Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef nixxx het volgende:
Hey.. dat heb ik voor morgen gekocht... prefab lasagna.. maar dat is wel lekkere
Ah, kom meteen even langs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
duurde langquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.
Vertel mij wat.. We hebben hier PIII- 500mhz en PIII 733hmz... volgens mij van de stapel gekocht die rechtstreeks naar de derdewereld hoort tegaan.. (what do i know..)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Polen het volgende:
PIII is vrij oud. Zeker voor in kantooromgevingen. In ieder geval ouder dan 3 jaar...
ik ga cakes bakken!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..
ik moet een baan en hier weg!
Niet even tijd voor een DE moment?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Ynske het volgende:
ha lekker ff snel een kop thee met een stroopwafel en dan gaan stemmen
neh drink alleen koffie als ik wakkker moet blijven op t werkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet even tijd voor een DE moment?
Kom je nu wel wat langsbrengen?quote:
Je leefde de laatste jaren op fastfood?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
Ik hoop dat je je goed hebt verzekerd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
naah niet echt fastfoodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je leefde de laatste jaren op fastfood?
Sterkte!![]()
je kunt lasagna komen halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ook daar heb ik GEËIST dat er niet over eten gepraat werd totdat ik thuis was!!![]()
eerst neuken... daarna haar beloningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
Squash?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |