maar wat zag jij dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jeej
een exvriendin van me heeft last van entiteiten in huis![]()
Lekker, eerst waren het 2 kinderen die er zaten, die zijn weg nu. en nu vroeg ze aan me wat zie je als je aan mijn huis denkt... ik zeg nou zus en zo..
okee bedankt voor de bevestiging. Wederom een kwestie van exact hetzelfde zien (en dat terwijl ik op mijn werk zit) echt heel freaky.
Bovendien ook zo raar. als zij last heeft van een entiteit in huis dan ruikt ze sigarenrook in de gang. en dat terwijl zij geen sigaren rookt en haar beide buren ook niet.
Iemand daar wel eens van gehoord?
Exact hetzelfde als zij, een lang figuur, rond de 1,92m (zij omschreef het als 1.95) een mannelijk personage die door het huis bewoog. En het lullige was dat we elke keer exact konden vertellen waar het zich bevond.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
freaky shit ... maar wat zag jij dan?
scarry shitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Exact hetzelfde als zij, een lang figuur, rond de 1,92m (zij omschreef het als 1.95) een mannelijk personage die door het huis bewoog. En het lullige was dat we elke keer exact konden vertellen waar het zich bevond.
We gingen elkaar dus een beetje uithoren, waar zit het nu? daar en daar, ja dat denk ik ook en nu? daar , ja inderdaad.
nja heel bizar in elk gevalen ik wist dus niet dat ik dat kon van afstand, maarja blijkbaar wel dus
En ja tis al een oud huis, staat in oud mathenesse dus al 50-60 jaar oud minstens.
Een grote troost. Wij leven allemaal nog en die entiteiten warschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jeej
een exvriendin van me heeft last van entiteiten in huis![]()
Lekker, eerst waren het 2 kinderen die er zaten, die zijn weg nu. en nu vroeg ze aan me wat zie je als je aan mijn huis denkt... ik zeg nou zus en zo..
okee bedankt voor de bevestiging. Wederom een kwestie van exact hetzelfde zien (en dat terwijl ik op mijn werk zit) echt heel freaky.
Bovendien ook zo raar. als zij last heeft van een entiteit in huis dan ruikt ze sigarenrook in de gang. en dat terwijl zij geen sigaren rookt en haar beide buren ook niet.
Iemand daar wel eens van gehoord?
Coole avatar, DV.quote:
Thank youquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Coole avatar, DV.
Wisselend en zonnig. Past beter bij je dan een stilstaand beeld.
Ik moet eerst ff bijkomen, ben nog niet wakker helemaal en dan lees ik moeilijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef CarDani het volgende:
Doe me een lol en lees dit eens: Puppie en moederleed Noodkreet
Ik heb dit topic geopend en ik wil dat zoveel mensen dit zien en lezen.
Ik niet, misschien krijg je een griepjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me de laatste 2 dagen al raar..... een vreemde spanning in mijn hoofd..en in mijn lichaam... ben heeeel energiek (toch voel ik me moe) het lijkt een beetje of ik niet helemaal ik ben zeg maar...
fucking vreemd... meer mensen last van?
11 is al behoorlijk "oud" hoewel ik van een jochie in de buurt gehoord had dat zijn hondje 23 was gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
onze pup komt gewoon van een boerderijheel lief beestje ...... hij trouwens al 11
en krijgt last van zijn gewrichten
*meld*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik voel me de laatste 2 dagen al raar..... een vreemde spanning in mijn hoofd..en in mijn lichaam... ben heeeel energiek (toch voel ik me moe) het lijkt een beetje of ik niet helemaal ik ben zeg maar...
fucking vreemd... meer mensen last van?
Zooooo walgelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef CarDani het volgende:
Doe me een lol en lees dit eens: Puppie en moederleed Noodkreet
Ik heb dit topic geopend en ik wil dat zoveel mensen dit zien en lezen.
Toen ik voor het laatst voelde had ik nog geen beginnende veren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Het vogelgriep virus zal het niet zijn...
Niet ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst voelde had ik nog geen beginnende veren.
En ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren een documentaire gezien over de piramide van Cheops, wat een werk was datHoe ze dat hebben opgebouwd
Er is altijd een of ander risico natuurlijk...maar goed, de kans er een steen vanuit de hemel naar beneden valt is er ook. En zo is er altijd wel een kleine kans op het een of ander.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef CarDani het volgende:
Bedankt allen voor de aandacht in ieder geval.
Vogelgriep.....ik vind het maar eng hoor. Ik durf nu niet met de kleine door het park omdat daar tamme wilde ganzen zitten.
Ging gewoon over het bouwen en dat het zoveel werk was en dat die mensen met weinig middelen toch het resultaat hadden neergezet zoals het werd neergezet. Met koper werden die blokken steen gehakt en om de 100 slagen moest het koper worden bijgeslepen en 6 miljoen ton werd gebruikt. Maar dat is ook via google te achterhalen allemaal. Het was ook meer een soort film. Film & documentaire tegelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ?
Welk verhaaltje hebben ze er deze keer opgeplakt ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ?
Welk verhaaltje hebben ze er deze keer opgeplakt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |