Terug te lezen in: Beleid R&P: ! Update 22-02-2006 !quote:Echter, we stellen wel een aantal eisen aan je openingspost. Zomaar een losse opmerking als 'Ik voel me rot, want mijn vriendin heeft het uitgemaakt' of 'Ik ben zo blij, want ik ben verliefd' kun je kwijt in de topicserie "Hoe voel je je nu?"
Zorg dat je openingspost duidelijk is, dat hij inhoud heeft en dat hij iets 'eigens' heeft. Iets waardoor je topic interessant voor anderen wordt.
Mn favo topicquote:
Juist. Ik vind het echt zo'n ontiegelijke incompetente beslissing. Petje af voor Fok!.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Litpho het volgende:
Ik heb zojuist het grootste nadeel gevonden aan de slowchatreeks centraal maken. Je moet zowel boven- als onderaan kijken om te zien of iemand anders al een nieuw deel heeft aangemaakt.
Dankquote:
ja, ik vind het eerlijk gezegd ook maar niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
"Fok! Nu nog chaotischer"
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Copycat het volgende:
Misschien een idee om over een maandje te kijken hoe het dan bevalt?
Decentralisatie gaat uiteindelijk net zo snel, als dat uiteindelijk wenselijker blijkt.
Ja, ben ik met je eens. Behoeft dus geen verdere discussie. Deze post is dus eigenlijk ook niet nodig, maar ik dacht ik geef even aan dat jij weet wat ik bedoel, ik weet wat jij bedoeld, en klaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
Het topic gaat nu echter al redelijk wat posts over Vivi...
Is waarschijnlijk niet jouw doel, dat geloof ik meteen, maar het heeft wel dat effect.
Eventuele verdere discussie hierover svp in het feedback topic.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, ben ik met je eens. Behoeft dus geen verdere discussie. Deze post is dus eigenlijk ook niet nodig, maar ik dacht ik geef even aan dat jij weet wat ik bedoel, ik weet wat jij bedoeld, en klaar![]()
Donequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[R&P SC] " Werken" op een sociale werkplaats
Kunnen jullie de tt even aanpassen, het is de slowchat.![]()
Joh!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[R&P SC] " Werken" op een sociale werkplaats
Kunnen jullie de tt even aanpassen, het is de slowchat.![]()
Je neemt me niet serieus, stel dat ik nou echt een topic over een socale werkplaats had willen openen?quote:
Dan was dit niet je OP geweest:quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
Je neemt me niet serieus, stel dat ik nou echt een topic over een socale werkplaats had willen openen?![]()
quote:
Misschien wel als ik écht werk op een sociale werkplaats had.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan was dit niet je OP geweest:
[..]![]()
Ga ik regelen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:34 schreef melismay het volgende:
[R&P SC] Hebben een goede avond!
Ik zat te slapen, deze mag dicht
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor de mogelijke ongemakken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:09 schreef Copycat het volgende:
Doe je even normaal?
Geef me gewoon geen reden om je posts te editten, dan heeft R&P geen last van jou en jij geen last van mij.
I ain't buyingquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor de mogelijke ongemakken.![]()
Dat slimme grapje blijft dan ook voor altijd bewaardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had net zo'n leuk intellectueel grapje gemaakt in het topic van viking84.
Hij was goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had net zo'n leuk intellectueel grapje gemaakt in het topic van viking84.
Dat er weinig in gereageerd wordt, daar kan ik weinig aan veranderen. Volgens mij komt dat niet door de nieuwe opzet, maar ik kan het mis hebben. Nogmaals even een quote van mezelf uit de sticky hierover:quote:Op zondag 12 maart 2006 14:46 schreef JoeyT het volgende:
Ik kom ff klagen over t nieuwe 'reeksensysteem'... Al die topics zijn zo dood als ik weet niet wat geworden doordat systeem. En nieuwe mensen komen er al helemaal niet meer
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:10 schreef Sc0rPi0n het volgende:
In overleg hangen we hier dus even een proeftijd aan van 1 maand. Na die maand gaan we kijken of we zo verder gaan of dat we de boel weer gaan decentraliseren.
Ik weet dat er een periode van 1 maand is. In die maand willen jullie neem ik aan ook reacties. Dus die krijg je nu van mijquote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat er weinig in gereageerd wordt, daar kan ik weinig aan veranderen. Volgens mij komt dat niet door de nieuwe opzet, maar ik kan het mis hebben. Nogmaals even een quote van mezelf uit de sticky hierover:
[..]
Daar kan ik wel inkomen, maar nogmaals als de reeksen over heel Fok ! is alle subfora onderaan staan, dan weten de nieuwelingen dat op een bepaald moment ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet dat er een periode van 1 maand is. In die maand willen jullie neem ik aan ook reacties. Dus die krijg je nu van mij
Verder vraag ik ook niet of je ervoor kan zorgen dat er meer gereageerd wordt, maar het is geen toeval. Het is gewoon uit het oog, dus zal je er alleen reageren als je er naar zoekt. Nieuwelingen zullen dat al helemaal niet snel doen.
Toch heeft Joe wel enigzins een punt. Ik scroll niet vaak naar beneden om bv. de SC te openen. Terwijl ik 'vroegâh' wel praktisch iedere dag in de SC kwam.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Daar kan ik wel inkomen, maar nogmaals als de reeksen over heel Fok ! is alle subfora onderaan staan, dan weten de nieuwelingen dat op een bepaald moment ook.
Je bedoelt dat je minder makkelijk in de verleiding komt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:58 schreef Moonah het volgende:
Och, ik vind het wel lekker opgeruimd zo.
Je projecteert.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je minder makkelijk in de verleiding komt?
Uiteraard. Aan de andere kant, ik weet wel bij wie ik het doequote:
Zeg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Aan de andere kant, ik weet wel bij wie ik het doe.
Prima gooi ik hem weer open.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:02 schreef thorn-apart het volgende:
Ik wil wel even een update geven in het topic dat scorpion heeft gesloten (partner valt weg).
Simultaan moddenquote:
Ja dit heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef Ringo het volgende:
H.S.P. En Beelddenken: TS vond het een goed idee om haar eerste twee posts volledig weg te halen, bij gebrek aan positieve reacties. Slotje?
Sneller zelfsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Copycat het volgende:
Decentralisatie gaat uiteindelijk net zo snel, als dat uiteindelijk wenselijker blijkt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Sabrina de IJsberg is?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat uit zal draaien op de Titanic van deze eeuw.![]()
quote:
Prima, je geeft mij dus een vrijbrief hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:22 schreef Copycat het volgende:
Kinderachtige grapjes zijn toch schering ende inslag in R&P SC?
Maar ik ben het met je eens dat het niet aardig is.
Verwijderen vind ik een beetje overdreven, maar ik zal even een boos gezicht trekken.
Ik geef helemaal niemand een vrijbrief! Ik heb gewaarschuwd, en wordt er nu doorgegaan, dan ga ik wel verwijderen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Prima, je geeft mij dus een vrijbrief hier
Speel t eigenlijk nooit op uiterlijk, maar als t mag dan vind ik t best. Ik heb hier geen fotoboek![]()
Je bent gewoon een slapjanus. Ik weet niet of ze meeleest, maar ik weet zeker dat ze het erg kwetsend zal vinden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef helemaal niemand een vrijbrief! Ik heb gewaarschuwd, en wordt er nu doorgegaan, dan ga ik wel verwijderen.
Sommige ideen waren indd leuk. Al was de SC ook wel erg veel. Van mij mag ie wel open na opschoning?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Er werden best leuke ideen geopperd maar als jij perse een saai opsomtopic cadeautjes deel 7816287 wil hebben ga je gang
Mwah, ik sta altijd open voor kritiek, maar als mensen me niet willen geloven en gewoon over mijn posts heen lezen, kan ik er niks mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:47 schreef Copycat het volgende:
Hoewel 1) PrinceLu van tevoren had kunnen bedenken niet alleen medestanders te krijgen.
Bloedserieus lijkt mequote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef JoeyT het volgende:
Kijken wie er kijkt in het fotoboek van jepartner
Slote of is dit weer een 'serieus' topic?![]()
Jammer voor je maar ik heb gewaarschuwd en dat heb ik niet voor niets gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een onzin dat ik niet eens een antwoord op mijn vraag mag hebben!!!
Heel mooi voor je, maar pak dan die mensen aan die aan het flamen waren, er waren nog genoeg onbeantwoorde serieuze vragen die niet meer gesteld kunnen worden!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Jammer voor je maar ik heb gewaarschuwd en dat heb ik niet voor niets gedaan.
Ik ben er klaar mee en alle vervolg neptopics ook.
Voorlopig laat ik alles even afkoelen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heel mooi voor je, maar pak dan die mensen aan die aan het flamen waren, er waren nog genoeg onbeantwoorde serieuze vragen die niet meer gesteld kunnen worden!
Neem het vooral niet serieus allemaal, PUBquote:Op zondag 19 maart 2006 21:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Voorlopig laat ik alles even afkoelen.
Misschien later in de week een volgende kans en anders open je het topic maar in PUB.
Kun je hem daar heen schoppen en openen?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of GC maar dus even niet in R&P.
donder alles eruit wat je niet bevalt...is een paar seconden per post...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik begijp dat het kut, klote, etc is...maar daar hoort het dus echt niet thuis...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
inderdaad, ik ben oprecht geintresseerd in de antwoordne van de desbetreffende TSquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik begijp dat het kut, klote, etc is...maar daar hoort het dus echt niet thuis...
donequote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
(R&P Slowchat) verkleed als paashazen
Slotje aub.![]()
dan geven we ze toch gewoon een paar klappen?...makkelijk zat...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Relatie met minderjarige
Daar kunnen jullie in verder. Loopt het uit de hand dan is het einde topic.
Berichten weghalen, dan krijg je scheve discussies en reacties. Nieuw topic is in dit geval beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef David Letterman het volgende:
[..]
dan geven we ze toch gewoon een paar klappen?...makkelijk zat...
Bedanktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Berichten weghalen, dan krijg je scheve discussies en reacties. Nieuw topic is in dit geval beter.
* Sc0rPi0n trekt bokshandschoenen aan.
Je rap is gedisst.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef Dirktator het volgende:
Mijn rijmpje...WAT DOE JE???
Bedankt hèquote:Op zondag 19 maart 2006 22:56 schreef Wolkje het volgende:
jezus, wat een gezeik zeg..
zo, dat ben ik ook weer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |