quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, standje stoel. Goed voor je billuh....![]()
Ja daagquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer eten![]()
Gewoon lange broek aandoen, zie je het ook nietquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
1 tip: nooit met je benen over elkaar gaan zitten! (ook niet helemaal wijd natuurlijk)
O jee...Barra krijgt weer zinquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm billen
ff wat anders weet 1 van jullie nog een leuk hotelletje om heen te gaan?
Ja, maar het vermindert vooral je portemonneequote:Op maandag 6 maart 2006 10:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Zijn daar geen wonder zalfjes voor?
Voor die cellulatities.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef CarDani het volgende:
[..]
Sinaasappelhuid. Geen sinaasappels meer eten![]()
Romantisch in een tent. Of in de autoquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mmm billen
ff wat anders weet 1 van jullie nog een leuk hotelletje om heen te gaan?
Nee dat bedoel ik niet: als je spataderen hebt (ik heb ze (nog) niet) dan vererger je het als je met je benen over elkaar zit. Dat is niet goed voor je bloedsomloop. Zo kun je het ook krijgen trouwens!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Gewoon lange broek aandoen, zie je het ook niet![]()
Hmmmm....zullen we naar zo'n modder/algenmaskerkuuroord gaan op kosten van truth?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daag![]()
En ik vind het meer olifantenhuidzo noemen ze het toch ook?
Alleen dan zonder die rimpels en niet zo stug![]()
hotelquote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef CarDani het volgende:
[..]
Romantisch in een tent. Of in de auto![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Hmmmm....zullen we naar zo'n modder/algenmaskerkuuroord gaan op kosten van truth?
Hebben we wel verdiend toch?![]()
![]()
Ja, is waar.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet: als je spataderen hebt (ik heb ze (nog) niet) dan vererger je het als je met je benen over elkaar zit. Dat is niet goed voor je bloedsomloop. Zo kun je het ook krijgen trouwens!
's ochtends hebben jullie toch een ODOL?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hotelmet bad!
en nee ik krijg geen zin het is maandag ochtendmijn "zin"spier slaapt nog
Ik dacht dat mannen juist 's-ochtends eh..... naja....lamaquote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hotelmet bad!
en nee ik krijg geen zin het is maandag ochtendmijn "zin"spier slaapt nog
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen juist 's-ochtends eh..... naja....lama![]()
Da's geen lama hoor. Da's een koequote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
Barra wil ook ff lekker trainen en daarna sauna-en!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef gaai het volgende:
Ja, ik ga even een rondje fitness doen en meteen daarna wat boodschapjes meenemen......
Ik heb iig al besloten dat er iets gehaald gaat worden voor het eten vanaaf......vanmiddag brainstormen met 'the gang' over wat het dan moet worden![]()
Waar maken jullie je zorgen om mbt heupbroeken?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef gaai het volgende:
[..]
Dat doe ik lekker wel.....( ze zitten zo lekker ) ....alleen heb ik er wel altijd een langere trui/t-shirt bij aan.....geen blote-buik-geneuzel voor mij![]()
Niet alleen mannenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:10 schreef CarDani het volgende:
[..]
koffie en in bed blijven liggenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet alleen mannen![]()
Als de wekker afgaat heb ik maar zin in een ding hoor
Op mijn kop welquote:Op maandag 6 maart 2006 10:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja daag![]()
En ik vind het meer olifantenhuidzo noemen ze het toch ook?
Alleen dan zonder die rimpels en niet zo stug![]()
Neu... Engels ontbijt. Eggs and sausagequote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
koffie en in bed blijven liggen
alleen in het weekend als ik uitgeslapen benquote:Op maandag 6 maart 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu... Engels ontbijt. Eggs and sausage![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen in het weekend als ik uitgeslapen ben
ey oprotten jij met die icon! ik wil winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik doe ook mee met de prijsvraag
Ik wilde eerst mijn lente-zomer icoon behouden maar dat kan 21 maart nog altijdDie x-box 360 is ff belangrijker
En de zon schijnt nu ook ineens
Let the sun shine
Give me that x-box
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga EW opstoken om voor de prijs te gaan. Hij wil dat ding wel hoor. En ik zal hem niet kopen
Ikke ga winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey oprotten jij met die icon! ik wil winnen
grapje hoor droomik gun hem jou ook
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet wel dat als je hem wint ik 2x per week op bezoek kom om te kunnen spelen he
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ikke ga winnen
Nee ik win hem of niet, dat is de vraag.
Maar goed, ik win een andere keer wel als ik hem nu niet win dus. Maar liever nu dus
Ik moet om 13:30 voor mijn twee-wekelijkse virus-scan en fire-wall zometeen. Krijg dan een middel in mijn lichaam gezet om gedachtes schoon te houdenMet een naald dus
![]()
Ik noem dat altijd de fire-wall. Tis niet altijd nodig maar nog een tijdje wel.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan mag je dat met EW regelen (mag ik bij jou komen spelen?
)
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik hem win mag je ook wel bij mij komen spelen hoor
en good luck met je firewall
Depakine is toch tegen epilepsie?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms is het pijnlijk en dan weer niet, ligt eraan hoe diep de naald gaat
Maar ik ben eraan gewend, in het begin was het op de tong bijten en nu niet meer.
Tis nog maar voor 1 jaar. En dan ga ik op 333 mg depakine verder.
6 pillen van 333
Zal ff de verpakking van depakine erbij nemen om volledig te zijn
Yepquote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Depakine is toch tegen epilepsie?
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
Maar toevallig zijn ze erachter gekomen dat het de stemming stabiel houdt, dus het hele denken en voelen en ervaren is hemels genot met het middel.
Bij het middel krijg je bloedwaardes die eens per half jaar opgenomen moeten worden.
Tussen de 40-100 moet de waarde zijn.
En ik zit meestal rond de 80-90. Laatste keer 78.
Dokter weet niet hoe het helemaal in elkaar zit. Dat moet ik nog uitleggen volgens hem
Als ik weet hoe het zit, mag ik het vertellen
ey dude hows life? hoest met de vrouw?quote:
quote:
quote:
waarom hebben jij en Droom dezelfde avatars?quote:
klik er maar eens opquote:Op maandag 6 maart 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom hebben jij en Droom dezelfde avatars?
heb het geprobeerd maar die site is geblokkeerd hier (ben op mijn werk)quote:Op maandag 6 maart 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klik er maar eens op![]()
we doen mee met een prijsvraag om een xbox360 te winnen
De vrouw is een beetje verkoudenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ey dude hows life? hoest met de vrouw?
jij dus ookquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De vrouw is een beetje verkoudenmaar she'll live
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |