daarom, en dat is ie normaal gesproken helemaal niet... of hij probeert opzichtig te Mollen en zo de aandacht af te leiden of is echt de Mol.... hij komt me niet echt over in de beeldenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toine is trouwens f*cking lekker arrogant
welke combi had je in gedachten dan? ik kan echt geen normaal stel bedenken eigenlijk... alhoewel Chris Tates niet zo moeilijk is in de omgang denk ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zou er nou veel geneukt worden tijdens dit programma
Just a brainwavequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
welke combi had je in gedachten dan? ik kan echt geen normaal stel bedenken eigenlijk... alhoewel Chris Tates niet zo moeilijk is in de omgang denk ik
Hij ging er wel heel makkelijk overheen voor iemand met hoogtevrees.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:02 schreef golfer het volgende:
Hoogtevrees faker was die in de oranjejas.
Verdacht.
En als iedereen zo denkt en de mol zit toch bij de tangodansers, kan ie lekker zn gang gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
Een mol zal er alles aan doen om een opdracht te verklooien, dus nooit vrijwillig een aantal dagen weg gaan uit de groep.
De tangodansers vallen dus al af als mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |