Karel doet het niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
Karel is trouwens een waardige opvolger van Angela
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:25 schreef niksan het volgende:
Geert komt terug, want in de intro zag ik een stukje van hem, die ik in deze aflevering niet ben tegengekomen![]()
Karel rulesquote:
Ik vond Angela eigenlijk steeds minder goed worden als presentatrice. Ze hóórt natuurlijk wel gewoon bij WIDM, maar Karel is idd heel goed. Het went.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef cptmarco het volgende:
Karel is trouwens een waardige opvolger van Angela
Iemand in de intro stond met die jokers in zn klauwen, het KAN Geert geweest zijn, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo is
Chris lijkt me nu verdacht. In navolging van een Belgische reeks, zat ook de mol achter de afvaller om vervolgens zijn hand op diens schouder te leggen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
Toine van Peperstraten is momenteel mijn favoriet.
Verder vind ik Frédérique en Chris ook wel aardig.
hoezo 5? er zijn toch wel meer afleveringenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef calvobbes het volgende:leukleukleuk
Fanatieke groep, Karel doet het wel oke (lekker hard). Dat worden nog 5 leuke weken.
Montagequote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef Klare het volgende:
Chirs lei heel snel over die brug..... of ben ik nu paranoïde?
En wat was er nu nog nooit eerder gebeurd?
aan Mary Louquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Aan wie heeft Geert zijn jokers nu gegeven?
Hij had iets in zijn hand waarmee hij naar de camera zwaaide, het leek alsof hij in een helicopter zat of zoietsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat voor stukje was dat dan, scherp gezien als het zo is
Het moet wennen.quote:
Die hoer uit Vrienden voor het Levenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Pardon?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die hoer uit Vrienden voor het Leven
Al zou ze rollend over de brug gaan, vertrouwen doe je iemand niet die moeilijk doet over zo'n opdrachtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Mary-Lou was écht bang om over die brug te lopen !!
Ze ging kruipend over de brug !
Zeg toch genoeg?
Mary-Louquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen is in die andere groep wel iedereen elkaar aan het verdenken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was weer leuk.![]()
Al vind ik dat tangodansen maar stom.Gewoon 3/4 afleveringen niet bij de groep zijn.
![]()
Maar daar kan de mol iig niet bij zitten, dat zou helemaal dom zijn.
Zou het ook niet durvenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje jammer is dat de oversteek van de brug wat lang duurde.
Ik herinner mij een George al mol die geweldig goed kon faken dat ie hoogevrees hadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Mary-Lou was écht bang om over die brug te lopen !!
Ze ging kruipend over de brug !
Zeg toch genoeg?
Ik weet het niet zeker, Mary-Lou?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef Airelle het volgende:
Wie verdacht Geert, Milouschka en nog iemand... ???
Karel doet het best oké.
Toine, Roderick en Liz zijn zeker door, zijn er toch drie of kan ik niet tellen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef teig het volgende:
als je naar die hint van karel van vanmorgen kijkt...
er zijn er drie zeker dt ze door gaan. Daar maak ik uit op dat dat de mol en twee anderen zijn. Lijt mij nu dus dat de mol of twan, of liz of roderick is.....
(misschien dat dit al gezegd is. Heb niet het hele topic doorgelezen)
Dat was echt goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik herinner mij een George al mol die geweldig goed kon faken dat ie hoogevrees had
Ze is een actrice ja,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:32 schreef niksan het volgende:
[..]
Al zou ze rollend over de brug gaan, vertrouwen doe je iemand niet die moeilijk doet over zo'n opdracht![]()
mwoah, die spleten tussen de balken waren echt niet groot genoeg om tussendoor te lazeren. Ze zorgen echt wel dat het veilig is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef jessie het volgende:
En die brug vond ik eng. Je zal mijn motoriek hebben en struikelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |