Ze krijgen vast een of ander dilemma voorgeschoteld: als we dit kiezen gebeurt er dit, als we zo kiezen gebeurt er dat. Misschien dat de groep er zo zelf de hand in heeft wie er als eerste af gaat vallen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat er nu misschien wel iemand in de eerste aflevering uitgeschopt wordt?
Omdat ze een vrijstelling verdiend hebben?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef PM-girl het volgende:
Vanmorgen was Karel de Graaf bij Giel Beelen en gaf de volgende hint in de vorm van een vraag:
hoe weten 3 kandidaten vanavond al voor de test dat zij niet naar huis hoeven?
Het duurt echt nog te lang.quote:
Can't wait.quote:
Ik heb volgens mij van alle seizoenen bij elkaar maar iets van 3 afleveringen gemistquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:23 schreef Biene het volgende:
Ik ga het ook eens volgen. En dan vanaf het begin...![]()
Ik kwam er steeds te laat achter, en als je het begin mist dan is er geen touw meer aan vast te knopen. Althans, is mijn ervaring. Dus, vanavond ga ik er eens goed voor zitten. Kijken of ik het nu wel ga snappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb volgens mij van alle seizoenen bij elkaar maar iets van 3 afleveringen gemist![]()
Bij mij ook absoluut George.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb alleen seizoen 1 nooit compleet gezien, maar daarna alles. Niet dat het helpt om te ontdekken wie de mol was, maar goed. Ik heb er zin an
Wie is eigenlijk jullie all-time mol? MijnesGeorge
. Als je achteraf zag hoe hij zn streken had uitgehaald (net doen alsof hij keihard aan het rennen was terwijl hij stilstond, deel van de pot ff snel in een prullenbak mieteren, klooien met het versnellingsapparaat) was hij wel geniaal
Ga je schamenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb Wie is de Mol nooit gevolgd, misschien maak ik daar dit seizoen een beginnetje mee.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Bij mij ook absoluut George.
Het favoriete seizoen voor mij, is het tweede seizoen in Schotland.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb geen idee wat het kan zijn, wellicht;quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Karel vd Graaf beweerde vanavond bij De Wereld Draait Door dat de die hard-fans tijdens de eerste aflevering van hun STOEL gaan vallen omdat er iets in voorkomt dat nog NOOIT is voorgekomen...
Nou, dan spijker ik mezelf nu alvast aan de bank vastBen zo benieuwd!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |