Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb geen idee wat het kan zijn, wellicht;quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
Nou, dan spijker ik mezelf nu alvast aan de bank vastBen zo benieuwd!
![]()
Zeker wetenquote:
Elke zaterdag om 22:35 tot 23:35 uur op Ned. 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Niemand die weet wanneer een herhaling is?
Kan ik ook al niet zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Elke zaterdag om 22:35 tot 23:35 uur op Ned. 2
OP
En anders op internet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kan ik ook al niet zienWat een tijden, in de ochtend is beter.
ik heb van de vorige wat afleveringen gezien dus wil eigenlijk wel eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wie is de Mol nooit gevolgd, misschien maak ik daar dit seizoen een beginnetje mee.
het is toch vooral voice-over werkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:18 schreef Jane het volgende:
Ik ben benieuwd...
Benieuwd ook hoe Karel het doet, want ik kan me er nog niks bij voorstellen.
kun je wel zolang zonder DF?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:24 schreef Eveli het volgende:
Nog een paar minuten!Ik ga alvast naar beneden....Veel plezier en tot spreeks hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |