Ik dacht dat jij een man was?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik zit nog wel vol striemenheb weer eens taekwondo gedaan
en dat voel je
van teakwondo krijg je ook striemenquote:
AH....ik dacht alquote:Op maandag 6 maart 2006 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van teakwondo krijg je ook striemen
nee had me outfit niet bij me dus heb met blote borst gedaanquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier is weer een leuk mens![]()
mooie avatar Droompje
Hey barb.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hier is weer een leuk mens![]()
mooie avatar Droompje
Ehm.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:37 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hey barb.
heb jij zwangerschapsstriemen?![]()
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:38 schreef gaai het volgende:
Neeeeeee.....niet weer een sneeuwstorm![]()
Als het vanmiddag maar weer ophoudt......ik moet shorty nog weer van school halen![]()
Ow en als iemand nog een potje 'zin' over heeft.....ik moet nog boodschappen doen en mijn zin is op..........![]()
Hier vanochtend ook.......'k was vol goeie moed en m'n potje 'zin' was ook nog vol.........quote:
Ah, gelukkig, weer een deelgenootquote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm.
Die had ik al toen ik nog geeneens zwanger was![]()
(afvallen/aankomen)
quote:
Werk je in Zwolle dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]JAAAA ik zie het ook!
wil niet weer ingesneeuwt zitten in zwolle![]()
Welkom bij het clubje....quote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ehm.
Die had ik al toen ik nog geeneens zwanger was![]()
(afvallen/aankomen)
quote:
Ja. Alleen we kunnen niet van die leuke heupbroeken aanquote:
Dat doe ik lekker wel.....( ze zitten zo lekker ) ....alleen heb ik er wel altijd een langere trui/t-shirt bij aan.....geen blote-buik-geneuzel voor mijquote:Op maandag 6 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja. Alleen we kunnen niet van die leuke heupbroeken aan![]()
Wanneer zijn die krengen nou eens uit de mode?
quote:
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik heb ook cellulite :S
maar dat is sinds ik een stuk ben afgevallen stukken minder geworden!
alleen tsja, nu word ik weer dikker (plaatselijk)![]()
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.quote:
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....quote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm ik zag bij Yves Rocher zo cellulites crémepje. Zou die helpen?
Tjee.....zou het?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker wandelen met de kleine. Alleen niet door het park, want daar zitten ganzen en ik vind het toch wel eng die vogelgriep.![]()
Dat is pure gedachtenkracht......quote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....
Zit echt in je cellen vastgespijkerd geloof ik
Het is geloof wel bewezen dat het met sommige crèmes minder kan worden
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat is pure gedachtenkracht......![]()
We zitten hier in Truth tenslotte![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat is pure gedachtenkracht......![]()
We zitten hier in Truth tenslotte![]()
Ja, je kan ze afbreken met zo'n ozonbehandeling (warmtebaden). Maar die behandelingen zijn niet te betalen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Cellulite gaat nooit weg voor zover ik weet.....
Zit echt in je cellen vastgespijkerd geloof ik
Het is geloof wel bewezen dat het met sommige crèmes minder kan worden
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 10:01 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, je kan ze afbreken met zo'n ozonbehandeling (warmtebaden). Maar die behandelingen zijn niet te betalen.
Met oefeningen kan je ze ook wel wegkrijgen.![]()
Veel cellulitis kan leiden tot spataders.![]()
gelukkig heb ik het nog niet.maar elke vrouw krijgt het toch?
Ja, maar er ligt veel ganzenpoep. Straks rij ik er doorheen met de wagen. Brr ik ben er toch wel huiverig voor.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
die ganzen vliegen ook over je huis heen
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het alquote:Op maandag 6 maart 2006 09:59 schreef CarDani het volgende:
[..]
heb je die wel eens geprobeerd? Hij is wel duur.![]()
Ja, weinig grapefruit en peulvruchten. En veel beweging. Nou heb ik met het eerste niet zo veel problemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het al) en ik heb begrepen dat een crème die je óp je huid smeert daar niets aan kan veranderen.......eetgewoonten veranderen schijnt beter te helpen.....
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijk)
Gaan we nu op die tour?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, standje stoel. Goed voor je billuh....![]()
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer etenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef gaai het volgende:
[..]
Nee, maar cellulite zit op celniveau......( de naam zegt het al) en ik heb begrepen dat een crème die je óp je huid smeert daar niets aan kan veranderen.......eetgewoonten veranderen schijnt beter te helpen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |