Enigzins "gerestyled"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:39 schreef Yeahinho het volgende:
Mja, 'nieuw'......
Ah, die tekeningen waren wel leuk vorige keer ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Bron: WieIsDeMol.com
Leuk die tekeningen weerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Hij had het niet gekund.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:33 schreef Maja-de-bij het volgende:
Marc-Marie![]()
Het had toch wel erg leuk geweest als hij de mol was...
Yvonne vond ik wel zuigen als Mol...quote:
Waarschijnlijk niet, maar het had wel een stunt geweest.quote:
Ik ook, maar ik vond het zo doorzichtig, dat ik geloofde dat het gespeeld was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Yvonne vond ik wel zuigen als Mol...![]()
Ik ga het verklappen:quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
Nou, dan spijker ik mezelf nu alvast aan de bank vastBen zo benieuwd!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik ga het verklappen:En bedankt hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Leuk die tekening.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:03 schreef MrManiak het volgende:
Pimp my Mol
btw...
[afbeelding]
Goh, jij bent slim zeg....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja dat is al lang bekend, het lijkt me niet hetgene waar hij op doelt? Want ze schijnt maar een seconde ofzo in beeld te zijn, en dat is wel erg logisch dat zoiets nog niet eerder bij De Mol is gebeurd, aangezien Angela het al die tijd heeft gepresenteerd. Dat wat tussen die nutteloze spoiler tags staat is niet die "spectaculaire gebeurtenis die nog nooit eerder is voorgekomen bij Wie Is De Mol" hoor.
DAT was nou een grapje....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja dat is al lang bekend, het lijkt me niet hetgene waar hij op doelt? Want ze schijnt maar een seconde ofzo in beeld te zijn, en dat is wel erg logisch dat zoiets nog niet eerder bij De Mol is gebeurd, aangezien Angela het al die tijd heeft gepresenteerd. Dat wat tussen die nutteloze spoiler tags staat is niet die "spectaculaire gebeurtenis die nog nooit eerder is voorgekomen bij Wie Is De Mol" hoor.
Oud nieuws is geen nieuws!quote:
Hilarisch, werkelijk waarquote:
thanksquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Hilarisch, werkelijk waardaar kan menige Koefnoen-aflevering nog een puntje aan zuigen.
Zenuwachtig?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:50 schreef Molline het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*best een beetje zenuwachtig is*
Het wordt op zaterdag (ned.2 22.35u) ook nog herhaaldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Sannydance het volgende:
Vanavond komt het, maar ook ik zal het moeten opnemen, ik heb namelijk danstraining vanavond.
Bedankt voor de tip, hoef ik het vanavond ook niet op te nemen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:58 schreef Quispi het volgende:
[..]
Het wordt op zaterdag (ned.2 22.35u) ook nog herhaald![]()
Dat zou ik dan maar eens gaan doen jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wie is de Mol nooit gevolgd, misschien maak ik daar dit seizoen een beginnetje mee.
Zolang kan ik niet wachtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef Stansfield het volgende:
Heb er echt zin in. Is heerlijke tv. Vrijdagavond opnemen en zaterdagmorgen rond een uurtje of 11 nadat ik rustig ben wakker geworden vanuit mijn bed kijken.
Ben vrijdagavond trainen en daarna een biertje drinken. Waarschijnlijk zal het ook wel vrijdagnacht worden dat ik het kijk.quote:
Zoalng wil ik ook niet wachten, maar tenzij ik toevallig in de buurt van een Tv-toestel ga zijn vanavond (onwaarschijnlijk aangezien ik op kamp ga), zal het tot op z'n minst zondagavond duren voordat ik het ziequote:
Gisterenmiddag was Karel bij Hans Schiffers, op radio2 !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen was Karel de Graaf bij Giel Beelen en gaf de volgende hint in de vorm van een vraag:
hoe weten 3 kandidaten vanavond al voor de test dat zij niet naar huis hoeven?
Zou het kunnen zijn dat er nu misschien wel iemand in de eerste aflevering uitgeschopt wordt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
Nou, dan spijker ik mezelf nu alvast aan de bank vastBen zo benieuwd!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |