quote:De tien kandidaten die dit voorjaar in Argentinië op zoek zullen gaan naar de mol zijn : Roderick Veelo (Radio 10),Geert Hoes (GTST), Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven), Peggy Vrijens (Costa), Frédérique Huydts (Meiden van de Wit), Milouska Meulens (Jeugdjournaal), Toine van Peperstraten (Studio Sport), Richard Groenendijk (Cabaretier), Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry), Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret). Dit betekent dat de huidige selectie kandidaten bestaat uit zes acteurs, drie kandidaten met journalistieke achtergrond en één cabaretier.
Wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie het ook eenquote:Het land van bestemming is deze keer het Zuid-Amerikaanse Argentinië. Argentinië is het land van uitgestrekte pampas en majestueuze bergen, versierders en machos, tango-dansers en charlatans, psychiaters en beroemde schrijvers. Anders dan andere Zuid-Amerikaanse landen is 85 % van de bevolking van Europese origine. Een van de meest sprekende symbolen van Argentinië is de legendarische Gaucho. Deze bijna mythische legende vertegenwoordigt het geïdealiseerde nationale karakter : onafhankelijk, dapper, loyaal en vrijgevig. Het Argentijnse woord voor een gift of aandenken is de gauchada. Deze gauchada was een stukje handwerk van de gaucho dat hij gedurende zijn lange tochten met zijn koeien over de pampas maakte. Een gauchada kon gemaakt zijn van leer, been, steen, kortom alles wat hij onderweg kon vinden. Het begrip gauchada staat tegenwoordig voor elk gebaar of gift, gegeven zonder dat er iets wordt terugverwacht.
Een deel van de opnames voor WIDM 2006 heeft plaatsgevonden in en rond Salta. Salta, gelegen in een uitgestrekte vruchtbare vallei, heeft nog veel van zijn koloniale sfeer behouden. De omgeving van Salta is dan ook het meest authentieke Andesgebied van Argentinië , met hoge bergtoppen, grote spierwitte zoutvlaktes en de dorre 'altiplano' (hoogvlakten), maar ook sinaasappelbossen en subtropische jungle. De oorspronkelijke Andescultuur is nog duidelijk herkenbaar in enkele oude inca-bouwwerken in de omgeving en in de kleurrijke indiaanse markt. Deze omgeving leent zich prima voor een grote variëteit aan molopdrachten. Zo start in Salta de spectaculaire treinreis el Tren a las Nubes. Deze 'treinrit door de wolken' voert vanuit Salta, dat gelegen is op ongeveer 1200 meter, naar een hoogte van meer dan 4200 meter.
Live is leukerquote:Op zondag 5 maart 2006 18:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je kunt het nakijken op www.wieisdemol.nl en ongetwijfeld ook bij www.uitzendinggemist.nl.
Dat vond ik ook al tegenvallen, hier valt zoveel moois van te makenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:41 schreef Liejannuh het volgende:
Geen mooie openingspost met wat achtergrondinformatie?
Ik vond het de vorige keer anders best leuk hoor...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:10 schreef cptmarco het volgende:
Toch blijft het jammer dat ze weer voor BN-ers gekozen hebbne...
Het viel inderdaad mee, maar met onbekenden vind ik het toch net wat leuker.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik vond het de vorige keer anders best leuk hoor...
Wat is het verschil dan?? Het spel blijft op zich hetzelfde toch..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Het viel inderdaad mee, maar met onbekenden vind ik het toch net wat leuker.
voor bn'ers is het te winnen geld wat minder belangrijkers dan voorde on'ers.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?? Het spel blijft op zich hetzelfde toch..
Ik ook!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb er weer zin an!
Ik heb altijd het idee dat BN"ers vinden dat ze leuk en slim over moeten komen en dat op tv komen belangrijker voor ze is dan het spel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan?? Het spel blijft op zich hetzelfde toch..
Dat is ook mijn grootste bezwaar bij BN-ers....quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef ItaloDancer het volgende:
- BN-ers zullen meer de neiging voelen zich te profileren in het programma, Wie Is De Mol is buiten een spel ook promotie/reclame voor henzelf.
Dat vond ik zo'n trieste actie...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
En die hulpmollen sloegen nergens op vorige keer.
Nederland 2, 20:30quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:18 schreef Eveli het volgende:
Maar hoe laat begint het nou? Misschien ook handig om in de OP de zetten, net als de zender. Anders moet het telkens gevraagd worden.
Die posters zijn leuk jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef Stratagem het volgende:
Toen ik gisteren op Nederland 2 de reclame zag voor 't programma begon het wel weer een beetje te kriebelen![]()
Ook leuk al die posters door het hele land!
Die posters gaven me juist een kriebelgevoel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef Stratagem het volgende:
Toen ik gisteren op Nederland 2 de reclame zag voor 't programma begon het wel weer een beetje te kriebelen![]()
Ook leuk al die posters door het hele land!
Ik zag er laatst een op het treinstation. Ik heb er geen foto van..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef MrManiak het volgende:
Posters? Heeft iemand een foto o.i.d. van die posters?![]()
Enigzins "gerestyled"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, 'nieuw'......
Ah, die tekeningen waren wel leuk vorige keer ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Bron: WieIsDeMol.com
Leuk die tekeningen weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Hij had het niet gekund.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Maja-de-bij het volgende:
Marc-Marie![]()
Het had toch wel erg leuk geweest als hij de mol was...
Yvonne vond ik wel zuigen als Mol...quote:
Waarschijnlijk niet, maar het had wel een stunt geweest.quote:
Ik ook, maar ik vond het zo doorzichtig, dat ik geloofde dat het gespeeld was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Yvonne vond ik wel zuigen als Mol...![]()
Ik ga het verklappen:quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
Nou, dan spijker ik mezelf nu alvast aan de bank vastBen zo benieuwd!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik ga het verklappen:En bedankt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Leuk die tekening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Goh, jij bent slim zeg....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja dat is al lang bekend, het lijkt me niet hetgene waar hij op doelt? Want ze schijnt maar een seconde ofzo in beeld te zijn, en dat is wel erg logisch dat zoiets nog niet eerder bij De Mol is gebeurd, aangezien Angela het al die tijd heeft gepresenteerd. Dat wat tussen die nutteloze spoiler tags staat is niet die "spectaculaire gebeurtenis die nog nooit eerder is voorgekomen bij Wie Is De Mol" hoor.
DAT was nou een grapje....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja dat is al lang bekend, het lijkt me niet hetgene waar hij op doelt? Want ze schijnt maar een seconde ofzo in beeld te zijn, en dat is wel erg logisch dat zoiets nog niet eerder bij De Mol is gebeurd, aangezien Angela het al die tijd heeft gepresenteerd. Dat wat tussen die nutteloze spoiler tags staat is niet die "spectaculaire gebeurtenis die nog nooit eerder is voorgekomen bij Wie Is De Mol" hoor.
Oud nieuws is geen nieuws!quote:
Hilarisch, werkelijk waarquote:
thanksquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Hilarisch, werkelijk waardaar kan menige Koefnoen-aflevering nog een puntje aan zuigen.
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:50 schreef Molline het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*best een beetje zenuwachtig is*
Het wordt op zaterdag (ned.2 22.35u) ook nog herhaaldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Sannydance het volgende:
Vanavond komt het, maar ook ik zal het moeten opnemen, ik heb namelijk danstraining vanavond.
Bedankt voor de tip, hoef ik het vanavond ook niet op te nemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:58 schreef Quispi het volgende:
[..]
Het wordt op zaterdag (ned.2 22.35u) ook nog herhaald![]()
Dat zou ik dan maar eens gaan doen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wie is de Mol nooit gevolgd, misschien maak ik daar dit seizoen een beginnetje mee.
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb er echt zin in. Is heerlijke tv. Vrijdagavond opnemen en zaterdagmorgen rond een uurtje of 11 nadat ik rustig ben wakker geworden vanuit mijn bed kijken.
Ben vrijdagavond trainen en daarna een biertje drinken. Waarschijnlijk zal het ook wel vrijdagnacht worden dat ik het kijk.quote:
Zoalng wil ik ook niet wachten, maar tenzij ik toevallig in de buurt van een Tv-toestel ga zijn vanavond (onwaarschijnlijk aangezien ik op kamp ga), zal het tot op z'n minst zondagavond duren voordat ik het ziequote:
Gisterenmiddag was Karel bij Hans Schiffers, op radio2 !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen was Karel de Graaf bij Giel Beelen en gaf de volgende hint in de vorm van een vraag:
hoe weten 3 kandidaten vanavond al voor de test dat zij niet naar huis hoeven?
Zou het kunnen zijn dat er nu misschien wel iemand in de eerste aflevering uitgeschopt wordt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
![]()
Ze krijgen vast een of ander dilemma voorgeschoteld: als we dit kiezen gebeurt er dit, als we zo kiezen gebeurt er dat. Misschien dat de groep er zo zelf de hand in heeft wie er als eerste af gaat vallen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat er nu misschien wel iemand in de eerste aflevering uitgeschopt wordt?
Omdat ze een vrijstelling verdiend hebben?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen was Karel de Graaf bij Giel Beelen en gaf de volgende hint in de vorm van een vraag:
hoe weten 3 kandidaten vanavond al voor de test dat zij niet naar huis hoeven?
Het duurt echt nog te lang.quote:
Can't wait.quote:
Ik heb volgens mij van alle seizoenen bij elkaar maar iets van 3 afleveringen gemistquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:23 schreef Biene het volgende:
Ik ga het ook eens volgen. En dan vanaf het begin...![]()
Ik kwam er steeds te laat achter, en als je het begin mist dan is er geen touw meer aan vast te knopen. Althans, is mijn ervaring. Dus, vanavond ga ik er eens goed voor zitten. Kijken of ik het nu wel ga snappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb volgens mij van alle seizoenen bij elkaar maar iets van 3 afleveringen gemist![]()
Bij mij ook absoluut George.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 nooit compleet gezien, maar daarna alles. Niet dat het helpt om te ontdekken wie de mol was, maar goed. Ik heb er zin an
Wie is eigenlijk jullie all-time mol? MijnesGeorge
. Als je achteraf zag hoe hij zn streken had uitgehaald (net doen alsof hij keihard aan het rennen was terwijl hij stilstond, deel van de pot ff snel in een prullenbak mieteren, klooien met het versnellingsapparaat) was hij wel geniaal
Ga je schamenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wie is de Mol nooit gevolgd, misschien maak ik daar dit seizoen een beginnetje mee.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Bij mij ook absoluut George.
Het favoriete seizoen voor mij, is het tweede seizoen in Schotland.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb geen idee wat het kan zijn, wellicht;quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Zeker wetenquote:
Elke zaterdag om 22:35 tot 23:35 uur op Ned. 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niemand die weet wanneer een herhaling is?
Kan ik ook al niet zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Elke zaterdag om 22:35 tot 23:35 uur op Ned. 2
OP
En anders op internet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kan ik ook al niet zienWat een tijden, in de ochtend is beter.
ik heb van de vorige wat afleveringen gezien dus wil eigenlijk wel eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
het is toch vooral voice-over werkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:18 schreef Jane het volgende:
Ik ben benieuwd...
Benieuwd ook hoe Karel het doet, want ik kan me er nog niks bij voorstellen.
kun je wel zolang zonder DF?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:24 schreef Eveli het volgende:
Nog een paar minuten!Ik ga alvast naar beneden....Veel plezier en tot spreeks hiero.
zou ik dus ook doen, zit je in ieder geval even zeker in het spelquote:
Daarvoor krijg je nu Richard Groenendaal.quote:
Die was echt hilarisch leuk ja vorig jaar...quote:
Richard is in het theater wel oké.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:44 schreef sooty het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je nu Richard Groenendaal.
De mol is Patrick Veelo.
Vorig jaar was de mol geen acteur van beroep.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was echt hilarisch leuk ja vorig jaar...
Er zitten wel een hoop potentiele mollen in hoor met al die acteurs: Liz Snoyink, Chris Tates, Frederique Huydts, Mary-Lou van Steenis, Peggy Vrijens en Geert Hoes... ze kunnen allemaal goed een rol spelen... misschien is daarom een ander juist wel de Mol
Yvon Jaspers heeft natuurlijk wel de nodige acteer-ervaringquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vorig jaar was de mol geen acteur van beroep.
Wat was ze een leuke mol trouwens![]()
daarom, en dat is ie normaal gesproken helemaal niet... of hij probeert opzichtig te Mollen en zo de aandacht af te leiden of is echt de Mol.... hij komt me niet echt over in de beeldenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toine is trouwens f*cking lekker arrogant
welke combi had je in gedachten dan? ik kan echt geen normaal stel bedenken eigenlijk... alhoewel Chris Tates niet zo moeilijk is in de omgang denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou er nou veel geneukt worden tijdens dit programma
Just a brainwavequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
welke combi had je in gedachten dan? ik kan echt geen normaal stel bedenken eigenlijk... alhoewel Chris Tates niet zo moeilijk is in de omgang denk ik
Hij ging er wel heel makkelijk overheen voor iemand met hoogtevrees.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Hoogtevrees faker was die in de oranjejas.
Verdacht.
En als iedereen zo denkt en de mol zit toch bij de tangodansers, kan ie lekker zn gang gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
Een mol zal er alles aan doen om een opdracht te verklooien, dus nooit vrijwillig een aantal dagen weg gaan uit de groep.
De tangodansers vallen dus al af als mol.
Persoonlijk, en je kan ze dus blijkbaar sparenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die jokers niet... zijn ze nu persoonlijk of voor de groep?
Ik ben het ook even kwijtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap die jokers niet... zijn ze nu persoonlijk of voor de groep?
Op die manier zit je over 4 weken met 83 verdachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef golfer het volgende:
Toine liet na nog even 2000 euro extra te verdienen voor de groep terwijl ie wist waar die lagen.
Verdachte nummer 2.
Je brengt het allemaal zo kill en serieusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:14 schreef golfer het volgende:
Toine liet na nog even 2000 euro extra te verdienen voor de groep terwijl ie wist waar die lagen.
Verdachte nummer 2.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op die manier zit je over 4 weken met 83 verdachten
Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond vorig jaar dat gekinnesin tussen die wijven zo leuk. Hoe heet ze... die GTST-Russin met nog iemand. En dat ze elkaar niet áán wilden kijken bij de reünie
Ja verdacht ja, maar als elke andere deelnemer denkt dat jij de mol bent, dan maak je dus een grote kans om verder te gaan.. kan dus ook gewoon een tactiek van hem zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Hoogtevrees faker was die in de oranjejas.
Verdacht.
dat vind ik dus ook... Geert kan goed de juiste mol hebben gehad maar door de jokers van anderen zijn uitgeschakeld...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leuke opening, maar de jokers vertiefen de boel een beetje
Scherp!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef niksan het volgende:
Geert komt terug, want in de intro zag ik een stukje van hem, die ik in deze aflevering niet ben tegengekomen![]()
Ik vermoedde dat Geert als eerste naar huis moestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Geert maakt zich al opzichtig verdacht
O ja!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Victoria Koblenko en Yvonne van den Hurk![]()
Karel doet het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
Karel is trouwens een waardige opvolger van Angela
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef niksan het volgende:
Geert komt terug, want in de intro zag ik een stukje van hem, die ik in deze aflevering niet ben tegengekomen![]()
Karel rulesquote:
Ik vond Angela eigenlijk steeds minder goed worden als presentatrice. Ze hóórt natuurlijk wel gewoon bij WIDM, maar Karel is idd heel goed. Het went.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
Karel is trouwens een waardige opvolger van Angela
Iemand in de intro stond met die jokers in zn klauwen, het KAN Geert geweest zijn, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo is
Chris lijkt me nu verdacht. In navolging van een Belgische reeks, zat ook de mol achter de afvaller om vervolgens zijn hand op diens schouder te leggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
Toine van Peperstraten is momenteel mijn favoriet.
Verder vind ik Frédérique en Chris ook wel aardig.
hoezo 5? er zijn toch wel meer afleveringenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef calvobbes het volgende:leukleukleuk
Fanatieke groep, Karel doet het wel oke (lekker hard). Dat worden nog 5 leuke weken.
Montagequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef Klare het volgende:
Chirs lei heel snel over die brug..... of ben ik nu paranoïde?
En wat was er nu nog nooit eerder gebeurd?
aan Mary Louquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Aan wie heeft Geert zijn jokers nu gegeven?
Hij had iets in zijn hand waarmee hij naar de camera zwaaide, het leek alsof hij in een helicopter zat of zoietsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo is
Het moet wennen.quote:
Die hoer uit Vrienden voor het Levenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Pardon?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die hoer uit Vrienden voor het Leven
Al zou ze rollend over de brug gaan, vertrouwen doe je iemand niet die moeilijk doet over zo'n opdrachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Mary-Lou was écht bang om over die brug te lopen !!
Ze ging kruipend over de brug !
Zeg toch genoeg?
Mary-Louquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen is in die andere groep wel iedereen elkaar aan het verdenken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was weer leuk.![]()
Al vind ik dat tangodansen maar stom.Gewoon 3/4 afleveringen niet bij de groep zijn.
![]()
Maar daar kan de mol iig niet bij zitten, dat zou helemaal dom zijn.
Zou het ook niet durvenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje jammer is dat de oversteek van de brug wat lang duurde.
Ik herinner mij een George al mol die geweldig goed kon faken dat ie hoogevrees hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Mary-Lou was écht bang om over die brug te lopen !!
Ze ging kruipend over de brug !
Zeg toch genoeg?
Ik weet het niet zeker, Mary-Lou?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef Airelle het volgende:
Wie verdacht Geert, Milouschka en nog iemand... ???
Karel doet het best oké.
Toine, Roderick en Liz zijn zeker door, zijn er toch drie of kan ik niet tellen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef teig het volgende:
als je naar die hint van karel van vanmorgen kijkt...
er zijn er drie zeker dt ze door gaan. Daar maak ik uit op dat dat de mol en twee anderen zijn. Lijt mij nu dus dat de mol of twan, of liz of roderick is.....
(misschien dat dit al gezegd is. Heb niet het hele topic doorgelezen)
Dat was echt goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik herinner mij een George al mol die geweldig goed kon faken dat ie hoogevrees had
Ze is een actrice ja,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Al zou ze rollend over de brug gaan, vertrouwen doe je iemand niet die moeilijk doet over zo'n opdracht![]()
mwoah, die spleten tussen de balken waren echt niet groot genoeg om tussendoor te lazeren. Ze zorgen echt wel dat het veilig is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef jessie het volgende:
En die brug vond ik eng. Je zal mijn motoriek hebben en struikelen
Ja dat kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |