Nee, ik heb een baantje bij een sociale werkplaats gevonden en dat wil ik hier graag bespreken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
Is dit undercover zodat SC bovengronds blijft?
Dat is een werkvoorziening voor mensen met een lichte handicap.. redelijk gesubsidieerd geloof ik..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is een sociale werkplaats?
breng me niet op ideenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
Is dit undercover zodat SC bovengronds blijft?
OK.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is een werkvoorziening voor mensen met een lichte handicap.. redelijk gesubsidieerd geloof ik..
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, ik heb een baantje bij een sociale werkplaats gevonden en dat wil ik hier graag bespreken.![]()
ik denk dat ie zich er helemaal thuis gaat voelenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK.
Succes en veel plezier met de job daar TS.![]()
Ja, ik heb eindelijk m'n plekje gevonden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Eindelijk een beetje niveau!
Fasten your seatbelts...
hoiquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok is ook weer even in the land of the living![]()
regel ook wat voor mijquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een baantje bij een sociale werkplaats gevonden en dat wil ik hier graag bespreken.![]()
daar ga je toch voor lieffie_ naar toe?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
regel ook wat voor mijhoef ik niet meer terug naar tilburg elk weekend om te werken
ik mag haar nog niet neuckenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar ga je toch voor lieffie_ naar toe?
neem taart meequote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
lekker orgineel als ze zelf 12taarten per uur bakt
Ik moet maar weer zien hoe ik dit de volgende keer weer ga overtreffen.quote:
quote:
Ook waar, ik ben ook een muts jaquote:
Dat gaat je vast lukkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet maar weer zien hoe ik dit de volgende keer weer ga overtreffen.![]()
ik raad plato dequote:
Jij wil je nu dus gewoon even gaan bemoeien met deze hoogstaande conversatie?quote:
Jij bent wel oudquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij wil je nu dus gewoon even gaan bemoeien met deze hoogstaande conversatie?![]()
Beetje respect voor de ouderen jonkie![]()
Een duidelijk geval van te hoog inzetten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
Jij wil je nu dus gewoon even gaan bemoeien met deze hoogstaande conversatie?![]()
En als iemand in gesprek is met een ouder persoon dan kom jij daar als jonkie niet tussen zetten knulletjequote:
Bier Thisbe... bier...quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef Thisbe het volgende:
Ik word te dik, zelfs mijn moeder zegt dat ik teveel eet![]()
Goed dat je het even verteld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef Thisbe het volgende:
op fok welquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En als iemand in gesprek is met een ouder persoon dan kom jij daar als jonkie niet tussen zetten knulletje![]()
Goed plan! Ik heb nog een halve krat palmquote:
Nope, heb er t hoofd niet voorquote:
Ze is gewoon jaloers omdat zij in de overgang zit en nog veel meer aankomt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:45 schreef Thisbe het volgende:
vlegelquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
op fok welin het echt trouwens ook wel
Ja, best handig af en toequote:
hmm dat is al op voor ik bij je ben denk ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Goed plan! Ik heb nog een halve krat palm![]()
Schobbejak..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |