Chill, de wereld vergaat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef Mokster het volgende:
Dom... ontzettend dom!! Jeez, hoe blond kun je zijn???
Boos op mezelf!![]()
gut, kan ik me nog bij aansluiten ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Polen het volgende:
Ik voel me wat alleen in mijn enorme woonruimte.
He gadver. Een mod die het met me eens is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut, kan ik me nog bij aansluiten ook
dan laat je je toch de-moddenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.
Wij maken er geen probleem als jij er geen maakt . . .quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.![]()
Nog 23 minuten, dus even geduldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Komt er dan nooit een eind aan deze kut dag!![]()
quote:
Wat is er toch met je aan de hand mop?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat is er toch met je aan de hand mop?![]()
* Cara geeft knuf..quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Haal je hand dan daar weg.quote:
Nu even verschrikkelijk over de zeikquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef melismay het volgende:
Beetje, mijn glimlach-op-mijn-gezicht-verwekker is er niet vandaag of reageert gewoon niet meer... Nou is optie 1 beter dan optie 2, dus wat dat betreft
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
Met migraine..een post over migraine plaatsen...ik ben ook echt een stom wicht.![]()
OT
Bléh! Het wil niet lukken... ik ga op zoek naar een kop thee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |