Ha Metroquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De vrouw is een beetje verkoudenmaar she'll live
![]()
ey eyquote:
ik vind het altijd erg schattig van jou dat je altijd even reageertquote:
neequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg schattig van jou dat je altijd even reageert![]()
Vrouwen.........quote:Op maandag 6 maart 2006 12:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee
Ik mocht d'r niet zoenen omdat ze bang was dat ik ziek zou worden
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Vrouwen.........![]()
Ik begrijp het wel.....mannen zijn altijd zóveel zieliger als ze ziek zijn, dat vrouwen dat koste wat kost willen voorkomen....![]()
Hey! De uitzondering op de regel.......quote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!![]()
mijn pappa wel!die is echt een mietje
zo dan is dat ook weer duidelijk
quote:
ik vind het juist aardig en heel attentquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het kan ook snel op je zenuwen gaan werken
dat is idd vaak het geval jaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
Vrouwen.........![]()
Ik begrijp het wel.....mannen zijn altijd zóveel zieliger als ze ziek zijn, dat vrouwen dat koste wat kost willen voorkomen....![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind het juist aardig en heel attent![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:25 schreef nokwanda het volgende:
Haaaa, eindelijk bericht.... kan volgende week woensdag op gesprek komen voor het uiteindelijke gesprek voor DE baan.![]()
Haaaa, eindelijk bericht.... kan volgende week woensdag op gesprek komen voor het uiteindelijke gesprek voor DE baan.![]()
Ik neem aan dat ik dan een verpletterende indruk ga maken en het dan wel hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 12:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus het laatste gesprek? En weet je of je dan ook gelijk uitsluitsel krijgt?
daar zou ik idd vanuit gaan jaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dan een verpletterende indruk ga maken en het dan wel hoor![]()
![]()
![]()
Ik kruip pas mijn bed in als ik half dood benquote:Op maandag 6 maart 2006 12:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan heeeeeeeeeeeeeel veel van mij zeggen! maar ik ben geen mietje als ik ziek ben!![]()
mijn pappa wel!die is echt een mietje
zo dan is dat ook weer duidelijk
ik stop alleen met lopen als ik om de 30 min over me nek gaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kruip pas mijn bed in als ik half dood benhehe, dus hoge koorts ofzo anders loopt ik gewoon door
Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef gaai het volgende:
[..]
joepiedepoepiedejippiejaajee
![]()
wat voor baan?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar zou ik idd vanuit gaan jaHet is natuurlijk wel erg fijn voor ze dat jij voor ze wilt werken!
![]()
Joh! Wat ontzettend cool !quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijn![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
[..]
Joh! Wat ontzettend cool !![]()
Ik zal even aan je denken volgende week....![]()
Ik hoop dat je me volgende week woensdag echt kunt feliciterenquote:
Okeej dan....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat valt dan niet te vergeten. Mezelf kennende post ik wel net voor ik ga dat jullie allemaal de fingers crossed moeten houden
(at gunpoint
)
quote:
tegenwoordig wel ja..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef CarDani het volgende:
Spannend !!!
je bent al een heel eind als je op gesprek mag komen.![]()
heb je wel eens gesolliciteerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja..
zal ik jullie eens wat vertellen... ik ben nog nooit afgewezen!
hehequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
ik ben in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Net in Heerlen was een of andere idioot in t-shirt zonder mouwen
Dacht zeker stoer te zijn.
Of hij was van de wereld.
Ik ben ook in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik ben in Heerlen geboren![]()
niet opgegroeid verder of zo
hoe gaat het hier![]()
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompjequote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook in Heerlen geboren
En woon in Brunssum.
Het is hier rustig. En veel nep-gangsters die hun imago van tmf kopieren. Van die kinderen van 16-20 die denken stoer te zijn![]()
Ik was voor de gein eens aan het letten op kleding ook, schijnt bij die jongeren erg belangrijk te zijn. Schoeisel en kleding. Mij interesseert dat geen ene ruk meer.
Al loop ik met een vuilniszak als het ware, maar ik koop wel degelijke kleding maar er hoeft geen merk op te staan. Merk-kleding is sowieso zinloos en te duur. En vaak niet eens van hoogstaande kwaliteit.
Maar goed, zo ben ik ook geweest vroeger.
Soms als ik over straat loop, voel ik me echt volwassenMaar dan ga ik ook richting de 30. Maar goed, je ziet steeds vaker de jonge generatie rondlopen op straat. Alsof de 30 plussers binnen blijven meer.
Inderdaad toevalligquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompje
enne, mijn ouders en ik hebben ook een jaar in Brunssum gewoond. Mijn moeder komt oorspr uit R'dam en m'n vader uit Italië
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel sterkte gewenst aan haar
Ik zit ff in een dip...kan gebeuren..maar niet lang meer, ik ga gewoon door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |