Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 12:30 schreef gaai het volgende:
[..]
joepiedepoepiedejippiejaajee
![]()
wat voor baan?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
daar zou ik idd vanuit gaan jaHet is natuurlijk wel erg fijn voor ze dat jij voor ze wilt werken!
![]()
Joh! Wat ontzettend cool !quote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als assistent producer van een literair festival. 20 uur voorlopig. En laat dat nou net iets voor mij zijn![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef gaai het volgende:
[..]
Joh! Wat ontzettend cool !![]()
Ik zal even aan je denken volgende week....![]()
Ik hoop dat je me volgende week woensdag echt kunt feliciterenquote:
Okeej dan....quote:Op maandag 6 maart 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat valt dan niet te vergeten. Mezelf kennende post ik wel net voor ik ga dat jullie allemaal de fingers crossed moeten houden
(at gunpoint
)
quote:
tegenwoordig wel ja..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef CarDani het volgende:
Spannend !!!
je bent al een heel eind als je op gesprek mag komen.![]()
heb je wel eens gesolliciteerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja..
zal ik jullie eens wat vertellen... ik ben nog nooit afgewezen!
hehequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:40 schreef vamperotica het volgende:
jeuj Nokje!
ik ben in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Net in Heerlen was een of andere idioot in t-shirt zonder mouwen
Dacht zeker stoer te zijn.
Of hij was van de wereld.
Ik ben ook in Heerlen geborenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik ben in Heerlen geboren![]()
niet opgegroeid verder of zo
hoe gaat het hier![]()
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompjequote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook in Heerlen geboren
En woon in Brunssum.
Het is hier rustig. En veel nep-gangsters die hun imago van tmf kopieren. Van die kinderen van 16-20 die denken stoer te zijn![]()
Ik was voor de gein eens aan het letten op kleding ook, schijnt bij die jongeren erg belangrijk te zijn. Schoeisel en kleding. Mij interesseert dat geen ene ruk meer.
Al loop ik met een vuilniszak als het ware, maar ik koop wel degelijke kleding maar er hoeft geen merk op te staan. Merk-kleding is sowieso zinloos en te duur. En vaak niet eens van hoogstaande kwaliteit.
Maar goed, zo ben ik ook geweest vroeger.
Soms als ik over straat loop, voel ik me echt volwassenMaar dan ga ik ook richting de 30. Maar goed, je ziet steeds vaker de jonge generatie rondlopen op straat. Alsof de 30 plussers binnen blijven meer.
Inderdaad toevalligquote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Joh! Toevallig zeg....sorry Barra, ik heb nu ook overeenkomsten met Droompje
enne, mijn ouders en ik hebben ook een jaar in Brunssum gewoond. Mijn moeder komt oorspr uit R'dam en m'n vader uit Italië
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel sterkte gewenst aan haar
Ik zit ff in een dip...kan gebeuren..maar niet lang meer, ik ga gewoon door![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dank je...
Ook een trein heeft even tijd nodig om stil te staan
Een rubberboom met kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef vamperotica het volgende:
Update van de zoessie....
ze ligt na diverse misprikken weer aangesloten... Andere arts, ihm.... die wil een soort buisje in dr been om t vocht af te tappen of zoiets... maar daar hoortze morgen meer van... En ze heeft kiespijn.
waarschijnlijk gewoon een "evenindegatenhoudenontstekingkje"quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een rubberboom met kiespijn![]()
Ik neem maar aan de de kiespijn niet aan haar zieke achterpootje gerelateerd is?
hahah... Ik heb t gevoel dat dat 1 van de weinige dingen is die nog wel werkt bij mijn autootje...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, tochquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zal ik morgen oppassen met naar me werk rijden
Geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |