De ervaring leert dat ie wel vol komtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef gaai het volgende:
Een 'ouwehoer' met alleen een OP vin'k ook een beetje jammer.........![]()
![]()
Twijfel ik niet aanquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De ervaring leert dat ie wel vol komt
Morgen... tijdens kantooruren. Dan wordt het weer druk hier![]()
Ik ga ook zo. Is dat nou een verstandige film voor het slapen gaan? brrrrr.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:08 schreef gaai het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan![]()
Fokken in de baas' tijd.....
Ik nestel me in m'n bedje met m'n katjes en kijk nog even naar 'The hand that rocks the cradle' voor ik in slaap val......![]()
Tot morgen![]()
Haaiquote:
Was van plan om te gaan slapen meer een beetje gitaarmuziek is eigenlijk best welkomquote:
ik heb (gitaar)muziek aanquote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was van plan om te gaan slapen meer een beetje gitaarmuziek is eigenlijk best welkom
Ja, zie je.... daar ben ik van in slaap gevallenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef draculettetje het volgende:
smakelijk bak dromenvanger!
Ik ga er nu vandoor, dag allemaal tot over een week of 2![]()
Ik ben nooit klaar. Ik denk echt niet dat er een dag zal komen dat ik zal zeggen: zo, nu ben ik klaar. Ergens zal ik toch weer de kolder in mijn kop krijgen en vinden dat nu alles paars of groen of zebra of weet ik veel wat moet.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:38 schreef draculettetje het volgende:
hihihi daar was ik stiekem toch nog even,
wou gister nog tegen nok zeggen: dus jij bent kwa kleur in je huis misschien nog wel lang niet klaar, ofzoiets, alleen dingetje was vol enzo en ik ongeduldig en een wachtend bedje!
Ha maar nu heb ik het dan toch nog gezegd......
zou wel mooi zijn ha ha ha, maar denk ut nie,quote:Op maandag 6 maart 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als je thuis komt is het hele huis klaar.... slimme meid.
Zal wel lukken, thank you very much!!!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 08:50 schreef draculettetje het volgende:
smakelijk bak dromenvanger!
Ik ga er nu vandoor, dag allemaal tot over een week of 2![]()
kom je hier ook nog even kijken? en of helpen ha ha ha, moet ook nog appeltjesgroen en nog meer oranje en nog een onbekende kleurquote:Op maandag 6 maart 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nooit klaar. Ik denk echt niet dat er een dag zal komen dat ik zal zeggen: zo, nu ben ik klaar. Ergens zal ik toch weer de kolder in mijn kop krijgen en vinden dat nu alles paars of groen of zebra of weet ik veel wat moet.
als er leuke mensen daar zijn bij mij op zaal zal dat wel lukken......quote:Op maandag 6 maart 2006 08:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zal wel lukken, thank you very much!!!!!
Tot de volgende keer!!!
Have a nice time
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:56 schreef draculettetje het volgende:
goed nu moet ik nog rennen ook ha ha ha
daaaaag
Snurken rules. Met een redelijk ritme is het net een slaapliedje waarop ik heeeerlijk kan wegdrijven.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:00 schreef CarDani het volgende:
Ik heb tot 1 uur (zegge: ÉÉn uur !!!) wakker gelegen door dat gesnurk![]()
Nu heb ik een slaapstreep die waarschijnlijk een hele dag blijft zitten.![]()
Wist niet dat je naar het ziekenhuis moestquote:Op maandag 6 maart 2006 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als er leuke mensen daar zijn bij mij op zaal zal dat wel lukken......
Ha, zwarte poesquote:
Dat is een kreukel in mijn gezicht van het slapen.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Snurken rules. Met een redelijk ritme is het net een slaapliedje waarop ik heeeerlijk kan wegdrijven.
Slaapstreep? wazzda?
ooowww, zo'n ding waar ik de strijkbout voor gebruik. Dus jij volgt je eigen advies niet op. (robijntje)quote:Op maandag 6 maart 2006 09:06 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dat is een kreukel in mijn gezicht van het slapen.Die loopt nu verticaal van mijn linkeroog over mijn wang.
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowww, zo'n ding waar ik de strijkbout voor gebruik. Dus jij volgt je eigen advies niet op. (robijntje)
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:11 schreef CarDani het volgende:
[..]
erg he. Robijn werkt bij mij niet meer. Ik moet iets uitvinden waardoor ik het strak kan spannen.
Jaaaa, ik wil een FACELIFT![]()
Tis hier vandaag Klaagbaak, Barraquote:Op maandag 6 maart 2006 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Ach...valt nog meequote:Op maandag 6 maart 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik ook. Maar ik ben alleen niet bereid om zoveel pijn te lijden.
Heb soms het gevoel dat ik in 3 jaar tijd 10 jaar heb ingehaald. Tot mijn 31/32ste leek ik altijd piepjong. Toen kreeg ik knauw op knauw op knauw en toen was het afgelopen. Strijkbouttijd. Niet dat het daarvoor zo makkelijk was, maar het had alleen geen effect op mijn geizcht. Nu heb ik dus nog steeds het lijf dat ik op mijn 14de ook had maar alleen een oudere kop![]()
maar ik heb niets te klagen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |