quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Dank je...
Ook een trein heeft even tijd nodig om stil te staan
Een rubberboom met kiespijnquote:Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef vamperotica het volgende:
Update van de zoessie....
ze ligt na diverse misprikken weer aangesloten... Andere arts, ihm.... die wil een soort buisje in dr been om t vocht af te tappen of zoiets... maar daar hoortze morgen meer van... En ze heeft kiespijn.
waarschijnlijk gewoon een "evenindegatenhoudenontstekingkje"quote:Op maandag 6 maart 2006 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een rubberboom met kiespijn![]()
Ik neem maar aan de de kiespijn niet aan haar zieke achterpootje gerelateerd is?
hahah... Ik heb t gevoel dat dat 1 van de weinige dingen is die nog wel werkt bij mijn autootje...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef gaai het volgende:
Hòòòòòòòi![]()
Ik ga even de auto bij de garage droppen....thermostaat is stuk![]()
Betekent dat ik morgen ófwel shorty thuishoud als er weer een sneeuwstorm woedt óf dat ik hem op de fiets moet brengen.......
Nou ja.....iig zit ik daarná wel weer lekker warm in m'n autootje![]()
foto?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, tochquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan zal ik morgen oppassen met naar me werk rijden
Geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef vamperotica het volgende:
Help....
mn beeld wordt hoe langer hoe roziger...
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je ogen openhoeden om Gaai met shortykuiken te detecteren en een lift te geven, toch![]()
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wélquote:Op maandag 6 maart 2006 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk
![]()
ens zijn stoer
maar denk niet dat ik Gaai tegen kom op de ijselallee
hint hint HINTquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef gaai het volgende:
[..]
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wél![]()
Shorty zit op speciaal schooltje dus ik ben met de auto zo'n 10 minuten onderweg, op de fiets een minuutje of 20 ( zonder tegenwind )....dit in tegenstelling tot die lange, die zit op 2 minuten lopen op school![]()
Zo oneerlijk allemaal........![]()
kom ik helaas niet langsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef gaai het volgende:
[..]
IJsselallee........neh dat is een beetje om.....Zwartewaterallee wél![]()
Shorty zit op speciaal schooltje dus ik ben met de auto zo'n 10 minuten onderweg, op de fiets een minuutje of 20 ( zonder tegenwind )....dit in tegenstelling tot die lange, die zit op 2 minuten lopen op school![]()
Zo oneerlijk allemaal........![]()
..... (vul teleurgestelde krachtterm in naar keuze)quote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom ik helaas niet langsen met de files in zwolle de laatste dagen denk ik ook niet dat me baas blij zal zijn met mijn omweg
Gewoon iets vroeger van huis weg gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom ik helaas niet langsen met de files in zwolle de laatste dagen denk ik ook niet dat me baas blij zal zijn met mijn omweg
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:53 schreef gaai het volgende:
[..]
..... (vul teleurgestelde krachtterm in naar keuze)![]()
Jah, da's ook zo wat hè......ze worden toch wel tussen 8:15 en 8:30 op school verwacht.......vanaf de Zwartewaterallee is het nog maar een piepeindje rijden naar school..... dan heb ik het grootste gedeelte al gefietst.......quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoe laat moeten ze er zijn dan?
Jaaa, hij's wel lief, hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Jah, da's ook zo wat hè......ze worden toch wel tussen 8:15 en 8:30 op school verwacht.......vanaf de Zwartewaterallee is het nog maar een piepeindje rijden naar school..... dan heb ik het grootste gedeelte al gefietst.......![]()
Ach het idee was leuk en je hebt er iig tóch even over nagedacht........![]()
![]()
Neej, er zit niks anders op dan gewoon toegeven dat je een zak bent en vervolgens iets hééééél liefs doenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben echt een ongelofelijke klootzak.. liz moest vandaag afrijden en ik ben het gewoon vergeten!
dat leg je niet uit!
maar ze is wel geslaagd
jaaa, extra lief om het echt heel erg goed te maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Neej, er zit niks anders op dan gewoon toegeven dat je een zak bent en vervolgens iets hééééél liefs doen![]()
Je was natuurlijk heel lief en schuldbewust. Dat helptquote:Op maandag 6 maart 2006 18:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ze was niet zo boos :pviel allemaal weer mee
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je was natuurlijk heel lief en schuldbewust. Dat helpt
O ja, dat nieuwe icoontje. Maar dan staan we wel altijd onderaan bij de slotjes. Daar vergeten veel mensen te kijken. Zal best even wennen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben weg....
Lekker tv kijken.
Vergeten jullie niet het nieuwe icoon te gebruiken bij het volgende topic
In med staat welk icoon je moet gebruiken
Dag
Misschien dat ik nog ergens anders ff ga kijken op fok!
Maar denk het niet.
Die staat nog ongelezen in m'n kast.....bij de rest van m'n 'nog-te-lezen' boeken.....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:JEEEJ heb net het juvenalis dilemma uitgelezen
leuk boek
Gouden tip.......quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zet ze op alfabetische volgorde en begin bij"a"
quote:
Ik vond het maar een rare dag vandaag.quote:
...mja.... ik ook wel.... erg.. rusteloos... zoveel ideen en gedachtes in me hoofd... beetje moeite met ze rangschikken en prioriteiten toekennen e.d.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het maar een rare dag vandaag.
neeej ik kan dat denk ik ook nietmeer hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:05 schreef gaai het volgende:
Môgguh.......![]()
Ik ben kapót......40minuten fietsen als je't niet bent gewend.....'s ochtends.....op een nuchtere maag........ik ben een mietje![]()
Maar het is hééérlijk weer !![]()
Wordquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
Fietsen sucks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |