Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:10 schreef nixxx het volgende:
Hey.. dat heb ik voor morgen gekocht... prefab lasagna.. maar dat is wel lekkere
Ah, kom meteen even langs.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
duurde langquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Copycat het volgende:
Next stop: Central Station
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Prefab schmefab. Het is niet moeilijk om zelf te maken.
Vertel mij wat.. We hebben hier PIII- 500mhz en PIII 733hmz... volgens mij van de stapel gekocht die rechtstreeks naar de derdewereld hoort tegaan.. (what do i know..)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef Polen het volgende:
PIII is vrij oud. Zeker voor in kantooromgevingen. In ieder geval ouder dan 3 jaar...
ik ga cakes bakken!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
neen.. maar in een ranzige keuken door huisgenoten etc is het niet prettig koken..
ik moet een baan en hier weg!
Niet even tijd voor een DE moment?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:21 schreef Ynske het volgende:
ha lekker ff snel een kop thee met een stroopwafel en dan gaan stemmen
neh drink alleen koffie als ik wakkker moet blijven op t werkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet even tijd voor een DE moment?
Kom je nu wel wat langsbrengen?quote:
Je leefde de laatste jaren op fastfood?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
Ik hoop dat je je goed hebt verzekerd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:25 schreef MoChe het volgende:
ik ga denk ik pasta proberen te maken!
wens me sterkte! ik ga eindelijk fatsoenlijk eten proberen te maken!
naah niet echt fastfoodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je leefde de laatste jaren op fastfood?
Sterkte!![]()
je kunt lasagna komen halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ook daar heb ik GEËIST dat er niet over eten gepraat werd totdat ik thuis was!!![]()
eerst neuken... daarna haar beloningquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
Squash?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
je kunt lasagna komen halenkan je daarna meteen meedoen met een zeer inspannende activiteit met meerdere mannen
jaquote:
Nee, maar ik ben fysiek niet in staat om verder te lopen dan de keuken etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef Polen het volgende:
Is het een drive through?
maar ik denk dat een gedeelte van de heren ook weinig bezwaar hebben tegen andersoortige inspannende activiteitenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Kut! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb mn stemkaart niet bij me. En moet tot 21.00 uur naar college...
Ik denk dat de gemeenteraadsverkiezingen het deze keer zonder mijn stem moeten stellen.
Ik schaam mij diep...![]()
?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Stelletje hamsters hier..
als politicoloog kan ik dit soort gedrag niet goedkeuren! zelfs ik ga na lang twijfelen stemmen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:46 schreef Mokster het volgende:
Kut! Helemaal niet aan gedacht. Ik heb mn stemkaart niet bij me. En moet tot 21.00 uur naar college...
Ik denk dat de gemeenteraadsverkiezingen het deze keer zonder mijn stem moeten stellen.
Ik schaam mij diep...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |