relativeren is iets anders dan jezelf beter voelen omdat een ander het slecht heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lul niet, alsof jij jezelf nooit zielig gevonden hebt () en als je dan...ik noem maar wat hoor....beelden op tv zag over van de honger stervende kinderen, dat je dan dacht van "zo erg is het nog niet" ? Dat heet relativeren, maar die gedachte hebben maakt je geen in en in triest persoon. Ik heb zo een beetje het gevoel dat je het niet wil snappen...maar dat heb ik eerder bij je gezien
![]()
Ow? Je plaatst iets in perspectief, dat is naar mijn weten relativeren hoor ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
relativeren is iets anders dan jezelf beter voelen omdat een ander het slecht heeft.
Laatste keer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:29 schreef Copycat het volgende:
Ga dit even elders uitvechten!
ey, ik stelde nu anders gewoon een vraag hoorquote:
Wat jij wil hoor. Maak je niet druk zeg. Topickapen, ik weet niet helemaal hoe breed ik dat begrip moet opvatten, maar als je bedoeld dat ik stiekem dit topic over iets anders wil laten gaan, dat dat de hele gedachte is achter de 'discussie' tussen mij en Vivi, dan heb je t mis, want het topic kapen is niet mijn doel. Dat dat even duidelijk is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef Copycat het volgende:
Ga dan mailen als je dit zo nodig met Vivi wilt bespreken.
Nu is het een verkapte vorm van topickapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |