bij Elise hoorde je "fur Elise" achterstevoren.... maar dat vind ik juist geen hints, té ver gezocht...quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
Dat vond ik vorig seizoen ook erg teleurstellend, die magere hints!
Hopen maar dat het dit jaar beter is.
In het seizoen met Nico werd er op een gegeven moment zelfs 'Nico is de Mol' gezegd als je een bepaald stukje achterstevoren speelde. Kijk, dat zijn hints!
Klopt, en daarom begon iedereen steeds verder te zoeken naar die hints, waardoor de voor de hand liggende hints over het hoofd werden gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
In het seizoen met Nico werd er op een gegeven moment zelfs 'Nico is de Mol' gezegd als je een bepaald stukje achterstevoren speelde. Kijk, dat zijn hints!
Jij begrijpt mequote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Maja-de-bij het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef Molline het volgende:
[..]
Jij begrijpt me![]()
@ P-etr-a: natuurlijk ga ik wel weer kijken, t' is tenslotte het mooiste programma ooit,
Ik hoop het ook.quote:hoop alleen dat het niet nog meer verkl**t gaat worden, daar ben ik wel bang voor.![]()
Richard Groenendijk, sorry...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:21 schreef MrManiak het volgende:
http://www.wieisdemol.org/wieisdemol/video/groenendijk3.rm
Wie is de Mol bij RTL Boulevard
net zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken de meeste BN-ers helegaar nie
Wat bedoel je? Woon je in Nederland of in België?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:22 schreef Molline het volgende:
Weet iemand of en wanneer de Mol in Belgie op tv komt? Of is dat nu bij een commerciele zender en kunnen we het hier niet ontvangen?
Nee dat is 100% zeker bevestigd door Woestijnvis, de Belgische producent die ook het programma oorspronkelijk bedacht heeft. In Vlaanderen zijn er maar drie series gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Yeahinho het volgende:
Maar het antwoord is blijkbaar simpel; er komt er geen meer?
voor de gemiddelde nederlanders zijn het meer N'ers dan BN'ers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Eveli het volgende:
Ja, Wie is de Mol!Alleen jammer dat het weer van die stomme BN'ers moeten zijn.
Ja de meeste wel, maar het feit dat het BN'ers zouden moeten zijn, vind ik toch een beetje jammer. Die BN'ers komen al in genoeg tv-shows, laat ook de niet-bekende mensen eens op tv komen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef dramslag het volgende:
[..]
voor de gemiddelde nederlanders zijn het meer N'ers dan BN'ers.
Ik bedoelde er verder niets mee hoor ....quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:55 schreef dutchheroin het volgende:
Heb er wel zin in hoor! BN'ers of geen BN' ers!
En dat gezeur over dat het in Belgie leuker is: de BBC zendt ook altijd mooiere documentaires uit. Pff! Get original!
Ze is in de leer geweest bij De Mol, case closedquote:Na het VWO volgde Peggy de Toneelacademie in Maastricht. Sinds haar afstuderen in 2000 speelt ze vast bij het theatergezelschap Els inc. onder leiding van Arie de Mol.
is die belgische serie ergens te bekiek'n? lijkt me wel leuke voorpretquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik bedoelde er verder niets mee hoor ....vind het alleen jammer dat we nu niet meer van twee walletjes kunnen eten, 2 Mol-series in een jaar is immers nog leuker ... en ik vind gewoon dat de Belgen het spannender in elkaar zetten
![]()
Nog een paar dagen wachten![]()
* Urquhart zapt naar shownieuwsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:42 schreef Sannydance het volgende:
dadelijk bij shownieuws op sbs een verslag van de perspresentatie van wie is de mol 2006
Ze zijn op tijd gestopt, toen het nog goed was. Niets erger dan een uitgemolken format (ook al heb je 't zelf bedacht).quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Molline het volgende:
Erg jammer (een Belg zou zeggen spijtig) dat de Mol in Belgie opgehouden is. Ik vond tot nu toe de Belgische Mol altijd leuker als de Nederlandse.
Wanneer herhaalt shownieuws of heeft iemand het opgenomen en kan het hier op worden gezet?quote:
Plz, iemand?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wanneer herhaalt shownieuws of heeft iemand het opgenomen en kan het hier op worden gezet?![]()
quote:Angela Groothuizen toch in WIDM
Groothuizen vorig jaar weggebonjourd bij de Avro en daardoor raakte ze ook haar 'kindje' Wie Is De Mol kwijt. Karel van de Graaf is haar opvolger geworden. Maar Evert Santegoeds heeft goed nieuws te melden voor de fans van het programma. Want in het nieuwe seizoen dat 10 maart begint, is Angela gewoon weer te zien. Dat vertelde hij bij Radio 538.
In de eerste aflevering is ze te zien als stewardess in het vliegtuig, waar ze Karel zijn ticket geeft. De kijker moet goed opletten, want voor deze het weet, zou Angela alweer uit beeld zijn.
Overigens is Groothuizen volgens Santegoeds gevraagd om zelf deel te nemen aan Wie Is De Mol, maar daar zou Angela weinig trek in hebben gehad.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen. Bovendien zou ze door haar jarenlange ervaring misschien veel te snel doorhebben wie de mol is, of hoe ze zichzelf het beste beschermt om maar te overleven.
Door de titel denk je dat ze weer de volgende WISDM'en weer gaat presenteren. Trouwens is het een hint dat stewardess gedoe? Want wat voor nut heeft het dan?quote:
Denk niet echt een hint, het is meer een leuk gebaar naar Angela toe denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Door de titel denk je dat ze weer de volgende WISDM'en weer gaat presenteren. Trouwens is het een hint dat stewardess gedoe? Want wat voor nut heeft het dan?![]()
Ze komen in ieder geval op wieisdemol.nl, dus ik neem aan ook op uitzendinggemist.nl.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Nuna het volgende:
Weet iemand of de afleveringen ook op www.uitzendinggemist.nl komen te staan? Dat zou namelijk er handig zijn
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze komen in ieder geval op wieisdemol.nl, dus ik neem aan ook op uitzendinggemist.nl.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |