Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef nixxx het volgende:
Hey.. dat heb ik voor morgen gekocht... prefab lasagna.. maar dat is wel lekkere
Ah, kom meteen even langs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
duurde langquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.
Vertel mij wat.. We hebben hier PIII- 500mhz en PIII 733hmz... volgens mij van de stapel gekocht die rechtstreeks naar de derdewereld hoort tegaan.. (what do i know..)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Polen het volgende:
PIII is vrij oud. Zeker voor in kantooromgevingen. In ieder geval ouder dan 3 jaar...
ik ga cakes bakken!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..
ik moet een baan en hier weg!
Niet even tijd voor een DE moment?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Ynske het volgende:
ha lekker ff snel een kop thee met een stroopwafel en dan gaan stemmen
neh drink alleen koffie als ik wakkker moet blijven op t werkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet even tijd voor een DE moment?
Kom je nu wel wat langsbrengen?quote:
Je leefde de laatste jaren op fastfood?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
Ik hoop dat je je goed hebt verzekerd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
naah niet echt fastfoodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je leefde de laatste jaren op fastfood?
Sterkte!![]()
je kunt lasagna komen halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ook daar heb ik GEËIST dat er niet over eten gepraat werd totdat ik thuis was!!![]()
eerst neuken... daarna haar beloningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
Squash?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
jaquote:
Nee, maar ik ben fysiek niet in staat om verder te lopen dan de keuken etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef Polen het volgende:
Is het een drive through?
maar ik denk dat een gedeelte van de heren ook weinig bezwaar hebben tegen andersoortige inspannende activiteitenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Kut! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb mn stemkaart niet bij me. En moet tot 21.00 uur naar college...
Ik denk dat de gemeenteraadsverkiezingen het deze keer zonder mijn stem moeten stellen.
Ik schaam mij diep...![]()
?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Stelletje hamsters hier..
als politicoloog kan ik dit soort gedrag niet goedkeuren! zelfs ik ga na lang twijfelen stemmen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Kut! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb mn stemkaart niet bij me. En moet tot 21.00 uur naar college...
Ik denk dat de gemeenteraadsverkiezingen het deze keer zonder mijn stem moeten stellen.
gister wou je nog niet gaan stemmen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
als politicoloog kan ik dit soort gedrag niet goedkeuren! zelfs ik ga na lang twijfelen stemmen!![]()
![]()
overigens is het geen pasta geworden
maar heb ik een soort van chili concarne gemaakt
Het is beter dan helemaal niet bewegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
...mensen die de beweging op de vierkante meter zoeken...![]()
daarom ook na lang twijfelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gister wou je nog niet gaan stemmen!!!
ja.. maar of het dan nog lekker isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
even heel serieus...
kun je cake invriezen?
hmz...quote:
http://www.jannekes.nl/index.htm?url=/tips/diepvriesbrood.htmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
even heel serieus...
kun je cake invriezen?
ooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef Polen het volgende:
[..]
http://www.jannekes.nl/index.htm?url=/tips/diepvriesbrood.htm
alleen als je daarna een cake mee neemt...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef Polen het volgende:
Graag gedaan. Neuken?
het is een verslavingquote:
he verdorie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:19 schreef Polen het volgende:
Je bent van harte welkom hier de cake te komen afleveren. In ruil voor wat vleselijke liefde, natuurlijk.
sorryquote:
of sexquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorryvolgende keer als ik de aandrang voel om te gaan bakken zal ik wel gewoon aan de drugs gaan oke?
Oh die is mooi ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie...
ik was toch niet echt van plan om hem te gaan brengen
dan maak ik de bejaarde buren wel blij haha
Wanneer kom je mij een taart langsbrengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorryvolgende keer als ik de aandrang voel om te gaan bakken zal ik wel gewoon aan de drugs gaan oke?
sex... goed idee maar spullen om cake te bakken hebben ze hier op de hoek in de supermarkt en sex nietquote:
ik breng niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer kom je mij een taart langsbrengen?
Dan wil ik de cake van Len welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef Polen het volgende:
Ik wil niet eens cake!
Gangbang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
maar gelukkig heeft mn huisgenoot een stel vriendjes op bezoek en die wilde wel een cake voor me oppeuzelen
lekker gewerkt Q?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
Ja, daar ben ik.
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.quote:
Hehe, heb ik ook een keer gedaan, om ff af te reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand nog een dinner tip? (nee Liefie_ , geen cake..)
Het experiment is onthult!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carne![]()
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)quote:
tomatenspulletje uit blik, teentje knoflook, uitje, wat suiker peper zout en natuurlijk oregano en basilicum en een scheutje witte wijn en dan pasta er bij klaaaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)
ik ga het nu eten... je hoort of het wat is gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het experiment is onthult!receptje?
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef Polen het volgende:
Mijn stem is verstuurd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
en frezer je kunt t komen halen!
quote:ik begin een caketaria of zo..
Idem dito.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen stemmen, het is hier om de hoek, maar toch ben ik lui.
Ik ook, helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.
Ha, mijn vaste gewoonte om altijd 's ochtends te stemmen wordt bevestigdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Auw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef nozem het volgende:
Ik heb zojuist de stemwijzer 'gedaan' en ik had meer raakvlakken met de Volksunie en de Seniorenpartij dan met de VVD.
Ja sorry, maar dat is idd maar middelmatig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ook, helaas. Verstuurd als "in de stemcomputer opgeslagen.."
Nee, natuurlijk niet. We zijn overigens al maanden uit elkaar. Maar dat 'Volksunie' stak me een beetje. Dan liever de VVD.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Auw..
Ik dacht dat je een rooie rakker was? Je stemd VVD als verklaring van je liefde aan Thisbe?
Och, bij mijn stem advies stonden de Grefo's vlak onder de PvdA. De volgorde die uit die programma's naar voren komt is zelden volgens de verdeling Links-Rechts.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. We zijn overigens al maanden uit elkaar. Maar dat 'Volksunie' stak me een beetje. Dan liever de VVD.
Ik stem PvdA ja. Op gemeenteniveau tenminste.
shit zeg... jij hebt je er veel meer in verdiept dan ik... terwijl ik nog wel politicologie studeerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
mijn stemadvies was groenlinks...
maar ik heb toch sp gekozen omdat ik meer het idee had dat die wel echt wat klaar konden spelen
plus bij het debat gister kon ik me meer vinden in de ideeen van de sp dan die van groenlinks
vond GL erg zwak staan en maar een beetje met alle winde mee aan t waaien...
ik ben teleurgesteld in jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef MoChe het volgende:
[..]
shit zeg... jij hebt je er veel meer in verdiept dan ik... terwijl ik nog wel politicologie studeer
ik ga denk ik maar pvda stemmen... en dan op de naam die het sexiest klinkt![]()
quote:
Auw!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
na denken
Maak dan ook weer ff spelfouten zoals je behoort te doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben teleurgesteld in je
maar ik zal nu wel weer doen alsof ik gewoon ienemienemutte heb gedaananders gaan ze hier nog meer dingen van me verwachten waar je bij na had moeten denken
Dat komt op meer plaatsen voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Maja bij ons is het niet zo moeilijk te raden wie er wint...![]()
owkej zo goet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maak dan ook weer ff spelfouten zoals je behoort te doen![]()
Na denken komt pijn?quote:
Zijn er al prognoses hoe ze het gedaan hebben in Rotterdam?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef nozem het volgende:
PvdA wint waarschijnlijk met een overgrote meerderheid in Nijmegen. Een links bestuur werkt in deze stad. In andere steden wellicht niet, maar de PvdA is erg krachtig hier.
* Litpho speel Für Elise voor Twist *quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga die kutpiano nog een saboteren als m'n huisgenootje er niet is, zo kan ik toch verdomme niet werken. Die godvergeten christentrut.![]()
Godverdomme!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga die kutpiano nog een saboteren als m'n huisgenootje er niet is, zo kan ik toch verdomme niet werken. Doe godvergeten christentrut.![]()
bijbelstudie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik durf momenteel m'n kamer ook niet te verlaten omdat er veel meer gristenen rondlopen in huis. In het kader van: bijbelstudie.
Je bedoelt ondanks dat ze links en PvdA op één hoop schaart?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef nozem het volgende:
Verder is het best een goei meiske natuurlijk.
Daar zorgen mijn vingerzettingen vanzelf wel voorquote:
Ojwa, heel herkenbaar. Ik had twee gristelijke huisgenoten, en die hielden bij ons ook wel eens bijbelstudie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik durf momenteel m'n kamer ook niet te verlaten omdat er veel meer gristenen rondlopen in huis. In het kader van: bijbelstudie.
Ik heb nog nooit gehoord van sprookjesboekstudie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bijbelstudie?
is dat net zoiets als sprookjesboekstudie?
Ach enige waar zij aan kan denken is aan haar eigen centjes...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef nozem het volgende:
En het is maar goed dat Thisbe er nu niet is. (niet te hard roepen, zometeen komt ze nog)
Altijd die oeverloze discussies die op niets uitlopen, en haar onaflatende gezeik op links en de PvdA in het bijzonder.
Verder is het best een goei meiske natuurlijk.
Mwah, PvdA is hier op gemeenteniveau vrij links. De heer Depla geeft dat zelf als eerste toe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt ondanks dat ze links en PvdA op één hoop schaart?
Dit klinkt enigzins dubieus beste Litpho.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zorgen mijn vingerzettingen vanzelf wel voor.
Krijg je er betaald voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
ik snap alleen een ding niet... er zitten 2 stembureaus naast elkaar hier...
waar 5 mensen in zitten... die betaald worden
misschien was 1 stembureau in de straat genoeg geweest?
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach enige waar zij aan kan denken is aan haar eigen centjes...
ik ook niet maar komt op het zelfde neer lijkt me...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van sprookjesboekstudie.
Valt best mee. Stel je voor: mijn vingers gecombineerd met mijn talent voor pianospel --> knoopje (Twist).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dit klinkt enigzins dubieus beste Litpho.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes".
Bij Thisbe is het niet achterhaald... Gewoon de waarheidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard net zo'n achterhaald stereotype is als "de SP denkt alleen maar aan andermans centjes".
Ze betaalde altijd best veel voor me anders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Bij Thisbe is het niet achterhaald... Gewoon de waarheid
dacht je dat je dat gratis moest doen, in die stembureaus zitten en stemmen tellenquote:
Jij bent wel dol op de gelovige medemens he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar komt op het zelfde neer lijkt me...
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij bent wel dol op de gelovige medemens he?![]()
ze is lelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze betaalde altijd best veel voor me anders.![]()
Spijt me zeer maar de mensen die ik ken die dat doen, doen het voor nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dacht je dat je dat gratis moest doen, in die stembureaus zitten en stemmen tellen![]()
welkom in de volwassen wereld, joeyt![]()
Schat, hier in Nederland hebben we stemmachines, na 21 uur even op het knopje duwen, en tada! De uitkomst!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dacht je dat je dat gratis moest doen, in die stembureaus zitten en stemmen tellen![]()
jaquote:
jep en veel te veel ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee hoor een vriendin van me doet het vandaag ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schat hier in Nederland hebben we stemmachines, na 21 uur even op het knopje duwen, en tada! De uitkomst!
Volgens mij zijn het hier vrijwilligers die er zitten.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef JoeyT het volgende:
Spijt me zeer maar de mensen die ik ken die dat doen, doen het voor niets
Inderdaad, de mensen die ik heb gesproken die doen het gewoon omdat ze stemrecht een mooi iets vinden en er graag een steentje aan bijdragen zonder er iets voor terug te vragenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schat hier in Nederland hebben we stemmachines, na 21 uur even op het knopje duwen, en tada! De uitkomst!
Damn, waarom ben ik nou geen 20cm langer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze betaalde altijd best veel voor me anders.![]()
Hoeveel krijgt ze?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor een vriendin van me doet het vandaag ook
zal niet zeggen hoeveel ze krijgt want jullie geloven het vast toch niet
nou dan krijgen ze alleen in mijn dorpje betaald want die vriendin van me krijgt verdomt veel er voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, de mensen die ik heb gesproken die doen het gewoon omdat ze stemrecht een mooi iets vinden en er graag een steentje aan bijdragen zonder er iets voor terug te vragen
Ah, net als de stemmentellers in Florida in 2000?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef petitlapin2 het volgende:
die mensen moeten allemaal aangegeven worden.
in belgië ook, de mensen die die machines bedienen en testen moeten daar ook cursus voor volgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef Frezer het volgende:
Schat, hier in Nederland hebben we stemmachines, na 21 uur even op het knopje duwen, en tada! De uitkomst!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor een vriendin van me doet het vandaag ook
zal niet zeggen hoeveel ze krijgt want jullie geloven het vast toch niet
en hoe zit het met hun verplichte verzekering ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:58 schreef JoeyT het volgende:
Inderdaad, de mensen die ik heb gesproken die doen het gewoon omdat ze stemrecht een mooi iets vinden en er graag een steentje aan bijdragen zonder er iets voor terug te vragen
omdat de mensen nog niet weten hoeveel het betaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..], ik heb daar nog nooit iemand onder de 65 jaar gezien.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Litpho het volgende:
Ah, net als de stemmentellers in Florida in 2000?
En bedankt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
eentje rond de 30 dus dat is niet echt mijn leeftijd maar gewoon oud...
Ik heb geen idee mevrouw. Ik weet alleen maar wat zij mij verteld hebben. Gewoon een blabla praatje over hoe en wat en over de opkomst. Ik vroeg ze niet naar hun verzekeringquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en hoe zit het met hun verplichte verzekering ?![]()
Ik ook niet, en ik heb tijdens mijn werk tijdens de afgelopen verkiezingen toch aardig wat stembureau's gezien. Alhoewel er in Rotterdam-Zuid wel een keer een lekker wijf op het stembureau zat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb daar nog nooit iemand onder de 65 jaar gezien.
ooohquote:
Aangegeven worden wegens verkiezingsfraudequote:
quote:
Troost je, jij bent geen 30quote:
Hoeveel krijgt ze dan????quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat de mensen nog niet weten hoeveel het betaaldanders komt er echt een run
maar bij mijn stem dingetje zaten er 2 die van mijn leeftijd waren... naja eentje rond de 30 dus dat is niet echt mijn leeftijd maar gewoon oud... maar wel onder de 65
Je hebt in de gaten dat je binnen onafzienbare tijd ook de bejaarde leeftijd van 23 zal bereiken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef liefie_ het volgende:
ooohsorry
als het de pijn verzacht: ik vind mensen van 23 al oud dus ja
ik het het niet over aangeven in die zin, maar in de zin dat ze allemaal bekend moeten gemaakt worden, ingeschreven moeten zijn, en verplicht verzekerd moeten zijn ( dat is verplicht als je mensen tewerkstelt, in heel europa). Dit werk mag niet onbezoldigd gebeuren. In belgie mag je kiezen tussen uitbetaling of de dag erna verlof.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef Litpho het volgende:
Aangegeven worden wegens verkiezingsfraude.
En dat de borsten dan best al een beetje gaan hangen. Ik voorzie zulks bij liefie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je binnen onafzienbare tijd ook de bejaarde leeftijd van 23 zal bereiken?
je zegt toch dat het niet waar isquote:
Die verzekering zal acht wel vergoed worden, als je vrijwilligers werk doet heb je ook recht op onkostenvergoedingen en worden verzekeringen bekostigd. Maargoed, nu weet ik het niet meer. Wie weet kun je er rijk van worden, van in een stemlokaal hangen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee mevrouw. Ik weet alleen maar wat zij mij verteld hebben. Gewoon een blabla praatje over hoe en wat en over de opkomst. Ik vroeg ze niet naar hun verzekering
Da's dan ook weer waar!quote:
Duhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik het het niet over aangeven in die zin
I know... maar dan schuift wat oud is natuurlijk weer opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je binnen onafzienbare tijd ook de bejaarde leeftijd van 23 zal bereiken?
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
maar voor de hele dag krijgt ze 100 euro
naja daar zal nog wel een hoop van af gaan want het is natuurlijk wel wit...
Lamme kutstudent!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
Oh nee. Toch nog even een sigaretje. Het zal wel weer 20.58 worden.
Niet op je 30e, neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boek.
Ik ben tenminste iemand die stemt, en niet stemd.quote:
Da's dan weer een voordeel van een oud lijk zijn: nog geen anderhalf uur freelancen tegen mijn uurprijs en ik heb al meer.quote:
ow is dat niet goed betaalt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boek.
Of gewoon nooit meer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Wojworshebn het volgende:
*maakt aantekening*
Niet meer posten als ik knetterdronken ben![]()
Het is dus weer tijd Word aan te zwengelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben tenminste iemand die stemt, en niet stemd.![]()
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
ow is dat niet goed betaalt?
naja blijkt maar weer dat ik geen verstand van geld heb sorry
maja ik geloof niet dat ik dat ga verdienen met een dagje bijbaantje in een callcenter of zo
Ik vind het vrij veel geld aangezien je makkelijk mensen het kunt laten doen voor minder. Zoals ik al zei, zijn er mensen die het voor de samenleving doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.
niet zoveel meer, vrees ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.
denk het ook niet nee...quote:
zoals ik zei, lul jij je gewoon plat. Een paar mensen mogen dat gerust tegen jou zeggen, er wordt zoveel gezegd op deze wereld, wees daar maar zeker van. Ik wil de regelgeving zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het vrij veel geld aangezien je makkelijk mensen het kunt laten doen voor minder. Zoals ik al zei, zijn er mensen die het voor de samenleving doen
geen idee eerlijk gezegd.. ik werk niet... maar mn zusje werkt wel en die verdient 150 euro per maand en das dan voor 40/50 uur geloof ik dus euh naja das dan ongeveer 50 euro voor 13 uur... maja dat is dan wat ze krijgt ik heb geen flauw idee of je dat ook overhoudt van die 100 euro dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt heb je gelijk. Het draait hierbij uiteindelijk niet om het geld. Maar dat doet niets af aan het feit dat het zeker niet vetbetaald is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het vrij veel geld aangezien je makkelijk mensen het kunt laten doen voor minder. Zoals ik al zei, zijn er mensen die het voor de samenleving doen
toch maar niet gedaan... ik heb nde PvdA gestemd .... op de foto zag ze er best lekker uitquote:
nou ik heb gewoon op iemand gestemt die ik ken hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
toch maar niet gedaan... ik heb nde PvdA gestemd .... op de foto zag ze er best lekker uit
Echt waar jij je altijd druk om kan maken, hoe saai moet jouw leven zijn zeg. Eerst moeilijk doen dat ik een franse vader heb en nu dit weer. Ik heb geen idee van de regelgeving en het boeit me eerlijk gezegd ook helemaal niet. Geef die gasten maar lekker 100 euquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zoals ik zei, lul jij je gewoon plat. Een paar mensen mogen dat gerust tegen jou zeggen, er wordt zoveel gezegd op deze wereld, wees daar maar zeker van. Ik wil de regelgeving zien.
ok, dat is dan opgelost, je wist er weer niets van, zwijg er dan overquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:18 schreef JoeyT het volgende:
Echt waar jij je altijd druk om kan maken, hoe saai moet jouw leven zijn zeg. Eerst moeilijk doen dat ik een franse vader heb en nu dit weer. Ik heb geen idee van de regelgeving en het boeit me eerlijk gezegd ook helemaal niet. Geef die gasten maar lekker 100 eu![]()
Dat is 3,75 per uur als ik het goed heb. Je zusje is euhm.. 11?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geen idee eerlijk gezegd.. ik werk niet... maar mn zusje werkt wel en die verdient 150 euro per maand en das dan voor 40/50 uur geloof ik dus euh naja das dan ongeveer 50 euro voor 13 uur... maja dat is dan wat ze krijgt ik heb geen flauw idee of je dat ook overhoudt van die 100 euro dan...
*note to self... niet meer blaten over geld als je er geen verstand van hebt
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat is 3,75 per uur als ik het goed heb. Je zusje is euhm.. 11?
Nee maar ook als je puur naar de betaling kijkt lijkt me dat vrij logisch. Je krijgt betaald naar de kennis/inspanning/gevaar of wat dan ook die je moet hebben/leveren. Bij een stembureau zitten stelt natuurlijk niets voor. Niet meer waard dan bloembollen pellen. Vergelijken met callcenter kan niet eens omdat je daar meer voor moet kunnen/kennenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt heb je gelijk. Het draait hierbij uiteindelijk niet om het geld. Maar dat doet niets af aan het feit dat het zeker niet vetbetaald is.
18quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik denk dat ze 1.500 euro bedoelde, denk je dat ook niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
ja psies zelfs ik kan stemkaarten op een stapel leggen en nrtjes afscheurenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee maar ook als je puur naar de betaling kijkt lijkt me dat vrij logisch. Je krijgt betaald naar de kennis/inspanning/gevaar of wat dan ook die je moet hebben/leveren. Bij een stembureau zitten stelt natuurlijk niets voor. Niet meer waard dan bloembollen pellen. Vergelijken met callcenter kan niet eens omdat je daar meer voor moet kunnen/kennen
volgens mij is het minimumloon voor een 16 jarige zo rond de 3,60 ofzo ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee. Het is maar 40/50 uur per maand en ik verwacht niet dat ze 30 euro bruto per uur maakt op haar 18equote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik denk dat ze 1.500 euro bedoelde, denk je dat ook niet?
euh... neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
37,50 per uur is weer een beetje veel voor een 18-jarige.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Als je met dergelijk werk 40/50 uur gegarandeerd haalt, wil ik wel een linkjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Tenzij ze erotisch getint werk doet, dan is het nog steeds wat aan de lage kant.
joh ik weet de cijfers ook niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef petitlapin2 het volgende:
als het een bijbaantje is, krijgt ze wel heel weinig![]()
volgens mij is het onder het belgische minimum, ik zou de cijfers nog eens moeten bekijken
Per maand zei ze toch, niet per week? Dat lijkt me ook een beetje zwaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je met dergelijk werk 40/50 uur gegarandeerd haalt, wil ik wel een linkje.
Dan nog, als je die uren kan garanderenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Per maand zei ze toch, niet per week? Dat lijkt me ook een beetje zwaar.
nou er van uitgaande dat die 100 euro bruto is kom ik op 7.70 per uurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:28 schreef Frezer het volgende:
Minimum jeugdloon (bruto per uur)
15 jaar ¤ 2,19
16 jaar ¤ 2,52
17 jaar ¤ 2,89
18 jaar ¤ 3,32
19 jaar ¤ 3,84
20 jaar ¤ 4,49
21 jaar ¤ 5,29
22 jaar ¤ 6,20
23 jaar ¤ 7,30
Astu.
Overigens, als je jaarlijks niet al te veel verdient is bruto bijna gelijk aan netto he.
Ik denk ook dat het voor de catagoriën jong en AOWer best een leuk extra zakcentje is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:30 schreef liefie_ het volgende:
pff wat een gedoe... ik vond het alleen veel voor een dag bijna niksen en snel verdient met een dagje
eindelijk weer leven...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk weer leven...
wou net een foto gaan plaatsen van een meisje in rokje met laarzen
Mag nog steeds hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk weer leven...
Ik wacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eindelijk weer leven...
niet van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mag nog steeds hoorVan jezelf, dat wel
Desalniettemin zijn brunettes zeer okayquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
hier wel een meisje met rokje en laarzen al zie je de laarzen niet zo goed..
[afbeelding]
Ja, iets dergelijks konden wij ook wel vinden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet van mij
misdadig remember...
hier wel een meisje met rokje en laarzen al zie je de laarzen niet zo goed..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, iets dergelijks konden wij ook wel vinden.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, iets dergelijks konden wij ook wel vinden.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Desalniettemin zijn brunettes zeer okay [afbeelding].
laatste dan hoor...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef MoChe het volgende:
[..]
![]()
volgende keer graag ook een blondine
*moche heeft een blondine fetish![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu jij in deze laarzen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
sow deze laarzen zie je beter...
ow jij bent gemeen voor je medemensquote:
Fantastisch! Er zijn nog mensen in deze wereld met vaste normen en waarden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.
owkej vind er maar even een dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef Polen het volgende:
Wat een geneuzel. Plaatjes van die goedkope sletten terwijl het kanaal vol zit met geile wijven. Als je die verhalen mag geloven..
Ze weet toch wel dat je ex-crew bent?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef Polen het volgende:
[..]
Fantastisch! Er zijn nog mensen in deze wereld met vaste normen en waarden!
Dat meiske ziet er uit alsof haar drie herdershonden slimmer zijn dan zijzelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
Brunettes met rokjes en laarzen zijn dungezaaid aldus google. Maar gelukkig kon ik er nog eentje vinden
.
[afbeelding]
Ja, samen jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat meiske ziet er uit alsof haar drie herdershonden slimmer zijn dan zijzelf.
Kort van geheugen, denk ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze weet toch wel dat je ex-crew bent?.
Dat vind ik nog een hele prestatie voor drie honden.quote:
* obligatoire opmerking over blondines en attentiespannes maakt *quote:
Hoe meer airbags, hoe veiliger?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Polen het volgende:
* standaard opmerkingen over dikke tieten en autorijden maakt *
Dat én de webcamdekking in weides is nog niet zo volledig als velen hadden gehoopt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Polen het volgende:
Gewoon stilzetten, uitstappen en nakend de weide in!
Al is dat geen standaard opmerking, natuurlijk.
Hee Q. Nog geneukt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
Oh. Nakend. Waar? Tieten!
Ik zal de volgende keer dat ik participeer mijn MDAIII weer aanzetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat én de webcamdekking in weides is nog niet zo volledig als velen hadden gehoopt.
Ik ga morgen maar eens een ceedeetje kopen denk ik.quote:
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.quote:
True. En het haalt meer mensen naar de platenzaak (tot dusver al één) dan BREIN, dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef Polen het volgende:
[..]
Het is een rok en laarzen. Fake of niet kan mij niet rotten.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.
Bedoelde u: Teven neukenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Teveen neuken is ook niet gezond. Er is vast ooit een onderzoek gedaan met dat resultaat.
Dat lijkt me niet gezond voor de teef in kwestie, tenzij het een forse hond is.quote:
Vandaar de suggestiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:05 schreef nozem het volgende:
Ow, ik zie nu pas dat ik me heb vertypt.
Hoe ik bij die n kom snap ik werkelijk waar niet.
nou hier ook niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef Polen het volgende:
En MSN doet het gewoon.
Teveel msnen is ook niet goed voor je. Wederom dat onderzoek, weejewel.quote:
De kamasutraslowchat is even verderop.quote:
Ben ik per ongeluk in SEX beland??quote:
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef Polen het volgende:
[knip]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, heb je neukstandjes geleend van dat konijn of zo?
Minder horterig en knullig mag ik hopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef nozem het volgende:
Het is wel een prima standje, als ik zo vrij mag zijn.
petitlapin2quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ken geen konijn. Wel harig en een hoed.
Het zou natuurlijk het ultieme teasen kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
In essentie is het een prima standje. Herstel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Minder horterig en knullig mag ik hopen.
Je ogen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef nozem het volgende:
Ik zie geen bewegende beelden trouwens, wat moet ik aan/uitzetten?
Dankje. Ik had ze dicht inderdaad.quote:
Mwoh, 10 minuten pas.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef liefie_ het volgende:
pfff ze houden het wel lang vol zeg.....
Mij heb je er in elk geval niet mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef nozem het volgende:
Tevens heb ik zin om uit ballorigheid expres heel stomme spelfouten te gaan maken. Gewoon, om mezelf te pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |